Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha lenedolgozna a vízbe akkor valahol fújna és szökne a víz. Mindig füstöl mint állat?alapjáraton is?
akkor te is a hengerfej tömítésre gondolsz... nem néztem még a vizet,de szerintem is tömítéses a dolog.
Víz nem fogy ?
Valaki tud senda drd fejidomot?
Segítsetek!

Lejjebb sokat dumáltunk a GPr hibámról,hogy elindul megyek vele lefullad,kész. Elindítottuk,megy, de nagyon szegényen és nem forogja ki magát. 8000-nél megáll,odáig is döcög nagyon. Fehéren füstöl,mintha muszáj lenne neki.. Súbertű,minden beállítás volt mindenhol... valami tipp?
Sürgősen keresek vízpumpához fogaskereket Derbi Senda blokkba! Akinek van, írjon az adatlapomon található e-mail címre!
amúgy a különbség az csak annyi, hogy az m4-esnek métermetrikus 4-es a menete az m5-ösnek métermetrikus 5-ös a menete az m6-osnak métermetrikus 6-os a menete, ugyan úgy mint a csavaroknál :D
fogod a karbidat....leveszed az úszóházat, kicsavarod és megméred de nagy valószínűséggel M6-os :)
Ja és 17,5 dellorto karbi.
Sziasztok! Kérdésem lenne : Mi a különbség fúvókáknál az m4,m5,m6 menet között? És 2011 es Derbi Sendához milyen menetű kell?
Válaszokat előre köszönöm.
én is NGK-t használok BP9ES a száma és nekem max 2 havonta cserélni kell
én régebbi sendákhoz valót keresek :DDDDDDDDDDDD
Derbi Senda Drd hez keresek a karbit és a légszűrőházat összekötő csövet. Karbitól pár centire S alakban ki kerüli a tellót.
Ez én szerintem hülyeség. Eddigi 20 ezer km alatt csak is kizárólag NGK gyertyákat használtam. Egyiknek sem volt baja. Normális gyertyát kell használni, ami bele való és akkor nincs baj. Szerintem csak ennyi lehet a titka.
Én kipróbáltam másik gyertyával... kipörgött jobban,jobb volt, de amint elindultam rossz volt megint... remélem te jobban jártál. Én ma nézegettem, talán még a benzincsapot kéne megnézni,mert elég hamar kiürült a szűrőtartályom..
bocs telefontól írtam és kicsit félrenyomtam béhány karaktert
pedig pofon egyszerű az egész nem kell hozzá nagy tudás, csak kicsavarod a csavarokat miután leszedtek a dekiknekt és levetted a gyújtást, gyújtásnál oda kell figyelni, hogy hogy állt a gyújtás alaplap, általában meg van jelölve rajztűvel, ezután nincs más dolgod mint széthúzatni a blokkot ha nincs lehúzód akkor vegyél vagy ha ügyes vagy magad is tudsz csinálni, de csak egyszer kell megvenni:)és lehetőleg úg, húzd szét a blokkot hogy a gyújtás felöli oldala legyen alul, mert ga másik van alul kipotyoghatnak a váltó fogaskerekei...de ha csak a szimeringet kell cserélned akkor m3g lehet , hogy szét se kell húznod a blokkot..csak kifúrod a szimeringet és valami kampós dologgal ki tudod húzni pl veszel egy zéger gyűrű leszedő fogót és elhajlítod a végeit, azzal könnyen kijön.
Én annyit tudok,hogy van ahol érdemes például nyomatékkulcsot használni... szerintem az nem hever mindenkinél. Add be szerelőhöz, nem szívsz vele napokat,biztosabb és kiderül esetleges más hiba is. Annyira sokba se kerül talán.
Szerintem az lesz a leg egyszerűbb ha beadom egy szerelőhöz.
Nem tudom egy főtengely szimeringet mennyire nehéz kicserélni, eddig mindent én szereltem rajta.
Én annyira nem értek hozzá, de havernál ugyan ez volt. Csörgő hang,gyengül a gép és szevasz. Főtengely szimering volt, de lehet csak egy tűgörgő is akár. Én annyira nem értek hozzá csak mondom,hogy sok lehetőség van. Szerintem... aztán Isten bocsássa meg ha hülyeséget beszélek.
21mm dellorto vadi új
de mar az előzővel is ezt csinálta, pedig amikor haverom megvette ment rendesen.
Ez a csörgő hang idegesít, leget dugó gyürű, és elvész a nyomás.
ok lehet megpróbálom a campiont de előtte letesztelem a Boscht:)csak ne essen már eső
Sajna én sem értek hozzá csak amit kapok infókat azt irom,nem tudom hogy igaz vagy sem csak tipp
Ha veszel esetleg gyertyát, akkor próbáld ki a Champion N1C-t. A gyár azt adta meg alternatívának. A kocsiban pl. nekem az másodlagosnak beírt Brisk gyertyát jöttek be.
Nekem b10essel hörgött kinlódott lefulladt a motor.