Féknyereg érdekelne mindenképp akkor. Féktárcsáról még beszélhetnénk, illetve még az olajszintmérőről,ami belemegy a tartályba! (féktárcsának hány miniméternek kell lennie?) Am ez a henger nekem tök fura, az enyémen nincs ilyen Derbi jel..
Szia. A légszűrőház az nekem is kell. Sajnos ez a donor motor egy agyon kókányolt motor. Karbitol a légszűrőik két részből ál a cső. Még nekem is ki kel találnom hogyan is fogom összekötni. Majd csinálok pár képet a motorrol hogyan lett összelapátolva.
Na akkor ne ess neki csak ugy! 1. Szarazon ne rakd ossze! Semmikepp sem! A tugorgot,csapszeget,zegert tedd be olajba es ugy rakd ossze! Egy kis olajat kenj a dugora is,de finoman! Osszerakasnal nagyon figyelj es vigyazz a talp tomitesere is! Lehetoleg olyan olajjal dolgozz,amilyennel majd hasznalod a motort! A dugot ugy rakd ossze,hogy lesz egy kis nyil az a kipufogo fele mutasson! Ez fontos,erre figyelj, mert eltorheted a dugot ha forditva teszed be! A tomitesek ellenorizd,majd miutan minden megvan acsavarokat huzd meg! Lehetoleg nyomatekkulccsal,de ha nincs akkor vigyazz,ne huzd tul,de legyen azert meghuzva!
Lenne még egy olyan dolog,hogy nekem talán 14/52 vagy 14/56 os áttételem van,kissé láncszettes már a paripa,és olyan mintha csúszna a kuplungom,de nem csúszik,csak gecire pörög.Értsd úgy hogy 4ben vagyok forog pl 11ezret,fel 5be de kajakra amikor feltolom 5 be már forog vagy 10ezret.
1esbe mindjárt hanyatvág a motor,2esbe kell neki az ideális fordulatszám az egykerekezéshez,hogy holtpontig kihúzzam.
Ha 1foggal nagyobb első lánckereket veszek,akkor nem fog így pörögni,nem lesz olyan mintha csúszna a kuplung,2esbe valószínűleg nem nagyon akar majd kerekezni.De talán az 1esbe lévő kerekezéshez meg pint jó lesz.Mert most ha 1esbe feltolom akkor mire feláll kerékre már kéri is a 2t.
:D
Na igen én is pont erre gondoltam,mert csak 2 ponthegesztéssel volt odabaszva,ez máér el is engedett,így körbeforog ez is a kipufogóban,de ki nem jön,de akkor is ez veszteség.Csinálok róla videót.Aztán felteszem,bár úgyis lepontozzák de leszarom :D
5perc és fent lesz.
Köszi a segítséget!
A lényeg hogy a tartó amibe megy a 2 csavar, az szabadon mozogjon, az a rész ami meg megy bele a hengerbe, az nem fityegjen, nem szabad mozogni, hegesztesd körbe rendesen.
Helló,a képen nem látszik annyira,de ez úgy néz ki,hogy van a kipu vége és ebben van a vékonyabb átmérőjű cső aminek a másik vége a a kipufogónyillásba fekszik fel.na nekem ez a 2 db is fityeg,ez volt össze ponthegesztve (szerintem ezt körbe kellene varrni).
És a kipuból ahogy kijön ez a cső toldat,ezen van az a szar amivel oda kell húzni a blokkhoz,ez nincs odahegesztve és nem is akarom odahegeszteni.csak amin forog csőtoldatot a kipuhoz.
Csináljak róla videót? ,mert ez nem nagyon tudom leírni így :D
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni.
Van egy elvileg fojtás nélküli Technigas kipum.
Kicsit szét van rohadva csórikám,de ez nem gáz,holnap viszem hegesztetni.
