Sajna az enyém is az és dugót már nem kaptam hozzá. Én csináltattam egy 47,4-es túlméretet és a 47,8-as második túlméretet is. Ez került 20000ft-ba a kettő. Plussz még fel is fúrták a hengert a dugóhoz. Ez ezt huszem 2-3000ft volt. Pontosan nem tudom. Az elérhetőségük ha véletlen nem kapnál dugót,
Ez az egy képem van róla. Szokásos GPRR matricával. Sok ilyet láttam. MA voltam dugó gyűrűt keresni, frankón felsültem. Gyári dugó van még benne elméletileg és ehhez az L-karnisú (?) igazi,jó gyűrű 9700+posta.. Szóval összerakom a régi gyűrűvel. A gyűrűt úgyis csak szorgalmasságból akartam kicserélni. De ha muszáj lenne cserélni,akkor 39.85-s dugót lehet-é kapni?
Ez a fejidom nem is tudom miből való.. Ronda. Egyébként ennek szerintem semmi hasznát nem veszi az ember, max. tényleg pár alkatrésznek. Pont az idomok,amik érnének rajta valamit. Én egy NSR-rel voltam így,hogy megveszem,felújítgatom,de aztán inkább a Derbit választottam. Szerintem jó választás volt.
Ez lenne az. De az előző gazdája elmondta az előéletét. Ha más nem akkor rádumálom, hogy alkatrésznek szedje szét. Jobban járna vele. Most 45-t odaadná, de már tudom a hibáit, és max. a blokk és a két kerék ér valamit rajta.
Akkor már menj 125-re inkább Persze csak ha téged megmozgat ez. Én úgy vagyok vele,hogy vettem 117ért és max. 160ig megyek el vele, bármi történjen. Én többet nem akarok és lehet nem is tudok rá költeni.
Le volt esve a légszűrő és azért rosszalkodott a motor. Még nem próbáltam ki azóta különböző sebességekkel fordulatokkal, de nem sokára megyek vele és akkor kiderül mi a helyzet vele. Ha minden igaz akkor legkésőbb pénteken úgy is megyek egy motort megnézni és akkor kiderül. Sajnos nem sok jót fűzök a motorhoz, de azért megnézem. PRESSLABOY-é volt de a mostani tulaja el akarja adni. Sajnos túl drágán adja mivel elég ramaty állapotban van és be is van állva a motorja. Idomok nincsenek rajta. A fejidom meg igazából nem tetszik rajta. Sokat kellene költeni megint csak, hogy valahogyan ki is nézzen. De azért megnézem. Legalább motorozok egyet .
Szar olaj. De azt minél előbb cserélni kell, mert összeéghetnek a lamellák. Ha összeégnek, akkor kézzel szét kell őket szedni egyesével, megtisztítani őket alaposan, és úgy rakni majd össze, hogy minden lamella felületét beolajozod. Nem szerencsés szórakozni az olajjal, én Q8 75w90 -et szoktam, Q8 -nak 2500Ft literje, évente cserélem semmi baja sosem. Rúgónak nem nagyon lehet baja. Amúgy ha néha csinálja csak és nem érzed azt, hogy szar a kuplung hidegen-melegen akkor nem éghettek össze a lamellák, csak kéri a jó olajat.
Nem.Ha leragad,az nem rugó hiba.Az inkább rossz olaj,beverődött kuplungkosár,vagy kopott lamella.Rugó 29,5 mm minimum kiszerelve alaphelyzetben, a lamella pedig 2.6mm minimum ha jól emlékszem.
Egyébként néha csinál olyat a kuplungom első indításnál, hogy leragad és kicsit meg kell tolni kuplungolás közben. Utána jó és az úton sincs vele gond, nem is minősítettem neki nagy problémát, de ha már szétkapom,akkor elég egy rugót cserélni?
Vettem a Derbi Sendámhoz egy gyári kuplungbowdent, de
sehogysem tudom kicserélni.
Akárhogy próbálom elvezetni mindenhogyan hosszú!
Már nemtudom mi a f.szt csináljak...
Szétvágni nem akarom, mégiscsak gyári.....
Ötlet?
A nagyobbik túlméretet esetleg le tudnád mérni nekem?
Sajna nekem messze van. esetleg nincs meg a dugó paraméterei?
Köszi, utána nézek.
Sajna az enyém is az és dugót már nem kaptam hozzá. Én csináltattam egy 47,4-es túlméretet és a 47,8-as második túlméretet is. Ez került 20000ft-ba a kettő. Plussz még fel is fúrták a hengert a dugóhoz. Ez ezt huszem 2-3000ft volt. Pontosan nem tudom. Az elérhetőségük ha véletlen nem kapnál dugót,
http://hengerfuro.hu
Én erre a dugóra tippelek :
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Csak jó lenne tudni a méretét.
Valaki megtudja mondani hogy a 70ccm hengerhez milyen dugattyú kell? pontos méretekre lenne szükségem, vagy hol tudnék ennek utána járni?
Derbi Senda 50 alapjáratot hol lehet állítani ?
Ha igen feltehetnél párat!
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Ez lenne az. De az előző gazdája elmondta az előéletét. Ha más nem akkor rádumálom, hogy alkatrésznek szedje szét. Jobban járna vele. Most 45-t odaadná, de már tudom a hibáit, és max. a blokk és a két kerék ér valamit rajta.
Valaki megtudná nekem mondani pontosan milyen méretű egy 2002-es Derbi Senda főtengelyszimeringje?(mindkettő)
Vettem a Derbi Sendámhoz egy gyári kuplungbowdent, de
sehogysem tudom kicserélni.
Akárhogy próbálom elvezetni mindenhogyan hosszú!
Már nemtudom mi a f.szt csináljak...
Szétvágni nem akarom, mégiscsak gyári.....
Ötlet?