van egy salakmotoros fiu, aki teheráruzik, meg egy pár kuncsaft aki, minő véletlen, ugyancsak teherárut szállit. ha ilyen megoldás jó, akkor lehet, hogy megoldható, de már csak holnap tudom megkérdezni.
Sziasztok!
davidzs kollégánk kérdését szeretném tolmácsolni,aki két nap bagolyműszak miatt szerdáig nem lesz használható állapotban!Ugyanis elbótolta(cserélte) a 900-as szörnyét egy neki jobban tetszőre,az új menyasszony Pécs városában van,szóval oda kellene lejuttatni a "megúntat"ill.visszahozni az újat Egerbe csütörtök,péntek magasságában,mindezt kispénzért,hogy a családi béke is fennmaradjon!Nem kis feladvány tudom,de hátha tudna vki segíteni neki(speditőr,fuvaros,ráérő klubtárs utánfutóval stb.)Nevében is köszönöm!
tomc!gratula, és egészséggel nyűdd. látom carbon van a mocin. ha gondolod, a szettedhez való kuplung fedelem van polcon. ki sincs vágva, de igény szerint alakitható. nyáron a nyitott előnyösebb. szerintem.a fotón szereplő az egy másik garniturához tartozik. de gyere a ducati klubra is át, ott is nézz körül .
Nem minden elfogultság nélkül mondom, nekem is ez a legszebb motor.
Elnézést kérek a többiektől, egyedi vélemény.
Gratulálok hozzá.
Üdv a klubban.
tóthpeti.
Hát ezaz ..én is ezt kérdeztem attól az okostojástól aki ezt mondta.
Egyébként le is fulladtam vagy 6 szor mire elindultam vele Utána rájöttem hogy hülyeséget mondott
Egyébként örömmel hallom hogy jobban bírja a száraz kuplung .
Csá!
Gratula a géphez.
És az új életérzéshez
Ha gondolod segíthetek majd egy-két mondattal, viszont az elég hosszadalmas.
Itt a számom nyugodtan hívhatsz akár holnap is. +36 70 97 84 264
Helló mi!?
"nem szabad csúsztatni a szárazkuplungot(még elindulásnál sem?!) "
Ha nem csúsztatod akkor,hogy indulsz el?
Na hallgass senkire,használd rendesen és kész!
Gratula hozzá!
Gratula!
ha elindulásnál sem csúsztatod akkor hogy indulsz el vele?
Tudtommal a szárazkuplung jobban bírja a terhelést és leégetni is nehezebb mint az olajost...
Hello minden ducati tulajdonosnak. Pár napja végre én is csatlakoztam hozzátok hála egy 999 esnek.
Használtan vásároltam 8900 km el 2004 es forgalomba helyezés, termi kipufogó + karbon idomok.
Nagyon igényesen karban volt tartva, eddig mindenki azt mondta hogy megérte az árát.
Fucsa volt a kategóriaváltás mert ez az első nagymotorom, ezért még barátkoznom kell a kuplunggal.
Egyébként azt szeretném kérdezi, hogy igaz- e hogy nem szabad csúsztatni a szárazkuplungot(még elindulásnál sem?! ) Egyébként mondthattok egy -két jó tanácsot (pl. kb mennyi lesz a 10 ezres szervíz. )
Sziasztok! Valaki megtudná írni mi a Ducati monster 695 piros szíkódja? Lekéne fújni a sárvédőt. Köszi
Ja és ha vki vmi linket tudna még írni a kormányra hogy hol találok hozzá , megköszönném.
látom neked 's' kiadás van, szépek az arany felnik.(és ahogy néztem a neten elég drágák is )