Elküldtem a Service Manual!
FELHÍVOM MINDEN FORUMOZÓ FIGYELMÉT!
AKINEK KELL MÉG SERVICE MANUAL DERBI SENDA / GPR/ Fenix (80%-ban Senda) vagy DERBI ATLANTIS/ HUNTER / VAMOS-hoz Service Manual az írjon!
GPR-t 125-ös blokkal tudtommal NEM gyártottak maximum 75ccm és 100ccm-es változatban Dél-Amerikába 1989 és 1992 között...
Érdemes a service manualt végig nézni rengeteg információ van bennük, még arról is van info hogy mekkora erővel kell meghúzni a csavarokat :D
Legalább 2 óra hosszáig kínlódtam a lánccal, de szerintem megérte. Annyi eszem nem volt hogy csináljak egy előző állapot képet, de úgy tudnám megfogalmazni hogy szinte ráragadt a lánc a lánckerékre.
Van még alkatrész ha valakinek kell!
Van egy szétbontott GPR, és arra gyűjtök. Meg akarom menteni és legalább olyanra megcsinálni mint az enyém. A feleségemnek lesz meglepetés ha kész lesz. De amíg itt az eladandó addig nem férek már a garázsba.
szerencsére amikor megvettem a karbit vettem hozzá egy 95 és egy 100 fúvókát,
úgyhogy tudok majd játszani vele.
na meg persze a súbertű-t is kipróbálom.
the dellorto 21mm black race carburetor generally comes with this set up so you can plan your tuning
main jet = 92
idle jet = 50
starter jet = 60
slide = 40
needle = W7
atomizer = 262 AU
92-s ha minden igaz. Erre a karbira külföldi blogok 107nél tovább nem mentek el. Érdekes volt olvasgatni. Próbálkozz egyelőre annyival,hogy a súbertűt eggyel "feljebb" rakod,hogy több benzint kapjon. Próbálgasd a súbertűt, ha nem passzol,akkor próbálkozz először 98-s fúvókával, aztán nagyobbal.
Igen, az mondjuk lehet. Az nem baj ha olajos a gyertya,mert 2T. Persze csak ha nem úszik az olajban. Mivel több olajat is raksz hozzá így végképp olajos lehet. Az arányra figyelj,mert azért is lehet,hogy nem pörög ki,mert sok olajat kap. De ez csak abban az esetben, ha tényleg többet raksz a megengedettnél. Próbáld ki másik gyertyával is azért. A karbira pedig rákeresek mindjárt ha találok valamit. 17,5-snél 98-nak kell lennie gyárilag 50-s hengerhez.. neked min. 120-s kell és az még lehet kevés..
Még nem néztem milyen fúvóka van benne, amúgy egy 21mm dellorto black karbi van benne.
Nem tudom mekkora a gyári fúvóka.
És az a baj a gyertya színe alapján sem tudom eldönteni hogy kevés-e a benzin vagy nem, mert bejáratos, és még olajat rakok +ba a benzinbe.
így kicsit olajos a gyertya
Hmm.. kipufogó,légszűrő rendben van. Gyertya,gyertyapipa is rendben van akkor gondolom,mert nem úgy nézel ki mint,aki kókány félmunkát végez. Akkor szinte biztos,hogy kicsi a fúvóka. Mekkora van benne most? Sajnos a fúvókával játszani meg olyan,mintha tippmixelnél.. Elég hosszú idő mire eltalálod a megfelelő beállítást.
Találtam itthon Castrol lánncspray, befújtam vele de csak annyira hogy éppen "eligya" a lánc ne csöpögjön. Remélem így jó.
FELHÍVOM MINDEN FORUMOZÓ FIGYELMÉT!
AKINEK KELL MÉG SERVICE MANUAL DERBI SENDA / GPR/ Fenix (80%-ban Senda) vagy DERBI ATLANTIS/ HUNTER / VAMOS-hoz Service Manual az írjon!
GPR-t 125-ös blokkal tudtommal NEM gyártottak maximum 75ccm és 100ccm-es változatban Dél-Amerikába 1989 és 1992 között...
Érdemes a service manualt végig nézni rengeteg információ van bennük, még arról is van info hogy mekkora erővel kell meghúzni a csavarokat :D
most még láncspray vagy gázolajba mártsd bele a láncot mert a takarításkor nagy valószínűséggel kimostad a kenőanyagot a lánc szemeiből :)
Van egy szétbontott GPR, és arra gyűjtök. Meg akarom menteni és legalább olyanra megcsinálni mint az enyém. A feleségemnek lesz meglepetés ha kész lesz. De amíg itt az eladandó addig nem férek már a garázsba.
szerencsére amikor megvettem a karbit vettem hozzá egy 95 és egy 100 fúvókát,
úgyhogy tudok majd játszani vele.
na meg persze a súbertű-t is kipróbálom.
main jet = 92
idle jet = 50
starter jet = 60
slide = 40
needle = W7
atomizer = 262 AU
92-s ha minden igaz. Erre a karbira külföldi blogok 107nél tovább nem mentek el. Érdekes volt olvasgatni. Próbálkozz egyelőre annyival,hogy a súbertűt eggyel "feljebb" rakod,hogy több benzint kapjon. Próbálgasd a súbertűt, ha nem passzol,akkor próbálkozz először 98-s fúvókával, aztán nagyobbal.
Lehet elellene vinnem egy gyújtás beállításra, sajnos stroboszkópom nincs.
Még nem néztem milyen fúvóka van benne, amúgy egy 21mm dellorto black karbi van benne.
Nem tudom mekkora a gyári fúvóka.
És az a baj a gyertya színe alapján sem tudom eldönteni hogy kevés-e a benzin vagy nem, mert bejáratos, és még olajat rakok +ba a benzinbe.
így kicsit olajos a gyertya
A kipufogót mielőtt össze raktak kiégettem, kipucoltam.