Neked kell eldönteni, hogy költenél 14k -t egy dugóra, vagy vennél 50k -ért egy hengerszettet újonnan. Mert az alatt nem nagyon lehet találni, legfeljebb utángyártottat (sőt, szerintem 50k -ért is csak utángyártott van). Legfeljebb van használt, de azzal sem vagy előrébb, csak kb. gyorsabban meg vagy a motorral.
Nagy kérdés előtt állok, és kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Sajnos dugót nem találok a hengeremhez, így 2 választásom maradt, vagy csináltatok egy dugót 47,4 eset, vagy veszek egy teljes hengerszettem ami elég drága, de a motort minden napi használatra szeretném össze rakni.
Szerintetek megéri dugattyút csináltatni, vagy inkább új hengerszett?
50-es motorokhoz gyári utángyártott, tuning alkatrészek, kiegészítők a legnagyobb gyártóktól egyenesen Németországból! A legjobb minőségű termékek egy helyen! További információ elérhetőség: www.master-tuning.mlap.hu
emailben esetleg msn vagy telefonon tudok segiteni!
A kinálat kibővült szinte az összes 50-es tipusrhoz van alkatrész!
2011-es és már a 2012-es új modellek is kaphatóak!
Na az előző hozzászólást telefonról próbáltam elküldeni és látható, hogy nagy ..... küldött.
A gyűrűt és a csapszeget is hozzá adták a legyártott dugóhoz. Én elmondtam nekik, hogy magas fordulaton használom a motort. Ahhoz gyártottak dugót is. Viszont a régit is el kell küldeni, mert a gyűrű illesztőcsapját azt nem tudják fejből. Ez az egész került kb.10000ft-ba.
Én eddig semmi problémát nem tapasztaltam. A bejáratást óvatosan kell aztán lassan lehet neki adagolni is.
Kompletkikkos[15238] tegnap 20:10 Derbi Senda Drd hez keresek a karbit és a légszűrőházat összekötő csövet. Karbitól pár centire S alakban ki kerüli a tellót. 10000-be
Igen sajna nekem is ez a méret kell, de félek ezektől az öntött dugóktól.
kovácsolt lenne a jó, de ilyet nem csinálnak itthon.
De ez a nicasil os henger felkeltette az érdeklődésemet. hol tudok ilyet beszerezni?
Hát ezt tudtam neked leméretezni. Remélem megfelelő. Ahogy írtam én ezt már végigjártam egyszer és nem talált egy motoralkatrész szaküzlet sem a Derbihez gyári DR dugót. Alapméret még volt, de ha már dugó kell a hengeredbe akkor valószínűleg már fúratni is kell.
Igen,igen! Abból van kivágva. Csak a kingerlitért többet kell másznom mint a tömítésért! Most lehet pihenni fog az összerakás,mert nekem nem hosszú hétvége van, hanem hosszú meló...
Nem találtam az oldalt ahol a méretek vannak. Nem tudom mit kel mérnem rajta. Holnap délelött megkeresem a dugó méretezéséről valami leírást és leírom neked ha kell. Én ezt tavaly végigjártam és nem tudtak adni a DR hengerhez túlméretes dugó. A motort most járattam be, ésmeg vagyok vele elégedve. A gyűrű pedig gyári 47.4-hez illetve 47,8-hoz. Nem az az öntvénygyűrű vékony króm bevonattal. De holnap délután megyek vele hoszabb útra és meglátjuk mit tud. Múltszombaton 90km-t mentem vele egyhuzamban. Igaz olyan 60-70-el. De hazafelé 10km-t mentem folyamatosan 100-110-el.
Igaz ha a másik túlméret is elkopik már akkor egy nikaszilos hengerre ruházok be.
sikerült lemérni?
amúgy a 47,4 es dugót már használod?
milyen? mert nekem mindenki azt mondja nem érdemes csináltatni mert nem bírja, meg szar gyűrűket csinálnak hozzá
Csaj az a baj hogy messze vannak, most a tábori tunning-ba megyek majd el pestre.
Hátha ott tudnak mondani valami okosat.