Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt még nem hallottam... Nem tudom, remélem neked van igazad.
De egyébként az NGK gyertyák újonnan is gyári hibássak lehetnek ezt többen is mondták már,én személy szerint nem értek hozzá de valami csak van benne.
Oké, de NGK b10-t ír a gépkönyv,mint ma megtudtam. Nekem B9-s van benne, vadi új! Akkor az se jó ha B10-st veszek bele? Valaki?
Igen B10-es volt enyémbe is és úgytünik megadta magát.Amit kaptam az valamilyen ezeréves Bosch gyertya de meg sem néztem mi van ráirva,csak beledobtam:)De ha gondolod holnap kikapom és megirom:)
Úúúú, akár hiszed,akár nem én pont ma gondoltam erre. Mert most cseréltem gyertyát és most kezdte el. A régi fos gyertyával semmi gond nem volt, pedig az kb. 6 éves volt. Szóval, próbáld ki és írd meg, mert kíváncsi vagyok most már. Azt is,hogy milyen gyertya a jó. Én NGK B9ES-t vettem bele, de B10-t a könyv.
Mekkora karbi van benne?
Szeva,szevasztok,Denis tegnap haverom segitségével leszedtük karbit kitakaritottuk,gyertya adott szikrát anyagot is és még csak be sem indult a motor.Ma kaptam olyan tanácsot másik emberkéktől hogy a gyertya,még akkor is ha új,simán meg tud viccelni:).És adtak kölcsön egy gyertyát:)Kicseréltem és bár menni nem mentem vele de full jól kipörgött!Lényeg Denis egy gyertyacserét próbálj hátha bevállik.De majd holnap vagy ha nem fog itt szakadni eső akkor kipróbálom az úton és majd mondom a szitut.
Szia

Szívatóval is változatlan.
Nem pörög 8000 fölé, és fémes csörgő hangja van,
Ráhúztam, működött. Igaz, ezt nem sebességben hanem amikor le akart fulladni kicsivel alapjárat felett.
helo
derbi sendahoz erdekelne:
-fejidom
-elso sarvedo
az ajanlatokat varom keppel,arral a czr93@hotmail.com cimre koszonom!
Köszi! Megnéztem és a fúvóka méretek megegyeznek... Fura, 17,5nek kéne benne lenni ehelyett van 14 a 17,5-s fúvóka méretekkel...
Próbáld a szívatót kihúzni menet közben mikor már nem pörög ki és figyeld a jelenséget mi történik.
küldtem kettő PDF-t
Sziasztok

Szerintetek mi okozhatja hogy nem pörög a motor 8000 fölé?
Új karbi van benne, beállítva. már a régivel sem pörögte ki magát.
mit érdemes ellenőrizni?
Mi okozhat illyes fajta hibát?
szabolcsmeier@gmail.com és köszönöm szépen!
küldj egy emailt és elküldöm neked
Gépkönyvben... 98'-s GPR-hez sehol sem találtam gépkönyvet...
Mivel GPR-ed van akkor azt ki tudod próbálni, hogy mikor fulladozik akkor a szivatót ráhúzod. Ha jobban megy akkor fúvóka. Ha nem akkor lehetséges karbibeállítás, vagy nagyobb karbi. A gépkönyvben a GPR-nek 17.5 karbi való rá. A Sendáknak 14-es.
Nekem alapba 98 van benne Nem tudom, kevin03-nak is ez a baja,mint nekem pedig neki 21-s karbija van. Lehet rossz helyen kutatok...
Szia! Nekem a 14-es karbiban 90 volt benne. Fojtatlan 50-es hengerhez. Igaz az még a Senda volt és nem a GPR.
jah nem az csak kicsit soknak tartom :DD
írd át a nevét...sednát írtál a Senda helyett :D
Van, lehet kapni. Én bementem a boltba, adtak. Igaz,szettben és úgy 2 rugó lett, ezért van most kisebb fúvóka szettem is. Ha kell van 64-s helyett 70 fúvóka is.
110-es főfúvóka 14-es karbiba?
szerintem az egy kicsit nagy lesz nekem a gépemben most van 64-es :DDDDDDDDDD
Am kérdésem lenne az úszóházhoz van külön tömítés amit lehet cserélni?