Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helo
derbi sendahoz erdekelne:
-fejidom
-elso sarvedo
az ajanlatokat varom keppel,arral a czr93@hotmail.com cimre koszonom!
kevinnel ugyan az a gondunk volt. Fulladozik menet közben majd megáll. Én ma szétkaptam a karbit darabokra,kipucoltam,tömítéseket cseréltem és sikeres lett a pucolás,mert alacsony fordulaton nagyon jól viselkedik. Régebben írtam,hogy alacsony fordulaton szar volt,gyenge, most már jó, de még mindig fullad. Azt hiszem nagyobb fúvóka kell. 14-s karbiba 110 oké? megoldja a gondomat? Vagy rakjak bele én is 120-st? -Nem lesz az sok?
Pénteken csináltunk pár videot, de elég ramaty lett a minőség a felrakás után. A tv-n elég jó volt a kép de a neten pixeles.
A próba cím alatt én mentem vele 90-t a próba 2-ben pedig a sógorom 100-at. Persze óra szerint.
Szia!

Mekkora fúvóka van benne a karbidban? Nekem most 17.5 van benne 120 fúvókával. Mekkorát érdemes belerakni? Üresben kipörög 14000-ig, de menet közben valahogy kevesli a benzint, mert ha 6-ban megyek 10500 fordulaton, akkor feljebb már nem akar pörögni csak akkor ha a szivatót ráhúzom és eztán megint kapkodja magát. Igaz néha 7-9000 között is furán veszi a naftát kicsit, vagy a rossz hátsó rugó miatt felemelkedik néha a hátsó kerék és bevinnyog. Most járatás alatt van és nagyon rossz az út amelyiken közlekedek és bering az egész motor a sok hepe-hupától. Nem sokára kipróbálom jobb úton is csak eddig nem akartam kimenni a 4-es főútra 50-60-70-el. Most már olyan 80 körül megyek vele. 500km bejáratáson most vagyok túl.
Meg fogsz lepödni de 3 literre jött ki lemértem,az elöző tulaja is annyit mondott.kár hogy nincs benne rendes üzemanyag mérő óra,vagy legalábbis én nem találok rajta:)na én megyek majd akkor irok rád ha rájövünk a karbi problémára ok Szeva.
117, azóta konkrétan 1 gyertyát vettem bele. Meg persze az olaj,benzin,láncspray,ilyesmi. A tiéd mennyit eszik 21-s karbival?
Megkérdezhetem mennyi volt az ára?
Nagyon pazar a géped!
Ott van, ha minden igaz. Sok ilyen festésű van. Szépek szerintem.
Van a motorodrol képed?Nem dobnál fel róla.Megnézném!
Dehogynem,mentem vele 1 hónapig és meseszépen ment eddig. Annyi gond volt vele,hogy az emelkedőt nem vette túl jól. 14-s karbi van benne, PHVA. nem akarok nagyobb karbit, csak működő karbit. A vége az óra szerint alattam jóval több volt,mint 102,de az óra hibás sztem. Olyan 100-105 körül van nekem is a vége. (Lejtőn persze több.) MA vettem észre,hogy még valamilyen kábelt is levágtak róla, gondolom az elektromos szívató lehet, vagy nem tudom.
ok jelzem ha sikerül megoldani.Én tavaly vettem de csak 200kmt mentem vele és semmi gondja nem volt most meg a világitásom is eltünt:).Enyémben 21-es a karbi és sportszürö van rajta,igy az óra szerint 102 volt a vége.Te ki sem tudtad próbálni? Milyen karbid van benne?
Én is most vettem 1 hónapja és dettó ezt csinálja nekem,amit neked. Én is karbira gyanakodtam,de még nem tudom a végeredményt mert szétszedtem ma és még nem raktam össze. (Nem találok tömítést hozzá) Amúgy olyan,amilyen. 50-s, 2 ütem, de én kedvelem már most. Ha megoldom valahogy ezt a gondot,akkor szerintem hálás kis gép lesz utána. Szal,írj nekem ha nálad megoldódott. PLS!
Neked régebb óta van meg a gpr?Meg vagy vele elégedve?
ok már nézegettem a csavarokat és elég szarok nálam is,de muszály lessz szétszednem mert először fulladozott a motor most meg már be sem indul,egyik munkatársam felajánlotta hogy megnézi a karbit.én nem értek a motorhoz:(sajna
Ez, de vigyázz a levételnél,mindent finoman szedj le ,mert nálam is szar pár menet.. Még az előző tulaj miatt. Most hozom rendbe én is őket szép lassan.
Ok kösz szépen akkor lebontom mindet!Neked is ez a fajta van gpr vagy az újjabb?
Én személy szerint leszedtem a hátsót is a két oldalsót is. Azért,mert így sokkal jobban hozzá lehet férni. Szerintem szedd le a 2 oldal idomot és meglátod. Én levenném mindet. 6 csavarral több kb.
Hello,légyszives valaki segitsen a derbi gpr-nél melyik spoilert kell leszednem,ahhoz hogy a karburátorhoz hozzáférjek rendessen?A képen látható a motor.Elöre is köszönöm.Sürgös lenne.
És még kellene Hátsó féktárcsa,Első Sárvádő,Tank feletti idom.
Hello.
2002-es Derbi Senda-hoz keresek 70-es hengerszettet,gyáritól nagyobb karburátort,és valami kipufogórendszert olcsón.
Akinek van jelezzen,képpel,árral: tiszozs@freemail.hu
Ma szétszedtem a karbit darabokra és mint kiderült, a membrán miatt nem lehet a probléma, amit írtam. Pages írta régebben,hogy kiszedte a szűkítőt a karbiból és ezért fullad neki. Na, nekem szűkítőm nem is volt benne, szóval valaki már babrált vele. (Javítsatok ki, ha tévednék,de szerintem gyárilag volt benne.. 98'-s Derbi GPR) Azért fura az egész,mert nekem kipörög rendesen és eddig nem volt vele gond. Igaz,most kipucoltam a légszűrőt azután csinálta... Ma, mielőtt szétszedtem pöccre indult nem volt vele semmi gond. Meleg motornál csinálja ezt. Nekem is a nagyobb fúvóka kéne, vagy játsszak a beállítássokkal? Van valami biztos tipp erre? HELP!
hm. amikor én leszedtem ezeket, nem volt ilyen gondom. de igen, az arány felborult, és ezért csinálja. próbálkozz vele. tedd vissza a szűkítőt a légszűrő ház tetejére, illetve síber tűt egyel feljebb. de a megoldás a nagyobb fuvóka, 100as minimum. jobban ment 8000ig ?
van újfajta dizájnos sárhányó, fehér fekete festéssel.mit adsz érte?