Hello davidzs!
Nem volt jó a másik motor? Vagy össze volt kókányolva? Én legalább is mindid félek az ilyen átalakított gépektől!
Azért majd írd le, hogy mi volt...
üdv.:SzD.
Télen kicsit igen Bár előre szólok, hogy ha Ducatid lesz onnantól fogva sosem lehetsz nem feltűnő
Nem tudom a csütrörtöki vizit áll e még,de most a több fázisú riasztón kívül már az ebek is védik a motorokat,szóval el biztos nem lopják tőlem Majd rakok fel az őrökről is képet
sose fogom megerteni, miert jo a motort/autot pucernovel (es altalaban rondaval) fotozni. nem az egy-ket csajosnősmotoros kepre gondolok, hanem pl egyszer vhogy odakeveredtem egy magyar csopperepito brigad honlapjara, es az ossze smotorjukrol olyan kep volt, hogy hatodrangu ocsmany csajok ulnek alnak fekszenek a motoron.
A keresés végeredménye. Volt a teljes idomos változat, egy granturismo stílusú-csak fejidommal ellátott változat, valamint egy teljes csupasz bringa.
Ez a UFO-maszk szerű sehol a világon
csaó
az a sportváltozat 1997-2000 között gyártották
ez 2001-es a diamont széria előtt gyártották
limitált és ausztráliára készült az osliasszonyfai olasz szerelő szerint
a tipuskönyv szerint a motorszámban is ey +0 val jelölték ezt a limit szériát
link
Ezt találtam gyári fejidom nélkül.
De ami lentebb volt az sehol.
Nekem az első "nagy" motorom egy 125-ös laverda volt
eenk már 17 éve... bakker történelem
szép
és ez ?
668 streatfighter a ducati és a laverda szörnyszülöttje 1500 db ot csináltak belőle összesen
ducati r2-es hajtja 55ös elsővillák marchezini kerekek brembo 350-es uszóágyak lassitják paioli futómü titanklovr lánc versenykuplung csak egyesbe kell beakasztani utánna csak csapkodni neki magnati marelli elektronika + sok más egyéb
és ami a lényeg ez gyárilag igy adták ki nem pedig mühelybarkács
aki tudja mit jelent az olasz paripa az nem ül japán összvérre
csaó
Ha nem, hogy, és hol tudom meglesni ezt?
Előre is kösz!
Nem volt jó a másik motor? Vagy össze volt kókányolva? Én legalább is mindid félek az ilyen átalakított gépektől!
Azért majd írd le, hogy mi volt...
üdv.:SzD.
2007-s nekem a kormánnyal párhuzamos tetszik...
Melyik jobb vagy lehet e különbséget tenni a kettö közt?
Tud valaki infoval szolgálni kormány lengéscsillapító-ról!
Milyet érdemes venni monsterre kéne!
Köszi!
Nem tudom a csütrörtöki vizit áll e még,de most a több fázisú riasztón kívül már az ebek is védik a motorokat,szóval el biztos nem lopják tőlem Majd rakok fel az őrökről is képet
Ez a UFO-maszk szerű sehol a világon
az a sportváltozat 1997-2000 között gyártották
ez 2001-es a diamont széria előtt gyártották
limitált és ausztráliára készült az osliasszonyfai olasz szerelő szerint
a tipuskönyv szerint a motorszámban is ey +0 val jelölték ezt a limit szériát
Ezt találtam gyári fejidom nélkül.
De ami lentebb volt az sehol.
Nekem az első "nagy" motorom egy 125-ös laverda volt
eenk már 17 éve... bakker történelem
és ez ?
668 streatfighter a ducati és a laverda szörnyszülöttje 1500 db ot csináltak belőle összesen
ducati r2-es hajtja 55ös elsővillák marchezini kerekek brembo 350-es uszóágyak lassitják paioli futómü titanklovr lánc versenykuplung csak egyesbe kell beakasztani utánna csak csapkodni neki magnati marelli elektronika + sok más egyéb
és ami a lényeg ez gyárilag igy adták ki nem pedig mühelybarkács
aki tudja mit jelent az olasz paripa az nem ül japán összvérre
csaó
Nincs ötlete valakinek, hogy hol lehet ilyen kipufogóra szert tenni?
http://www.youtube.com/watch?v...