Bezony zsivány volt
A tempó nem is volt vészes!
Soxor 130-140...
De télleg sok volt. mert elég szép számmal összegyültünk!
Fényképek(melyeken te is ott vagy) INNEN tudsz letölteni
én februárban vettem egy99-es 900-ast,és csak jót mondhatok róla.karbis nyitott légszűrő,nyitott leo vince dobok,valami brutálisan megy.a haveromnak gyári dobok+légszűrő szerintem 10-15 pacival kevesebbet tud,érzésem szerint.van egys4r is a csapatban 180ig simán tartom vele a lépést,ott azért elfogy a szufla. mondjuk az igazsághoz tartozik hogy nekem pár foggal rövidebb az áttételem a gyárinál.lenyomtam vele közel 10ezret eddig de semmi gond nincs vele.olajat,szűrőt,vezérszíjat lecseréltem és csak húzom neki
Haza értünk! A mai nap termése, 416,3 Mph + 20 Km = 689,8267 Km.
Lassan 50 ezer km. van a kicsikémben, de még mindíg bírja. A legnagyobb fogyasztásom a mai nap nem volt 6 liter úgy, hogy 160 alatt nem mentünk, csak is felette. Igaz a 200-at nem nagyon léptük át.
A nap végén kapott egy kis simit, meg egy puszit. Szeretem nagyon és meg is hálálja a kis mocikám.
Jó volt skacok, csak én a kirándulósabb motorozást részesítem előnyben. Nem vagyok annyira racingos.
Remélem mindenki hazaért épségben, legyetek jók és mindenkinek jó pihenést.
Csá!
Bazzeg, utánna néztem aneten a cégnek, szentem nem pite a B.boglári Full-Gas fékpadján mérik be mikor felrakják vagy ni, és pl. amit az R1-esekre raknak az 2.5 kg minusz és 8 ! lóerő plussz az jó?
Csá!
Különösebben semmi mert ha véletlen decemberbe jön össze ,
az sem baj. A lényeg, hogy tavaszra kész legyen, mert ha meg van a bibi és a szükséges relé.
Onnét kezdve kb. 1 óra és már püffög is.
Az már meg van , hogy Kaposváron van egy tuningkipufogó cég és ott csináltatok dobot 30 ropiért.
(az egyik alkalmazott csávó csinálja, csak annyi, hogy ilyenkor a cég logo-ját nem üti rá)
Az jó , nem?
Hello ducatisok!
Véleményeket várok a monster 900-ról,jót és rosszat is.Jelenleg egy régi 600-as monsterem van ,amivel meg vagyok elégedve,de váltani szeretnék 900-ra.Valóságban mennyire durva külömbség van köztük,mert papiron nem túl sok az a 13 kw....Várom a tapasztalatokat!
Hordhatod a pulcsimat, 2x kimosod pervollal ,és az ujnál is ujabb lesz
Lehet letölteni!
Jó pihenést!
Lassan én is szédülök az ágyba
Jóéjt mindenkinek
De vagy motorozok, vagy ácsingózok az út szélén
A kettő együtt nem megy... Mondjuk mikor átvonultunk a falukon
Ez jól összehoztuk. Kívűlről is szivesen meghallgattam volna a mocik hangját, amikor vonultunk. Az nem gyenge lehetett.
Kellemes csapat!
Bélánk,és pfvari már megtaláltak egy ideje
Jók a képek!
Le is töltöttem.
Zrider!
A pulcsit meg majd vissza adom, csak ki akarom mosni. Ok?
A tempó nem is volt vészes!
Soxor 130-140...
De télleg sok volt. mert elég szép számmal összegyültünk!
Fényképek(melyeken te is ott vagy) INNEN tudsz letölteni
én februárban vettem egy99-es 900-ast,és csak jót mondhatok róla.karbis nyitott légszűrő,nyitott leo vince dobok,valami brutálisan megy.a haveromnak gyári dobok+légszűrő szerintem 10-15 pacival kevesebbet tud,érzésem szerint.van egys4r is a csapatban 180ig simán tartom vele a lépést,ott azért elfogy a szufla. mondjuk az igazsághoz tartozik hogy nekem pár foggal rövidebb az áttételem a gyárinál.lenyomtam vele közel 10ezret eddig de semmi gond nincs vele.olajat,szűrőt,vezérszíjat lecseréltem és csak húzom neki
Haza értünk! A mai nap termése, 416,3 Mph + 20 Km = 689,8267 Km.
Lassan 50 ezer km. van a kicsikémben, de még mindíg bírja. A legnagyobb fogyasztásom a mai nap nem volt 6 liter úgy, hogy 160 alatt nem mentünk, csak is felette. Igaz a 200-at nem nagyon léptük át.
A nap végén kapott egy kis simit, meg egy puszit. Szeretem nagyon és meg is hálálja a kis mocikám.
Jó volt skacok, csak én a kirándulósabb motorozást részesítem előnyben. Nem vagyok annyira racingos.
Remélem mindenki hazaért épségben, legyetek jók és mindenkinek jó pihenést.
Bazzeg, utánna néztem aneten a cégnek, szentem nem pite a B.boglári Full-Gas fékpadján mérik be mikor felrakják vagy ni, és pl. amit az R1-esekre raknak az 2.5 kg minusz és 8 ! lóerő plussz az jó?
Különösebben semmi mert ha véletlen decemberbe jön össze ,
az sem baj. A lényeg, hogy tavaszra kész legyen, mert ha meg van a bibi és a szükséges relé.
Onnét kezdve kb. 1 óra és már püffög is.
Az már meg van , hogy Kaposváron van egy tuningkipufogó cég és ott csináltatok dobot 30 ropiért.
(az egyik alkalmazott csávó csinálja, csak annyi, hogy ilyenkor a cég logo-ját nem üti rá)
Az jó , nem?
Érdemben nemsokat tudok nyilatkozni. Egy haveromnak van. MI szinte mind literes,vagy 6kilós sportgéppel megyünk.
Sosem maradt még le
Véleményeket várok a monster 900-ról,jót és rosszat is.Jelenleg egy régi 600-as monsterem van ,amivel meg vagyok elégedve,de váltani szeretnék 900-ra.Valóságban mennyire durva külömbség van köztük,mert papiron nem túl sok az a 13 kw....Várom a tapasztalatokat!