Öhlins hátsó felfüggesztés,magnézium lámpatest elöl,összes rizoma kiegészitő amit csak lehetett kapni rá,csuszókuplung,versenylánc,termignon rendszer,sportlégszürő,elektronika,karbon minden mennyiségben.Amikor én láttam a motort akkor 2000km volt benne és nem volt rajta alutank,és az oldalidom még a széria volt.
Pfvári, azért én is úgy gondoltam, hogy érzésre kb. egyformák, hasonló nyomaték, LE. Arra akartam utalni, hogy az 1000-es és a 750-es közötti különbség ebben az esetben nem jelentkezik.
Ducatit szeretnék. Ha nem jön össze akkor maradok vmi japán 4hengeresnél. Aprilia annyira nem az én formám.
Akkor azt hiszem el kell kezdeni a 999-eket nézegetni.
Hali!
Szerintem is kevés lesz a 749! Nekem tesztmotorozáson az RSV után a 848 is erőtlennek tűnt, főként alul és középen. Ne ülj át gyengébb motorra, mert csalódás lesz, aztán mindig csak azon agyalsz majd, hogyan tudnál cserélni erősebbre. Az RSV nem jön be? A motorerő kb. ott van, mint a TL, futómű és kinézet szempontjából szerintem egy fényévvel előrébb.
Nincs elég kraft? Ekkora rinyacsík mellett meg is érdemli.Az már egy komplett kapaszkodósáv...4,4 milla...tpa-nak igaza van...annyi pénzből...húú...itt van a performance katalógus mellettem. Lehetne rendelgetni.
Nem kételkedem abban amit mondasz, a srác mondta, hogy a Zoliéknál csinálták.
De hol van azon 4.4 milla. A polírozott alutank, meg motorelektronika, kormányteló Öhlins, kerekek és ilyesmik?
Ha most ennyi pénzt tudnék költeni a motoromra, olyat építenék, hogy a világ letolná a gatyáját.
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki, hogy a Monster S2r-nek a lánc kerék felől mekkora az átmérő a belső részen nem tudom olyan mélyen megmérni.
Hátsó emelőt a karok csináltatni ecélból kéne!
most meg semmi
http://totalbike.hu/hirek/ducatikulick
Addi
g itt egy kis finomság.
a ducati.com-on lesz a bemutatás?
akkor az nálunk 20:00
www.ducati.com
Pfvári, azért én is úgy gondoltam, hogy érzésre kb. egyformák, hasonló nyomaték, LE. Arra akartam utalni, hogy az 1000-es és a 750-es közötti különbség ebben az esetben nem jelentkezik.
Ducatit szeretnék. Ha nem jön össze akkor maradok vmi japán 4hengeresnél. Aprilia annyira nem az én formám.
Akkor azt hiszem el kell kezdeni a 999-eket nézegetni.
Szerintem is kevés lesz a 749! Nekem tesztmotorozáson az RSV után a 848 is erőtlennek tűnt, főként alul és középen. Ne ülj át gyengébb motorra, mert csalódás lesz, aztán mindig csak azon agyalsz majd, hogyan tudnál cserélni erősebbre. Az RSV nem jön be? A motorerő kb. ott van, mint a TL, futómű és kinézet szempontjából szerintem egy fényévvel előrébb.
Te vagy a második aki ezt mondja, kezdem elhinni. Na majd kiderül mi lesz.
Köszi a képekett!
A TL útán kicsit kevéske lesz a 749. Lehett, hogy jobban kanarodik a 794 de az egyenesekben kevés.
üdv.
Nem kételkedem abban amit mondasz, a srác mondta, hogy a Zoliéknál csinálták.
De hol van azon 4.4 milla. A polírozott alutank, meg motorelektronika, kormányteló Öhlins, kerekek és ilyesmik?
Ha most ennyi pénzt tudnék költeni a motoromra, olyat építenék, hogy a világ letolná a gatyáját.
Tudja esetleg valaki, hogy a Monster S2r-nek a lánc kerék felől mekkora az átmérő a belső részen nem tudom olyan mélyen megmérni.
Hátsó emelőt a karok csináltatni ecélból kéne!
Köszi a válaszokat!