Béla! Az eséssel vigyázok, fájna a szivem.
Az üléspoziciót már próbáltam, ha hátul ülök akkor jobb. Sok a súly az elején. Ma tekertem rá egy kis rugóelőfeszítést az elejére, és hatalmasat javult. Megszűntek azok a dolgok amiket írtam. Már no para körforgókba. És nem kell 2-vel vennem . Mindjárt megtámadtam M6-os le-feljárókat.
Így néztem ki a bukó alatt.
ki kell hagynom sajnos a mai parádét.
a 7es úton meg ha eltévedsz az nagyon kemény. rámész a balatoni útra, cask egyenesen, és siófokon a víztorony mellett kicsit kanyarodsz. ennyi :)
szombati túrához pesti indulóknak: Hősök tere - 8:00 mindenkinek megfelel?
Én szeretnék a 7-es főúton lecsorogni, így kényelmesen odaérünk 10-11-re. Így még beleférne 1-2 eltévedés is
Megyünk akkor Dobogókő?
Ma mennem kell diBoscoba munka után, azután nem tudom, hogy érnék az Oktogonra.
Esetleg talizhatunk Oktogon helyett a Szentendrei út végefelé lévő Shell kúton, ahol tegnap megálltunk tankolni.
Jönne még vki?
Idomok beszerzésének költsége elég nagy intervallumban mozog. Gyári hasidomot színre fújva 30-35ért ajánlottak nekem. Ennek 2-3-szorosát is elkérik itt-ott, ezért jól körül kell nézni.
Két személy relatív. Én szoktam menni 750-en utassal (60-70kg, én 80kg), sztem nem vészes. Azért lehetőség szerint én is nagyobb gépre ülnék át, utas nélkül is soványnak érzem magamnak. Bár ez megint egyéni dolog, hogy kinek mi az erős, és mi az, amit már messze nem használ ki. Nem ritka, hogy 600-ról, 620-ról akar nagyobbra ülni vki, de olyan esetek is vannak, hogy S4-ről, S4R-ről akar valaki leszállni, mert fél tőle.
Ha sokat fogsz 160 körül vagy afelett menni, ráadásul ha gyakrabban mennél utassal is, akkor sztem erősebbet vegyél, mert hosszú úton nagyon megérződik a erőhiány.
Próbáltam objektív maradni, de csak magamból tudok kiindulni...
Erre csak a Dukis Barátom tapasztalataiból kiindulva tudok válaszolni, egy 100 kilós haverja ült mögötte és néha alig bírtam menni utána! Én csak ritkán viszek utast,de szerintem megérzi a motor. Az idomok elég borsos áron vannak(60e),de ha szerencséd van belebotlasz egy jó vételbe(30e).
Köszi a gyors reagálást.
Két személy alatt mennyire hal be?
Ehhez sajna nincs meg az üléstakaró és nincs hozzá előre a légterelő ezek pótlása mennyire fájdalmasa?
Stafford!
Beszéltem Gizivel zokni biznisz ügyben. Mivel én nem tudok kimenni találkozni vele akkor, amikor itt lesz, abban maradtunk, hogy mivel ti tudtok találkozni ma, és később jóeséllyel én is találkozok veled ma, odaadja neked. Téged viszont nem érlek el sehogy.
Néhányatokkal találkoztam tegnap este az Octogonnál. Hamarosan csatlakozom én is 600-as Dark-ommal!
Most műszakin van a kicsike Debrecenben, de max. 2 hét és megülöm.
Hello Duke!
Az enyémnek 230km/h volt a vége,de azt már túl soknak éreztem és egy lánckerék áttétellel vissza lett véve. Így 210 a vége,de jobban gyorsul! A tartós 160 teljesen jó neki. Ha először elégnek is fogod érezni az erejét, később biztosan nagyobbat akarsz majd. Egyébként nagyon jó,megízható, nekem még nem volt vele gondom. 33000 km van benne!
