Köszönöm a sok jó tanácsot és építő jellegű javaslatot a kérdésemre.
Mindig úgy gondoltam, hogy a Ducatisok olyanok mint az Alfások.
Összetartanak segítik egymást. Vagy mégse?
szia,
Nem vagyok nagy tapasztalt, de amikor vettem a Monsteremet, előtte azért utánajártam 1-2 dolognak, mire kell figyelni, és itt passzol valami. Az egyik dolog, amire sokan felhívták a figyelmem: ha a motor sima úton nem képes egyenesen futni, és/vagy valamelyik irányba könnyebben dönthető, akkor azzal pereceltek már.
Bármelyik Monsterrel mentem eddig, minddel királyság a szlalomozás, néha unalmamban szlalomozgatok az úton, mert olyan jól lehet vele.
Innen akár érthető az első fék gyatrasága is, bár ez nem egyértelmű. Dupla tárcsás Brembo nem kéne, hogy gyengélkedjen, hacsak nem folyt valami lötty a fékekre... Az alacsony ár méginkább gyanússá teszi (bár az mindig).
Sajnos létezik a jelenség, hogy rommá tört Monsterekből épít vki motort, amit jó áron tud kínálni.
Az S2R azért érezted gyengének a fékrendszerét és a futóművét mert egyszerűen lebutította a Ducati a régi 800 hoz képest , hogy árba beleférjen, ne legyen sokkal drágább a konkurenciánál. A 4 dugatyús Arany Brembo féknyergek helyett rátett egy uszóágyazásu 2 dugatyús nyerget, ami nem olyan pontos fékhatást eredményezett. A teleszkópok is puhábak lettek és nem állíthatók.
A kritikáért elnézést minden S2R 800 tulajdonostól!
Ha nagyon érdekel Monster 800 akkor tudok egyet. 4 éves, MO., garantált 10 ezer km, friss műszaki, a Gál Tomi most hozza hozzá a vezérmű szíjakat, mert hogy javasolta csréljem le mert ne hogy gond legyen, (elöregszik)
Ő csinálja rajta a 10 ezres szervizt, Cegléden, ha ott lesz megnézheted nála.
Szia!
Bocs, hogy beleszólok, de:
a Monsterhez nem tudok hozzászólni, nem ültem még rajta. Viszont nehezen tudom elképzelni, hogy normál állapotban szar legyen a futóműve. Ehhez a monsteresek tudnának mesélni.
VTR-em volt, lezavartam vele 22 e km-t. A 8 literes fogyasztás passzol, nem nagyon lehet alávinni, fölé annál könnyebb. Utána ültem a Millére, s csak hüledeztem, hogy miként lehet két motor futóműve között ekkora különbség! A VTR-en sokszor jelentek meg a verejtékcseppek a homlokomon, a forszírozott kanyarvétel közbeni behintázások, vagy a szar fék miatt.
S még valami: a Millével királynak éreztem magam, gyönyörű, egyedi, kiváló motor. Azt gondoltam, ezt nem lehet felülírni. A Ducati mégis egy más, magasabb kategória, talán nem minőségre, inkább érzetre. Ha ezt választod, Te is megérzed majd, milyen az, ha elmondhatod magadról: DUCATI TULAJ VAGYOK!
Nahát "öreg" Végbéla bácsi! Ez tényleg nagyon durca .
Mennyibe fájt ez neked? Akarok én is ilyet.
Meg racsing plekót, de azt az Attila persze hogy elfelejtette (csak, hogy eszedbe jusson Ati ).
Estét! Van valaki hozzártő dukis? Lenne egykét fontos kérdésem 749ről. Desmodokiról úgy nézem lecsúsztam,már olaszba járhat.
noarmy@citromail.hu v 06705933791 (visszahivlak)
Ma sikerült meglesnem és kipróbálnom egy S2R 800-at ! Nagyon tetszik a külseje, piros-fehér fényezés, annyi karbon kiegészítő, hogy fel se tudom sorolni...De nem voltam elégedett az első fékkel és a futóművel Az a baj, hogy a fék igazából alig fogott, legalábbis ahhoz képest, amit vártam az Aprilia Dorsoduro után, az első futóműnél meg olyasmit tapasztaltam, mintha már enyhe kanyarodáskor is be akarna fordulni magától a villa. Próbáltam vele szlalomozgatni, de nem tudtam, mert ide-oda nyeklett a kezeben az eleje .
Egyszóval a véleményeteket szeretném kérni ezekkel a dolgokkal kapcsolatban, mennyire komolyak ezek a problémák, hogy lehet őket orvosolni. Mert egyébként a gépben alig van 10 e km és nagyon egyben lévőnek tűnik, és nagyon jó áron van! Sajnos nem tudom belinkelni, mert valahogy nem találom a használtautón, ahol tegnap még kint vol
Üdv!
Ez a tipus nem szereti a sufnituningot,ha olvasod a fórumot látod,hogy "öreg" motorosok viszik a gépet sok kilcsivel odébb(Végbéla),igaz,hogy ott a Ducatifan versenybeszámolót is kap első kézből(Orcsik Attila).A Motoverzumnál is van jó ember,Illyés Tibi személyében,többek között persze!
hello rg!
misloc-perecesen van egy szerelŐ aki szerintem Ért a ducatikhoz,ducati szervÍzben dolgozott,neki is monstere van a mŰhelyÉben is mindig van egy pÁr ducati. Én is nÁla javÍttatom a monsterem,de sokan mÁsok is ajÁnlottÁk ....
Üdv.
Már miért ne lehetne a VTR alternatívája Monster/SS-nek? Remélem nem sértem meg az SS tulajokat, de szerintem a VTR eléggé hasonlít az SS-ekre (persze egyértelmű, hogy az SS volt előbb ). Nyilván nem ugyanaz a kategória a 2(3) gép, de számomra a legfontosabb, hogy V2-es gépem legyen elfogadható áron és teljesítménnyel.
Azért kérdeztem a fogyasztást, mert tudom, hogy a VTR lazán benyeli a 8 lityit, totalbike-népítéletben meg mindenki 9-et ad meg átlagnak, ami már durva szerintem... Eredetileg pedig nem volt képben a 800-as monster, csak a baj az, hogy hitelre menne a dolog és a 900-asokra nemigen akarnak elég hosszú futamidőt adni , az 1000-esek meg többe kerülnek, mint amit most megengedhetek magamnak .
Erről a tesóm jut eszembe, aki addig szidta a száraz kuplungot, amíg S2R 800-a volt. Most, hogy már neki is száraz van, az első dolog volt, hogy nyomólapot és fedelet vegyen.
Szép ez az új rizoma fedél.
Köszi a segítséget, de Győr eléggé kiesik a mindennapi útvonalamból, ugyanis Miskolcon élek . Az az igazság, hogy hozzám legközelebb Debrecenben van Duki szalon, a miskolcit mostanában zárták be, ami nem is baj, mert borzasztó volt az egész ! A lényeg, hogy bármi van, nagggyon messze kell menni a szervízbe, mert senki nem ért a környéken a Dukikhoz, sőt, alig akad pár szerelő, akire nyugodt szívvel akár egy japó sornégyet bíznék... Ez van, sajnos...
Köszönöm a sok jó tanácsot és építő jellegű javaslatot a kérdésemre.
Mindig úgy gondoltam, hogy a Ducatisok olyanok mint az Alfások.
Összetartanak segítik egymást. Vagy mégse?
Na sziasztok