Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi
Nagyon kemény a hátsó teleszkóp a sendámon.
Mit lehet vele csinálni? Milyen teló lehet hátul?
Rúgós, olajos, vagy lehet benne gáz is?
A telót ahogy nézem nem lehet szétszedni, csak a rugót lehet róla levenni. Mit tegyek, hogy a motorom hátulja ne legyen olyan iszonyatosan kemény?
Hali!
Biztos hogy fel tudod vele tölteni. Ha jól látom, 5A-ig tud tölteni, úgyhogy teljesen jó. Ha állítható a töltési áramerősség (A), akkor az aksi maximális áramleadó képességének (4A) max 10%-ával szabad/érdemes tölteni, hogy ne károsítsd az aksit. Zselés aksinál ezt pl nem tudom, hogy hogy van, de a régi savasnál ez a töltési arány.
sziasztok
egy kis segítség kellene akksitöltés ügyben
van egy 12v-os 4ah-s akksi meg egy http://www.argep.hu/popup.asp?... ilyen töltő
az lenne a kérdésem hogy ezzel fel lehet tölteni?
Olvastam egy másik fórumon hogy NGK b8hs rövidmenetest gyertya való hozzá.
A száma: 70/321-6103
Köszi! Hogy lehet őt elérni? (telefonszám, utca házszám)
Bodnár Márk, Nyírtura! Őt tudom ajánlani, nekem rakott össze aerox blokkot, rendes srác érti a dolgát. Ha nálam komolyabb gondja lenne a Derbinek, csak hozzá vinném!
Nem tudtok valami jó szerelőt, szervizest Nyíregyházán és környékén?
Előre is köszi!
DR 70 vashengerhez milyen gyertya ajánlott?
Jelenleg NGK B9ES van benne. Előre is köszönöm!
ÜDv!

Nem tud esetleg valagi Derbi GPR 125-höz papíros vázat?

Köszi!
Igen nagyon üzemanyag gond lehet. Érdekes de már nincs ötletem.
Nyélen járok a motorral, mindenhol fordulaton tartom. De mi lehet a hiba arra nem sikerült még rá jönnöm. A motort már ezzel a jelenséggel vettem. Már gondoltam, hogy túl sok olajat adagol és azért fullad, darál, be. De ez olyan jelenség mintha a benzin kifogyna a karbiból.
Igen a hengert már levettem, hogy nem- e a viz kerül be a rendszerbe. új tömítéssel raktam össze és ugyan az...
szerintem üzemanyag akkor. A csappal lehetséges van valami.
Egyszerűen úgy csinál mintha a karbiból elfogyna a benzin.
Mész a motorral kis gázon de elfelejtetted kinyitni a csapot, és azt veszed észre, hogy a motor elkezd rángatni, kihagyni, he ha húzol egy gázt akkor megindul, egy pillanatra. Igen csak az én motorom fordulaton megy mint a fene. 12-53- lánckerékkel 80- at megy gps- el mérve.
A henger fojtatlan, nagyobb 90- es fúvókát is vettem már bele. Azzal a motor besokallt, nagy fordulaton nem birta eldolgozni a sok benzint.
Az lehet, hogy alacsony vákuumnál nem nyit rendesen csap.
De nekem caar hengerfejtömítésnél csinált ilyet az 50-es vashengerrel. Összedolgozott a vízzel, és alacsony fordulaton rángatott, dadogott. Magas fordulaton el tudta dolgozni a beszívott vizet. De kezd a benzincsappal, addig ne vedd azért le a hengerfejet.
Fordulaton jól megy a motor, csak kis fordulaton csinálja ezt a jelenséget. Az idegeimre megy! A gyújtásra is gyanaodtam, hogy alul kihagy, bedarál. Tegnap az egész gyújtást "alaplap, lendkerék, cdi, pipa, kábel" felettük egy másik motorra. Igaz az egy minalelli am6- os blokk volt de azon nagyon jól muzsikált az én gyújtásom.
És fojtatlan a henger? Ha igen akkor kevés a fúvóka
Most 80- as fúvóka van benne de már próbáltam 72- es fúvit is.
Azzal a motor keveselt.A gázt iszonyat jól vette, de elinduláskor ha húztam neki akkor betorpant mert kevés volt neki az anyag, de alul ez a jelenség nem akart eltűnni. Most, hogy mondod! ebben valóban igazad van! Olyan benzincsap, bezin hiány probléma lehet. Autómat benzincsap van rajta, 17,5 karbi. Ha megszívom a vákumcsövet akkor rendesen jön a benzin.
Lehet az is. A súbert középre kellene állítani. Ha fojtott a motor akkor 14-es karbihoz 65-ös fúvóka van gyárilag. Ha fojtatlan akkor kb 90-es jónak kell lennie. Viszont lehet az úszó rosszalékodik. Milyen a gyertyakép. Ha benyás akkor sokal. Ha szürke akkor kevesel. Ha őszbarna akkor máshol a baj. Lehet benzincsak hiba is. Állás közben nem lehet észrevenni, hogy a benya jön valahol, vagy benyaszag van?
Nem úgy működik, hogy elkezdem fúvókázni, vagyis ha sok benzint adok neki akkor a motor nehezen veszi a gázt, fullad és nem forog ki a motor a sok benzintől? Ha keveset kap akkor jól veszi a gázt és kiforog, vagy ha nagyon keveset kap akkor nagy fordulaton betorpan?
Szerinted ha sokat kapna akkor alul, kis fordulaton csinálna ilyet?
Akkor azt nagyon át kellene nézni. A karbit kellene megnézni első sorban.
A motort már így vettem, akkor is ezt csinálta.