Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

Nincs valakinek 70-es henger szette?
Szia!

Küldtem egy emailt!
szia

Köszi, és arról tudsz valamit mi az az állás?
Arra, hogy ferodol lamellával kezded belerakni őket, és ferodol lamella az utolsó.(:D) A kuplungfedélnek van egy állása, ahogyan rámegy, azt nem mindegy hogy rakod rá.
Igen, kuplung felőli jobb oldal. A kuplung kosarat is le kell venni, vigyázz a kuplung rugó leszorító csavarjaira, ne baszd el a fejét(Tapasztalat:D). Direkt típusra válogatja a lehúzót. Este majd adok pontos méretet, de ha van esztergályos ismerősöd, akkor az meg tudja csinálni.
Fogas kereket csapágylehúzóval szoktam.
Sziasztok
Kuplung lamelláknál mire kell figyelni az összerakásnál?
Tudtok ajánlani 47,4 es dugót ami jó lehet még derbihez?
Üdv! Meg van még a karburátort és a légszűrőházat összekötő cső, S alakban kerüli ki a teleszkópot a karbinál.
- Leszeded a főtengely jobb oldaláról a fogaskereket (macerás lesz) :)

Ezt úgy érted,hogy a kuplung felőli jobb oldal,ugye? Szóval speciális szerszámként kell mindenképp egy lendkerék lehúzó... Ez direkt típusra válogatja,vagy csak úgy "lendkerék lehúzó szettet" keressek?
Na.

Szimering csere a következőképpen (ahogy én szoktam, de biztos leírja valaki más, hogy hogyan szokta más):
- Leszeded a főtengely jobb oldaláról a fogaskereket (macerás lesz) :)
- Utána fúrógép. Kurva óvatosan fúrsz a szimeringbe egy kis lukat (kb. 2mm széles lik elég). Tényleg nagyon óvatosan és lassan, nehogy megfúrd mögötte a csapágyat.
- Ha fúrtál rá nagyon óvatosan egy lukat, akkor fogsz egy hosszabb szöget, megferdíted a végét, óvatosan beakasztod a lukba, és megtéped izomból kifele a szimeringet. De valami bármi más kampós lófasszal is csinálhatod, ha van valami kéznél. Sokan szokták azt csinálni, hogy fogják a csavarhúzót, kalapácsot, aztán kloffolják és össze vissza verik a blokkot, utána meg van a csodálkozás, hogy miért nem tömít a szimering, vagy valami retek belemegy a csapágyba, stb.
- Utána meg értelemszerűen mehet bele az új szimering.

Igazából én a fúrást "csiga fúróval" szoktam, azzal csinálok lukat, mert az nem igazán csinál sorját.
A gyújtás felőli oldalon le kell húzni a lendkereket, és le kell szedni a gyújtás alaplapot, és az mögött fogod látni a szimeringet. Ott is ugyan ez.
Sziasztok.
Keresek 2002-es Derbi Senda-ra 70-es Hengerszettet olcsón.
Akinek van az írjon.
tiszozs@freemail.hu
Már meg van a videó csak kicsit türelmetlen voltam.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Feltöltöttem egy videót a félkész micimról, de nem találom. Meg próbáltam újból és azt írta ki a gép hogy már fel van töltve. Lehetséges az hogy csak én nem látom. A profilomnál is azt írja hogy még nem töltöttem fel videót. Oda külön lehet vagy az lesz ott amit feltöltők a fórumra?
Ma szétkaptam a hengert, szép darabjaira. Kormos volt, kicsit talán mintha meg is "égett" volna a dugó, de azért egyben volt,használható. Ha már szétszedtem a gyűrűket cserélem. A tömítések annyira nem voltak szar állapotban és mondhatni szépen be volt pasztázva is még pluszba. A hengertalp tömítés volt elég hepehupás,szóval lehet ott volt a gondom. Ha nem, akkor mehet a bal és jobb tengely szimmering... Tömítést nem is találtam hozzá itt, Pécsett, de találtam egy technikust,aki tud ilyet csinálni. Gondoltam leírom,miket tapasztaltam. Ha szét kell kapni a szimmeringeket,akkor hogy tegyem azt? Váltó felőli oldalról megtehetem mindkettő cseréjét amúgy? Milyen special tool kell hozzá?
üdv! derbi senda-és xtreme összes alkatrésze bontva eladó!06304906559
Sziasztok

97-es Derbi gpr, ebe senda blokkra rá megy más hengerszett is?
Sajna kellene vennem, egy 47,40 dugattyút, de horror árért van.
Nekem csak Simsonon sikerült
Sziasztok

Szeretnék ebay-en rendelni egy trail tech vapor műszerfalat. A honlapjukon láttam jópár típust, de nem tudom melyik lenne jó a motoromhoz.
Neki sikerült felraknia egyet:
http://www.bikepics.com/member...
feltételezem rendesen működik neki. Bár az enyémben aprilia motor szolgál.
Tudnátok nekem bővebb információt adni, hogyan válasszam ki, hogy biztos jó legyen?

Üdv
nekem már sikerült hengertőcsavart eltépnem....mert nekem nincsenek beleragasztva a blokkfelekbe így aztán egyszerűen tudtam cserélni :)
Van még egy hátsó féktárcsám is annak az ára 2500Ft.
Derbi senda első,hátsó féknyereg eladó.
3500Ft/db.
Igazad volt!

Igaz már elöbb észrevettem, de a légszűrő volt a hibás. Egy szivacsos sportlégszűrő van rajta és az egyszerűen lejött a karbiról és szabadon maradt a karbi levegő nyílása. Visszaraktam és láss csodát, minden sebességben minden fordulaton működik. A meghúzó bilincs ami vastag és ahogy meghúztam úgy nyomta le a szűrőt. Most érzéssel húztam és rajta maradt. Szépen megy most a moci.
Próbáltál már levegőn állítani? Nem lehet az, hogy a légszűrővel van a baj? Milyen légszűrő van rajta? Azért kérdem, mert nekem inkább akkor szokott így viselkedni, ha sokat kap.
Sziasztok

Derbi Senda SM50 X-treme -hez keresek műszerfalat, lehetőleg digitálisat. A Trial Tech Vapor-ral találkoztam többek között, de ez valószínűleg nagyobb 4 üteműekhez való. Miket tudnátok ajánlani?
Valaki esetleg jártas az ebay féle vásárlásban? kéne 1-2 infó.
sziasztok derbi senda bultacohoz hol tudok beszerezni kuplung bovdent ? vagy esetleg lehet helyettesíteni valami más motoréval ?