Az érdekelne,hogy nekem a kipufogókönyék végét ugye 2 csavarral kell rögzíteni a hengerhez,de ha felcsavarom akkor fityeg,mivel a kipufog könyékben van az a vékonyabb cső amit fel kell csavarni,és ez mozog a kipuban,2 db ponthegesztéssel van a kipuhoz hozzáfogatva,illetve ott van még a 2 rugó.
A lényeg az,hogy nekem mindig tiszta olaj a blokkom a kipucsonk alatt,mert ott nyomja ki az olajat,és szerintem azért kipu a kipu,hogya legvégén jöjjön ki a cumó.És szerintem a kipufogó csövet és a benne lévő vékonyabb csövet(amivel a hengerhez kell húzni) azt nem 2db ponthegesztéssel kellene összetákolni,hanem körbehúzni CO val.
Szerintetek?
Emellett szerintetek a közép dobom is valóban Technigas?
Van egy olyan érzésem,hogy benne van a fojtás,mert 70esa moci és úgy megy 90et.meg feltöltöttem ilyen zsíroldós vízzel,és amikor feljre állítottam,hogy a másik végén csorogjon ki a víz,akkor kicsorgott,de volt vagy 7-8 mársodperc mire átért.Beledugtam 1 drótot mind2 végéről,hogy van e benne valami,de nem ment át egyik végéről sem,viszont nem ugyanott állt meg a drót.
Teljesen nem tudom,most hogy mi van :D
Bocsi az értelmezhetetlen leírásért:D
Csak azt tudom hogy van egy jelölés, és ahhoz úgy kell igazítanom a fedő rész hogy a derbi jelzés essen oda.
Ha van még valami szívesen veszem az instrukciókat.
Jövő héten jön meg a henger, össze rakom majd majd, teszek fel képet, meg videót, de még egy darabig bejáratós lesz.
De én is kíváncsi leszek az eredményre.
Akkor nem tudom.. kérdezz meg egy szakit, vagy vidd be valahová ha már nagyon necces a dolog.
Fék: A fékkel nekem is ez a bajom,hogy a hátsón nem találtam légtelenítő csavart és gondoltam letörhették. Anélkül meg elég nehéz lesz bármit is kezdenem vele.
Ja és a karbihoz visszatérve. A Sendámon 14-es volt és abban egyre végonyodó volt benne. Abban egyszer megpróbálták a vastag egyenest de csak roszabb lett tőle.
Ha lesz ma időm akkor szétszedem, és kitisztítom. Csak úgy adom el ha működik a fékdugattyú. Árat még nem tudok mondani. De estére kikalkulálom, hogy mindenki jól járjon. De mégegyszer írom, hogy olyat adok ki a kezemből amit már csak fel kel tenni. Viszont légtelenítőt az elsőn sajnos nem láttam rajta. A hátson pedig nem is néztem, de megnézem. A képen úgy is kiderül majd.
Aha, érdekes. Enyém is annyit megy és nagyon közel van a gyárhoz. Alig lett rajta cserélve valami. Döntse el mindenki maga,hogy ez jó vagy rossz, mindenesetre érdekelne majd, hogy hogy megy a gép, ha kész lesz,mert gondolkozom átépítésen vagy eladáson.
Bocs, de mellé fogtál! 14 DD-s karbim van a 17,5-s gyári adatai szerinti fúvókákkal. Viszont gömb alakú a súbertűm. Vettem a karbihoz fúvókákat meg súbertűt és minden egyéb ilyen kisebb alkatrészt, ott a 14-s karbihoz nem gömböt adtak hanem egyenest. Én a te helyedben gömbivel próbálkoznék, mert az enyémben szinte minden gyári.
Más:
Írtad,hogy vannak alkatrészeid. Hátsó féknyeregről tudsz képet küldeni nekem? Az érdekelne nagyon! Illetve egy árat is ha esetleg megvásárolnám.. (Bocs,de tutira nem mondom, hogy megveszem,mert lehet nekem is csak betét kell.)
Mekkora tűgörgő kell a 70-es dr hengerszetthez?
Ha nem nyitja meg a link,akkor a kipu kategóriában,kipuffancs heggesztés tanács címen van fent.
