Sisakban első megosztva SHOEI - ARAI.
A többiek utánuk. A KBC és a HJC jó sisakok, de nagyon zajosak, a plexi-mechanika kritikán aluli, viszont könnyű és nagyon jó a szellőzése. Van egy KBC VR2-m, egy SHOEI XR-1000-m és egy AGV Ti-Tech Evo-m. Ez most nem rongyrázás, remélem nem értitek félre. A Shoei megvan három éve és maga a tökély. Nekem az Arai nem volt jó - ez is egyedi, mindenkinek más való. Az AGV is szuper, ráadásul meg is lett festve, csak abban estem el a ringen, így az kicsit kuka. A SUOMY-t kérdezd Gizi barátunktól.
Ezúton üdvözlök mindenkit és jelentem, még létezem.
tóthpeti.
Sziasztok Ducatisok!
Szeretném tőletek megkérdezni , hogy nem e tudjátok , hogy hol lehetne 1098 asra illetve 999 esre pályaidomot szerezni he lehetőleg akkor valami utángyártottat .
Csá Orsi!
Nem feltétlen követendő példa, de én például hasonló cipőben jártam.
Mindíg mikor el kezdtem nézegelödni lebeszéltek, hogy "minek, ráér jövőre, meg úgysincs idő ráülni"
Én fogtam magam és mindenki tudta nélkül egyszercsak azt vették észre, hogy ott áll e csodaszép motor a garage-ban .
Néha kell egy kicsit önzőnek lenni, nem?
Kedves!
Döntsd el, hogy motort veszel. Közöld a környezeteddel, anélkül hogy a fanyalgást, kifogást, jótanácsot meghallgatnád. adj nekik 10-perc gondolkodási időt, hogy döntsék el segitenek, vagy nem. Ha nem -egyszerü- mást kell keresni./biztosan lehet találni valakit/ Ha a segitő szándék megvan akkor adjon tanácsot./abban az a jó, hogy ha tetszik megfogadod, ha nem akkor nem./ Ha nem ért hozzá, akkor meg se kérd, mert az tuti nem jó.
ha józan eszed alapján te magad döntesz, akkor tudod hogy a tied volt, neked kell kezelni. de egy biztos, sokan le akarnak beszélni majd, mert "veszélyes üzem". egy régi sztori csak ugy: első motorom megvettem 89-ben. mindenki ki volt borulva, hogy mi lesz velem, meg fogok halni. de az senkit nem zavart, 86-tól barlangászkodtam, 88-tól ejtőernyőztem. ugyhogy hülyék az emberek.
Alakul már a Ducati vétel?
A múltkor talátuk egy Ducati Monster 900-ast. '96 vagy '97-es volt. 499 ezer lett volna az ára. Névre írva, vizsgáztatva került volna 672 ezerbe.
A haveromm mondta nézzük meg. Na mondom kíváncsi leszek, hogy egy ilyen árú Szörnyeteg hogy is nézhet ki. Nem fűztem hozzá komolyabb reményeket.
Az aksi kaki volt, bikázni kellett. A motor csont hideg volt és pöcre indult, ami elég jó hír. Megvártuk míg bemelegszik, kipróbáltuk. Jó futómű, első fék, a hátsó nyikorgott(ez legyen a legnagyobb bajom), semmi dadogása a motornak és semmi füst a kipuból. Volt olajfojás alul a blokkon.
Ha a moci 670, még 130 ezer és teljes szervízen esik át, teljes tömítés garnitúrával és eltűnik az olajfojás.
Tehát 800-ból van egy korához képest tökéletes moci. Ja volt benne 34000 km.
A haverom sokáig gondolkodott rajta. Amikor mégegyszer element megnézni, elvitt egy profi szerelőt, az is azt mondta azonnal meg kell venni.
A skac hazament, mire felhívta a srácot, hogy leelőlegezné, már akkorára kifizették.
Nem mellékesen ismerem aki megvette. A YAMAHA-nál szerelő és ezt magának vette meg, nem hogy eladja.
Ezt azért mondom neked kedves, hogy esetleg próbálj beszélni Desmodokival, ő jár rendszeresen olaszba és hátha tud neked valami finom kis gépet, ami megfelelő lenne a számodra.
Bocsi, hogy fárasztottalak, legyen szépnapod, meg mindenkinek
Kösz az infot,de megsem lesz belöle semmi...sporolni kell az uj vasra. Esmivel németből mennénk, svájcon keresztül kéne menni, ami nem kevés péz sajnos. Meg azért 1000 km oda-vissza
Kicsit keservesebb -valszín csak az én hülyeségem, hgy hallgatok két emberrre az életemben- hogy megvan rá a kincs és mégsem veszed meg életem egyik nagy álmát, mert lebeszélnek róla, hogy meghalsz, átmegy rajtad a kamion, minek az. Stb... Kifogás mindig van... Aztán, mikor látják, hogy maj megszakad a szívem, akkor meg, miért nem veszel egyet, akkor megint rájössz, jó, oké akkor megveszem, bleéled magad, aztén megint kezdődik minden, nem lesz az nagy elsőre? Túl nagy az neked, mér pont versenymotort? (naked mióta verseny?) Szal... ez rosszabb talán... Ez nem panaszkodás, csak egy sztori, aminek jó lesz a vége ;)
--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:28.000.- ft..
Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
---karbon EREDETI! Ducati verseny performance fejidom. 69.000.- ft
---karbon hátsó sárvédő, 29.000.- ft
---karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
06-70-224-1000
Mindenkinek van 10% kedvezménye a motor line-nél? Megyek megnézem még egyszer azt az "üzletet"