Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez eleg rejtelyes... Milyen? Gyari v. mas? Mi az elkepzelesed arugyileg? De folytathatjuk privatban is, az emilem publikus.
nekem van ilyenem..attól függően adom vagy nem adom,hogy mennyit adnál érte..
Baylissnek van gyári Ducatija

Cikk:
" A háromszoros szuperbike világbajnok, az ausztrál Troy Bayliss ugyan hivatalosan visszavonult, azonban több mint valószínű, hogy 2009-ben is láthatjuk motorozni. A Ducati tesztpilótája lesz, míg lehet, hogy pár viadalon is láthatjuk Noriyuki Haga és Michel Fabrizio társaként!

Bayliss az idei szezon előtt még azt nyilatkozta le, hogy a motoros karrierjének a befejezése után autóversenyző akar lenni és a korábbi 500-as világbajnokhoz, a szintén ausztrál Wayne Gardnerhez hasonlóan az ausztrál Supercar V8 sorozatban akar indulni. Bayliss azonban nem tud elszakadni a motoroktól és a Ducatitól. Pontosan ezért kérte meg a Ducatit, hogy a jövőben legyen lehetősége tesztelni. „2009-ben szeretnék pár teszten részt venni, hiszen továbbra is élvezni akarom a motorozást.” A válaszra nem kellett sokáig várni, ráadásul a Ducati kész egy harmadik gyári 1098F09-et is Bayliss rendelkezésére bocsátani. Ezt a Ducati szuperbike csapatának a főnöke, Davide Tardozzi jelentette be. „Baylisst mindig meg fogjuk hívni tesztelni, ha valamelyik fontos alkatrész és fejlesztés alkalmazásának a határait szeretnénk megtudni. Ha pedig Bayliss esetleg úgy döntene, hogy tesztelés helyett inkább a szuperbike vb-n versenyezne, akkor mi ebben is támogatni fogjuk őt. Egy harmadik gyári gép nem jelentene probblémát! Bayliss nagyon jól tudja, hogy a versenyrészlegben mindig készen fog állni egy 1098F09 a számára.” A Ducati nagyon komolyan gondolja Bayliss esetleges visszatérését, hiszen a vb-szervezőitől azt kérte, hogy 2009-ben ne adják ki másnak a 21-es rajtszámot. Bayliss rajtszámát. "
Sziasztok!
Ha valamelyikotok szeretne megszabadulni "megunt" Monster620-ra valo (gyari vagy nem gyari) kipuff dobjaitol, en pont olyat keresek megvetelre!

Koszi
TB
Helló mi!?

Bayliss az idei szezon előtt még azt nyilatkozta le, hogy a motoros karrierjének a befejezése után autóversenyző akar lenni és a korábbi 500-as világbajnokhoz, a szintén ausztrál Wayne Gardnerhez hasonlóan az ausztrál Supercar V8 sorozatban akar indulni. Bayliss azonban nem tud elszakadni a motoroktól és a Ducatitól. Pontosan ezért kérte meg a Ducatit, hogy a jövőben legyen lehetősége tesztelni. „2009-ben szeretnék pár teszten részt venni, hiszen továbbra is élvezni akarom a motorozást.” A válaszra nem kellett sokáig várni, ráadásul a Ducati kész egy harmadik gyári 1098F09-et is Bayliss rendelkezésére bocsátani. Ezt a Ducati szuperbike csapatának a főnöke, Davide Tardozzi jelentette be. „Baylisst mindig meg fogjuk hívni tesztelni, ha valamelyik fontos alkatrész és fejlesztés alkalmazásának a határait szeretnénk megtudni. Ha pedig Bayliss esetleg úgy döntene, hogy tesztelés helyett inkább a szuperbike vb-n versenyezne, akkor mi ebben is támogatni fogjuk őt. Egy harmadik gyári gép nem jelentene probblémát! Bayliss nagyon jól tudja, hogy a versenyrészlegben mindig készen fog állni egy 1098F09 a számára.” A Ducati nagyon komolyan gondolja Bayliss esetleges visszatérését, hiszen a vb-szervezőitől azt kérte, hogy 2009-ben ne adják ki másnak a 21-es rajtszámot. Bayliss rajtszámát.
sziasztok,
Kedves figyelmetekbe ajánlom ezt az alakuló 'ducatis ruházati infóbázist'.
http://www.ducatiklub.hu/conte...

Ducatis ruházat vásárlásában, beszerzésében, körülményeiben szerzett tapasztalatokat és a tartalommal kapcsolatos kiegészítést, javaslatot szívesen fogadok. Ha alkalmas boltot/webshopot ismersz, azt meg alatta, hozzászólásban közzéteheted.
üdv!
ma este megint bandázás.
Próbálunk most az oldalra és a klub egyéb ügyeire koncentrálni, kevesebbs ztorival és kimittuningol témával.
Helyszín:
Nyugati tér, Don Pepe pizzéria (alexanda könyváruház mellett)
azért esett erre a választásunk, mert ingyen wifi van, tehát ha valaki akar hozni gépet, hozhat, szakértünk mindent.