Ebben már nincs sok tapasztalatom :D
Nem szeretem gyilkolni a motort :D
1esbe mindjárt hanyatvág a motor,2esbe kell neki az ideális fordulatszám az egykerekezéshez,hogy holtpontig kihúzzam.
Ha 1foggal nagyobb első lánckereket veszek,akkor nem fog így pörögni,nem lesz olyan mintha csúszna a kuplung,2esbe valószínűleg nem nagyon akar majd kerekezni.De talán az 1esbe lévő kerekezéshez meg pint jó lesz.Mert most ha 1esbe feltolom akkor mire feláll kerékre már kéri is a 2t.
:D
5perc és fent lesz.
Köszi a segítséget!
A lényeg hogy a tartó amibe megy a 2 csavar, az szabadon mozogjon, az a rész ami meg megy bele a hengerbe, az nem fityegjen, nem szabad mozogni, hegesztesd körbe rendesen.
És a kipuból ahogy kijön ez a cső toldat,ezen van az a szar amivel oda kell húzni a blokkhoz,ez nincs odahegesztve és nem is akarom odahegeszteni.csak amin forog csőtoldatot a kipuhoz.
Csináljak róla videót? ,mert ez nem nagyon tudom leírni így :D
mond hogy a tartó amibe a 2 csavar meg nincs oda hegesztve a kipufogó-hoz, hanem szabadon mozog.
Van egy elvileg fojtás nélküli Technigas kipum.
Kicsit szét van rohadva csórikám,de ez nem gáz,holnap viszem hegesztetni.
Az érdekelne,hogy nekem a kipufogókönyék végét ugye 2 csavarral kell rögzíteni a hengerhez,de ha felcsavarom akkor fityeg,mivel a kipufog könyékben van az a vékonyabb cső amit fel kell csavarni,és ez mozog a kipuban,2 db ponthegesztéssel van a kipuhoz hozzáfogatva,illetve ott van még a 2 rugó.
A lényeg az,hogy nekem mindig tiszta olaj a blokkom a kipucsonk alatt,mert ott nyomja ki az olajat,és szerintem azért kipu a kipu,hogya legvégén jöjjön ki a cumó.És szerintem a kipufogó csövet és a benne lévő vékonyabb csövet(amivel a hengerhez kell húzni) azt nem 2db ponthegesztéssel kellene összetákolni,hanem körbehúzni CO val.
Szerintetek?
Emellett szerintetek a közép dobom is valóban Technigas?
Van egy olyan érzésem,hogy benne van a fojtás,mert 70esa moci és úgy megy 90et.meg feltöltöttem ilyen zsíroldós vízzel,és amikor feljre állítottam,hogy a másik végén csorogjon ki a víz,akkor kicsorgott,de volt vagy 7-8 mársodperc mire átért.Beledugtam 1 drótot mind2 végéről,hogy van e benne valami,de nem ment át egyik végéről sem,viszont nem ugyanott állt meg a drót.
Teljesen nem tudom,most hogy mi van :D
Bocsi az értelmezhetetlen leírásért:D
Csak azt tudom hogy van egy jelölés, és ahhoz úgy kell igazítanom a fedő rész hogy a derbi jelzés essen oda.
Ha van még valami szívesen veszem az instrukciókat.
Jövő héten jön meg a henger, össze rakom majd majd, teszek fel képet, meg videót, de még egy darabig bejáratós lesz.
De én is kíváncsi leszek az eredményre.
Fék: A fékkel nekem is ez a bajom,hogy a hátsón nem találtam légtelenítő csavart és gondoltam letörhették. Anélkül meg elég nehéz lesz bármit is kezdenem vele.
Más:
Írtad,hogy vannak alkatrészeid. Hátsó féknyeregről tudsz képet küldeni nekem? Az érdekelne nagyon! Illetve egy árat is ha esetleg megvásárolnám.. (Bocs,de tutira nem mondom, hogy megveszem,mert lehet nekem is csak betét kell.)