Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De most szolidalitásból mindegyik!
Megvan az első baj teszt során :( elülső dugattyut sajna tört cserélték azt irják gondolom nemhat ki másokra is... http://www.motorradonline.de/t...
Szia,

mi most tervezünk egy mintarendelést ilyen témakörben, segédváz ( alu és a gyári / 2 az ára ca. ) is kapható a 916/999/1098/Hypermotard típusokra, de még nem volt időnk felrakni az oldalunkra ( www.quasimoto.hu ) és ami nem hülyeség még: keréktengely bukógomba...

Üdv!

Cavalli
Mi ( quasimoto ) rendelésre hozunk, cserébe kedvező(bb) az ár.

Üdv!

Cavalli
Az enyém nem nullán áll ugyan,de 3-4ezerrel lejjebb van a mutató mint a valós fordulat.Ilyenkor ha ujra ráadom a gyujtás,megjavul.
azt nem én linkeltem,de igazán nincs mit..
amúgy meg lehet beszélni sok eladóval..csak tudjál neki fizetni és akkor szerintem megoldható..
http://www.uspack.hu/

pont ok kellenek neked. uccu neki!
Van egy magyar ceg, aki hazahozza neked. Majd joe megirja a cimuket, talan O emlitette nemreg valaol.
linkhttp://cgi.ebay.com/ebaymotors...
viszont ez szerintem jó hozzá..hisz maga a blokk ugyanaz...
Janesz, köszi, tényleg pont ez kell, de nem küldi máshová csak amcsiba, baromi baráti ár. Lehet hogy körülnézek egy amcsi cim után
akkor fordult elő először és utóljára ...de legalább az inteligencia így megmutatkozik a videón..

Janesz!
Megnéztem a videód és kérdezed,hogy miért nullán van a fordulat?!
Azt nem tudom,hogy miért,de leszabályzás után néha nullának mutatja a fordulatot. De lehet már te is többször tapasztaltad. Amúgy tudja valaki hogy ez normális dolog a dukiknál?
Szia! találtam neked ECU-t, szerintem ez kell neked, csak nem biztos hogy elküldi ECU
szerintem nem jó hozzá...
köszönöm az értékes hozzászolásokat, nekem van német cimem tehát vám ugysem jönne hozzá
Mégegy kérdés, ha jol értem itt többen értenek hozzá.
Találtam ebayen németben egy gyári ECU-t egy 916-os befecskendezéses motoron volt, 1995-ös évjárat, ugye ez nem passzolhat egy 2003-as ECU helyett?
ha a rapid nem pótolja ,akkor tényleg a legjobb megoldás venni egy termignoni rendszert és ahhoz adnak ECU-t is..olyan 1000eur környékén megvan kintről..mondjuk még plussz a posta,meg szerintem ezt már nem lehet elmaffiázni a vámnál sem,hogy 50eur környéke..:D
Bocs, hogy beleszólok, de a rapidbike nem pótolja a gyári ECU-t, csak azzal együtt működik. Bár még sose volt ilyen kütyüm...
Plusz a fékpadi beálítés,anélkűl nem 100%-os!Az +30-tól 60-ig.A power commander kicsit kevesebbet tud,de csak a diagrammon látszik némi eltérés,nem érezni,és valamivel olcsobb is.Főleg ha az alap 1 térképes rapid bikét veszed,nincs nagy tudásbeli különbség a dyno-jet-el szemben.Egy power commanderre én is beneveznék,ha többen is vennénk egyszerre,biztos kedvezményt kapnánk, a fékpadra is!
igen tanítható..különböző gyújtástérképek a netről is letölthetők,de akár teljesítménymérő padon is beállítható,de az drága..a gyáritól egy valamivel sportosabb is sokkal jobb lesz,bár az ára ilyen 120körül van asszem,és vagy a dibosco-ba vagy a quasimoto-nál meg is tudod venni..
Helló mindenkinek!

Itt van pár dolog (ducatiklub.hu -ra is úgyis köröztetek ilyeneket)
http://www.carlsalter.com/moto...
Köszi,még azt sem tudom holnap mi lesz,de majd jelentkezem!
Jamesz, mennyi egy rapid bike elektronika? az tanitható?
OK! Holnap megyek! Nem felejtettem el!
Zsolti várlak mert nálam a cucos amit kértél.udv Desmodoki
Az előző Fesmo-nak szólt. Én a Zard ötletével járultam hozzá ahhoz a PS kinézetéhez. A barátomnak én mutattam meg, h ilyen létezik és beleszeretett.