Nagyon kemény a hátsó teleszkóp a sendámon.
Mit lehet vele csinálni? Milyen teló lehet hátul?
Rúgós, olajos, vagy lehet benne gáz is?
A telót ahogy nézem nem lehet szétszedni, csak a rugót lehet róla levenni. Mit tegyek, hogy a motorom hátulja ne legyen olyan iszonyatosan kemény?
Hali!
Biztos hogy fel tudod vele tölteni. Ha jól látom, 5A-ig tud tölteni, úgyhogy teljesen jó. Ha állítható a töltési áramerősség (A), akkor az aksi maximális áramleadó képességének (4A) max 10%-ával szabad/érdemes tölteni, hogy ne károsítsd az aksit. Zselés aksinál ezt pl nem tudom, hogy hogy van, de a régi savasnál ez a töltési arány.
sziasztok
egy kis segítség kellene akksitöltés ügyben
van egy 12v-os 4ah-s akksi meg egy http://www.argep.hu/popup.asp?... ilyen töltő
az lenne a kérdésem hogy ezzel fel lehet tölteni?
Bodnár Márk, Nyírtura! Őt tudom ajánlani, nekem rakott össze aerox blokkot, rendes srác érti a dolgát. Ha nálam komolyabb gondja lenne a Derbinek, csak hozzá vinném!
Igen nagyon üzemanyag gond lehet. Érdekes de már nincs ötletem.
Nyélen járok a motorral, mindenhol fordulaton tartom. De mi lehet a hiba arra nem sikerült még rá jönnöm. A motort már ezzel a jelenséggel vettem. Már gondoltam, hogy túl sok olajat adagol és azért fullad, darál, be. De ez olyan jelenség mintha a benzin kifogyna a karbiból.
Egyszerűen úgy csinál mintha a karbiból elfogyna a benzin.
Mész a motorral kis gázon de elfelejtetted kinyitni a csapot, és azt veszed észre, hogy a motor elkezd rángatni, kihagyni, he ha húzol egy gázt akkor megindul, egy pillanatra. Igen csak az én motorom fordulaton megy mint a fene. 12-53- lánckerékkel 80- at megy gps- el mérve.
Az lehet, hogy alacsony vákuumnál nem nyit rendesen csap.
De nekem caar hengerfejtömítésnél csinált ilyet az 50-es vashengerrel. Összedolgozott a vízzel, és alacsony fordulaton rángatott, dadogott. Magas fordulaton el tudta dolgozni a beszívott vizet. De kezd a benzincsappal, addig ne vedd azért le a hengerfejet.
Fordulaton jól megy a motor, csak kis fordulaton csinálja ezt a jelenséget. Az idegeimre megy! A gyújtásra is gyanaodtam, hogy alul kihagy, bedarál. Tegnap az egész gyújtást "alaplap, lendkerék, cdi, pipa, kábel" felettük egy másik motorra. Igaz az egy minalelli am6- os blokk volt de azon nagyon jól muzsikált az én gyújtásom.
Most 80- as fúvóka van benne de már próbáltam 72- es fúvit is.
Azzal a motor keveselt.A gázt iszonyat jól vette, de elinduláskor ha húztam neki akkor betorpant mert kevés volt neki az anyag, de alul ez a jelenség nem akart eltűnni. Most, hogy mondod! ebben valóban igazad van! Olyan benzincsap, bezin hiány probléma lehet. Autómat benzincsap van rajta, 17,5 karbi. Ha megszívom a vákumcsövet akkor rendesen jön a benzin.
Lehet az is. A súbert középre kellene állítani. Ha fojtott a motor akkor 14-es karbihoz 65-ös fúvóka van gyárilag. Ha fojtatlan akkor kb 90-es jónak kell lennie. Viszont lehet az úszó rosszalékodik. Milyen a gyertyakép. Ha benyás akkor sokal. Ha szürke akkor kevesel. Ha őszbarna akkor máshol a baj. Lehet benzincsak hiba is. Állás közben nem lehet észrevenni, hogy a benya jön valahol, vagy benyaszag van?
Nem úgy működik, hogy elkezdem fúvókázni, vagyis ha sok benzint adok neki akkor a motor nehezen veszi a gázt, fullad és nem forog ki a motor a sok benzintől? Ha keveset kap akkor jól veszi a gázt és kiforog, vagy ha nagyon keveset kap akkor nagy fordulaton betorpan?
Mit lehet vele csinálni? Milyen teló lehet hátul?
Rúgós, olajos, vagy lehet benne gáz is?
A telót ahogy nézem nem lehet szétszedni, csak a rugót lehet róla levenni. Mit tegyek, hogy a motorom hátulja ne legyen olyan iszonyatosan kemény?
Biztos hogy fel tudod vele tölteni. Ha jól látom, 5A-ig tud tölteni, úgyhogy teljesen jó. Ha állítható a töltési áramerősség (A), akkor az aksi maximális áramleadó képességének (4A) max 10%-ával szabad/érdemes tölteni, hogy ne károsítsd az aksit. Zselés aksinál ezt pl nem tudom, hogy hogy van, de a régi savasnál ez a töltési arány.
egy kis segítség kellene akksitöltés ügyben
van egy 12v-os 4ah-s akksi meg egy http://www.argep.hu/popup.asp?... ilyen töltő
az lenne a kérdésem hogy ezzel fel lehet tölteni?
Előre is köszi!
Jelenleg NGK B9ES van benne. Előre is köszönöm!
Nem tud esetleg valagi Derbi GPR 125-höz papíros vázat?
Köszi!
Nyélen járok a motorral, mindenhol fordulaton tartom. De mi lehet a hiba arra nem sikerült még rá jönnöm. A motort már ezzel a jelenséggel vettem. Már gondoltam, hogy túl sok olajat adagol és azért fullad, darál, be. De ez olyan jelenség mintha a benzin kifogyna a karbiból.
Mész a motorral kis gázon de elfelejtetted kinyitni a csapot, és azt veszed észre, hogy a motor elkezd rángatni, kihagyni, he ha húzol egy gázt akkor megindul, egy pillanatra. Igen csak az én motorom fordulaton megy mint a fene. 12-53- lánckerékkel 80- at megy gps- el mérve.
De nekem caar hengerfejtömítésnél csinált ilyet az 50-es vashengerrel. Összedolgozott a vízzel, és alacsony fordulaton rángatott, dadogott. Magas fordulaton el tudta dolgozni a beszívott vizet. De kezd a benzincsappal, addig ne vedd azért le a hengerfejet.
Azzal a motor keveselt.A gázt iszonyat jól vette, de elinduláskor ha húztam neki akkor betorpant mert kevés volt neki az anyag, de alul ez a jelenség nem akart eltűnni. Most, hogy mondod! ebben valóban igazad van! Olyan benzincsap, bezin hiány probléma lehet. Autómat benzincsap van rajta, 17,5 karbi. Ha megszívom a vákumcsövet akkor rendesen jön a benzin.