Amennyire én értem, itt jelent meg először a rajz. Csak aztán a csóka bepostolta az MCN-re, mint "reader comment". Innen a félreértés. Aztán meg terjedt a hír mint a futótűz... És még a diBoscosok is kirakták főoldalra (egyébként nagyjából az MCN-es post fordítása).
Hi mindenkinek,
elkelt a 750-es Ducati SS ie. mocim.
Viszont kinálnak most egy akciós 2005-ös monster 620ie. Dark-ot 46000km-rel ./750+reg/
Tudnátok abban segiteni hogy milyen jellegű a motorja.
Mennyire szereti/birja a folyamatos 150-160-as tempót.
Van ahol 170-et van ahol ~200-at irnak végre.
A 750-es hez képest elvileg erősebb pár lóval, meg könnyebb is.
Mindenképp csupasz mocit szeretnék ennek jó lenne az ára is csak félek hogy kicsi lesz.
Egyéb típus hibáról tapasztalatokról várnék visszajelzést.
Pénteken megyek megnézni...
A várhatóan nagyon könnyű, számos karbon alkatrésszel ellátott Hyperfighter alapja a 1098R. Az alacsony súly elérésben a karbon alkatrészek mellett a forradalmian új, DIES rendszer (Ducati Integrated Exhaust System – Ducati Integrált Kipufogórendszer) is közrejátszik, melynek lényege, hogy a kipufogót egybeépítik a magnéziumból készült segédvázzal és az üléssel. A keletkező hőt pedig egy olyan hőszigetelő technológiával tartják távol a pilótától, amelyet a NASA fejlesztett ki az űrsiklók számára.
A combos 1098R blokknak, és a várhatóan nagyon alacsony súlynak köszönhetően valószínűleg egy igazi vadállat lesz.
Kb. 90. Próbáld meg változtatni az üléspozíciót: először csússz teljesen hátra, majd supermotósan "ülj" rá a tankra. Hátha kijön belőle valami okosság. Csak el ne ess!
szia.én a nyár elején láttam a haveromnál 86ezres 2002-es 620-ast.ezt már én is soknak találtam de a blokk még nem volt bontva.-ja és mint a doxa...az enyémben is lassan 40ezer lesz de semmi bánata.
Én azért többet hagytam rajta, akkor még azt megpróbálom. De már majdnem kezelhetetlen ilyen szitukban. Lehet gyorsan kéne vennem a hajtűket . Gyors kanyarokban viszont egy álom a stabilitás most.
Közben gondolkoztam, meg a Superbike magazinban is utánaolvastam egy kicsit a futóműnek. Te milyen nehéz vagy? Mert én 85 kg, lehet nem súlyozom le a hátulját eléggé és a motor túlságosan támaszkodik az elejére.
Ok.
Én egyébként a nyomót gyakorlatilag teljesen becsavartam, 1 mm maradt. Nekem jó a lassú kanyar, sokkal jobb volt a hajtükanyarokban, mint a Mille. A sokkal jobb azt jelenti, hogy könnyebben tettem be, s így sem volt instabil.
Ha már mész le Pécsre, Attilát kicsit noszogasd meg légyszi, hogy a motorom hozzávalóit igyekezzen megkeresni.
Állítottam a gépen, hát a lassú kanyarokban nem lett jobb, maga alá akar fordulni az első kerék. Majdnem pofára estem ma a városban 2-vel.
Hali!
2 pár feketét szeretnék. Holnap megyek Pécsre az 1000 km-es szervízre. Ha du jövök vissza, Adony felé jövök, s összefuthatunk. Persze, ezt a tervemet a főnököm áthúzhatja, mert megjött az egész nyarat kitöltő vitorlázás-búvárkodás-golfozásból, és most rend van! Írok emilt!
Az üléspoziciót már próbáltam, ha hátul ülök akkor jobb. Sok a súly az elején. Ma tekertem rá egy kis rugóelőfeszítést az elejére, és hatalmasat javult. Megszűntek azok a dolgok amiket írtam. Már no para körforgókba. És nem kell 2-vel vennem . Mindjárt megtámadtam M6-os le-feljárókat.
Így néztem ki a bukó alatt.