Kezdi kinőni a motoros újságírás a gyerekcipőjét,meg ezek az ujságírók is lassan megtanulnak motorozni(velem ellentétben) .Mire rájöttek milyen jó a 999 futóműve,addigra már kiadták a 1098-at! Addig csak nemértették miért tílt le 10500-nál.(azthiszem)
Ezt minden japánmotor-fan/olaszmotor-gyűlölővel elolvastatnám! Idézem miért:
"Nekik az a tökéletes konstrukció, ha erős és jól kezelhető a motor. Ha pedig valaki megveszi a Ducatiját, és ha elromlik, elviszi Józsihoz, aki javított már GSX-R-t, elboldogult mindenféle Kawasakikkal, Yamahákkal és Hondákkal, Józsi valószínűleg bebukik a Ducatival. Ilyenkor természetesen sosem Józsi lesz a hülye, hanem a Ducati megbízhatatlan szar, tehát Ducatihoz szakértő szerviz kell, és ennyi."
szerintem most egy evig/felevig nyomatjak az 1100-et, aztan szep lassan bejelentgetik a verziokat. mint ahogy lett a monster900 utan s2r100 meg s4 meg satobbi.
lehett, hogy meggondoltam magam, nem adóm el a monsterem soha vellem foglyák eltemetni. Közös sirba feltettnek
"Nekik az a tökéletes konstrukció, ha erős és jól kezelhető a motor. Ha pedig valaki megveszi a Ducatiját, és ha elromlik, elviszi Józsihoz, aki javított már GSX-R-t, elboldogult mindenféle Kawasakikkal, Yamahákkal és Hondákkal, Józsi valószínűleg bebukik a Ducatival. Ilyenkor természetesen sosem Józsi lesz a hülye, hanem a Ducati megbízhatatlan szar, tehát Ducatihoz szakértő szerviz kell, és ennyi."
Gondolom, ezren akarják megnyitni egyszerre...
úgy tűnik, a Monster klasszikus formája lekerült a palettáról
BerikZ!
Próbálj csak ki egy factoryt
Pézbe nem kerül
Tied lehet az 500db egyike :)
1098 nem is lesz már?
=last