mi most tervezünk egy mintarendelést ilyen témakörben, segédváz ( alu és a gyári / 2 az ára ca. ) is kapható a 916/999/1098/Hypermotard típusokra, de még nem volt időnk felrakni az oldalunkra ( www.quasimoto.hu ) és ami nem hülyeség még: keréktengely bukógomba...
Janesz!
Megnéztem a videód és kérdezed,hogy miért nullán van a fordulat?!
Azt nem tudom,hogy miért,de leszabályzás után néha nullának mutatja a fordulatot. De lehet már te is többször tapasztaltad. Amúgy tudja valaki hogy ez normális dolog a dukiknál?
köszönöm az értékes hozzászolásokat, nekem van német cimem tehát vám ugysem jönne hozzá
Mégegy kérdés, ha jol értem itt többen értenek hozzá.
Találtam ebayen németben egy gyári ECU-t egy 916-os befecskendezéses motoron volt, 1995-ös évjárat, ugye ez nem passzolhat egy 2003-as ECU helyett?
ha a rapid nem pótolja ,akkor tényleg a legjobb megoldás venni egy termignoni rendszert és ahhoz adnak ECU-t is..olyan 1000eur környékén megvan kintről..mondjuk még plussz a posta,meg szerintem ezt már nem lehet elmaffiázni a vámnál sem,hogy 50eur környéke..:D
Plusz a fékpadi beálítés,anélkűl nem 100%-os!Az +30-tól 60-ig.A power commander kicsit kevesebbet tud,de csak a diagrammon látszik némi eltérés,nem érezni,és valamivel olcsobb is.Főleg ha az alap 1 térképes rapid bikét veszed,nincs nagy tudásbeli különbség a dyno-jet-el szemben.Egy power commanderre én is beneveznék,ha többen is vennénk egyszerre,biztos kedvezményt kapnánk, a fékpadra is!
igen tanítható..különböző gyújtástérképek a netről is letölthetők,de akár teljesítménymérő padon is beállítható,de az drága..a gyáritól egy valamivel sportosabb is sokkal jobb lesz,bár az ára ilyen 120körül van asszem,és vagy a dibosco-ba vagy a quasimoto-nál meg is tudod venni..
mi most tervezünk egy mintarendelést ilyen témakörben, segédváz ( alu és a gyári / 2 az ára ca. ) is kapható a 916/999/1098/Hypermotard típusokra, de még nem volt időnk felrakni az oldalunkra ( www.quasimoto.hu ) és ami nem hülyeség még: keréktengely bukógomba...
Üdv!
Cavalli
Üdv!
Cavalli
amúgy meg lehet beszélni sok eladóval..csak tudjál neki fizetni és akkor szerintem megoldható..
pont ok kellenek neked. uccu neki!
viszont ez szerintem jó hozzá..hisz maga a blokk ugyanaz...
Megnéztem a videód és kérdezed,hogy miért nullán van a fordulat?!
Azt nem tudom,hogy miért,de leszabályzás után néha nullának mutatja a fordulatot. De lehet már te is többször tapasztaltad. Amúgy tudja valaki hogy ez normális dolog a dukiknál?
Mégegy kérdés, ha jol értem itt többen értenek hozzá.
Találtam ebayen németben egy gyári ECU-t egy 916-os befecskendezéses motoron volt, 1995-ös évjárat, ugye ez nem passzolhat egy 2003-as ECU helyett?
Itt van pár dolog (ducatiklub.hu -ra is úgyis köröztetek ilyeneket)
http://www.carlsalter.com/moto...