Találkozó: 18:30
Elfoglaltságok miatt kellett ilyen koránra raknunk, fél10kor páran dobbantunk.
aki tuti ottlesz: astrx, joenavran(ricsi)
akik próbálnak: desmo620,zsébácsi
akinek nincs is motorja csak bérel, és mindig megigéri, hogy jön de mégsesoha: stafford

várunk mindenkit szeretettel, csak azokat soroltam, akikről infóm van.
már mg i van köszi
hol találom Desmodokit?
szia,
Hívd Gál Tomit: 20/917-0442

...és látogass el ide: www.ducatiklub.hu
Sziasztok,

Egy 600-as Monster -em van, illetve a tesómnak Smile

Nem a gyári kormánnyal vette és szeretnénk kicserélni, mert ez teljesen egyenes és nem valami kényelmes... Kinek milyen kormánya van esetleg beszerzési hely is jó lenne.

Kipufogó cserét is szeretnénk, "magasra húzott"csövet. Merre lehet beszerezni, lehe-e egyenlőre az eredeti dobokkal használni (elfér-e), aztán majd valami dörmögősebb lenne rá.

Köszi Üdv Miki
az esetek nagy részében leveszi a polcáról az alkatrészt, amit a kedves kuncsajt kér :) még ha überextrém dologról is van szó
Ha a DiBoscoban azt mondták akkor valószinűleg az a baja,de azért én még megnézetném Gál Tomival (Desmodoki) ha ő is azt mondja,akkor tuti! Talán még tud is neked szerezni olcsóbban!
OK, világos, korrekt ügyintézés, az ár az más téma.
Akkor marad Desmodoki barátunk, ő a magyarországi nemhivatalos márkaszervíz
ne viccelj, persze hogy beszerzik elsö szavamra, csak 327000 ft. Ezért rohangálok én mert nem szeretnék ujat venni
Gondolom tudnának szerezni újat csillagászati áron....
Nem tudom kivel nézesd meg, még soha nem javíttattam Ducatit. A DiBosco hivatalos márkaszervíz ha jól tudom, tehát elvileg ők a 100%osak
Már csak az nem világos, hogy miért te rohangálsz alkatrész után, főleg hogy nem tudod biztosra mit is akarsz venni (elvileg ezért szervíz a szervíz, főleg ha márka)
Hát pont ezaz. Nem vagyok benne biztos. De állitolag ugy szürték ki hogy megnézték hogy van e befecskedezés, nem volt, de szikra sem volt és akkor utánanéztek és ez az uj elektronika tiltja a benzinbefecskendezést ha nincs szikra és tiltja a szikrát ha beszarna a befecskendezés. Ekkor találtak egy nullás elektronikát egy a mühelyben lévö másik motorrol és azzal szépen ment mindkét henger. Ezért állitják hogy ECU. egyébként a rossz ECUval is beindul, söt az alapjáraton szinte nem is hallod hogy hiányozna egy henger, csak szinte lehetetlen gázt rányitni akkor nem birja az egy hengerrel, de alapjáraton megy.
Ez a Di Bosconál volt, de most nálam van a gép ismét. Szerinted kivel nézessem meg?
Svédnek 996os blokkja van, ez a probléma, ha egyel régebbi volna, akkor más gép ECUja is jó volna hozzá, mert azokban még lehetett cserélni az EPROMot. Az új elektronikákat nem lehet átprogramozni (állítólag ).
Gábor, egyébként biztos vagy benne, hogy az ECU romlott el? Véletlenül sem akarom kétségbe vonni a szerelőd felkészültségét, csak gyanús, hogy te rohangálsz ECU után. Aki 100%ra meg tudja állapítani, az be is szokta tudni szerezni.
én ugy tudom hogy az enyém, az ST4s ABS a 996-al van szerelve, az egy évvel korábbi az sima ST4 volt kissebb motorral de mintha az is 944 volt talán vagy 944-s motorja nincs is Dukinak?
az nem jó a tiédhez szerintem..a tiéd 916ccm
Ezt már megvehették mert már nincs meg az áru a linken
mondjuk tavaszig van idöm az ügyön dolgozni, de fura lenne hogy ebben a nagy Magyarországban ne lenne pár 996-osnak lecserélve a rendszere Termi-re akkor viszont kell hogy néhány ECU polcon heverjen itthon is.
jol tudod, de inmobilizer nélkül ellennék simán, viszont az egyik henger nélkül már szarabb
Szia! Bocs, hogy beleszólok és lehet, hogy rosszul tudom, de mintha az immo figyelné az ecu-t vagy fordítva.