Jó kérdés... erre én is kíváncsi lennék. Ha valaki tudja a pontos választ az írja meg! A karbihoz miért adnák..szal vagy kuplung vagy a hengerfej csavarjaihoz.. szerintem.. más vélemény?
Van néhány GPR alkatrészem. Ha valakinek valami hiányzik az szóljon és megnézem. Előjáróban,
Blokk alkatrészek, indexek, kerekek, féknyergek, féktárcsák, teleszkópok, hátsó lámpa, féalkatrészek, stb...
Oldalidomok és fejidom nincs. Illetve kétlámpás fejidom Sendára szerintem elmenne még de GPR-re nem.
Egy olyan kérdésem lenne ha neked is 17.5 karbid van, akkor abban a súbertű milyen? Kesksnyedő, vagy majdnem egyenes henger alakú és annak a végén gömbszerű?
Eddig is 70 es henger volt benne, főtengely, hajtókar hibátlan, uj 21 es dellortó karbi van benne sport légszűrővel, a blokkon az összes szimering cserélve, repedezett vízcsövek cserélve. kipufogó kiégetve.
Már csak a hengert várja a motor :D
Én ugyan nem értek hozzá annyira,mint a többiek és nem tudom milyen alkatrészekből van összerakva a géped, de ha 70-s hengert veszel,akkor maga után húz elég sok mindent. Hajtókar még bírja, de SZERINTEM akkor már cserélni illik a főtengely csapágyat,karbid nem tudom milyen, de 70-s hengerhez min. 17,5-s kell 120-130-s fúvókákkal, érdemes sportlégszűrőt venni és akkor még a fékekről nem beszéltünk, mert az már tényleg változó gépenként. Persze, bármit is csinálsz tűgörgő csere, hónolás, jó/új tömítések nem ártanak. Nekem egy szakember haver megnézte a motort,azt mondta minden oké, de érdemes lenne a kipufogót kifújatni. Szal sok apróságból lesz a nagy pénz. Oda kell figyelni! Ha van pénzed és tényleg nap mint nap használni akarod és nem akarod eladni a közeljövőben,akkor a hengerfúrást felejtsd el, vegyél újat.
Én is gondolkodtam új hengerszetten és ezt találtam, ami érdekelt volna átépítés, minden egyéb nélkül: http://www.robogowebshop.hu/mo...
Azt mondták nekem,hogy ha rendben van a motorom,akkor ehhez nem kell sok dolgot vennem, de én még gondolkozom rajta, mert lehet elmegyek B125-re és akkor már pályázok egy 4 ütemű CBR-re. Ez persze pénz függvénye.
az AIRSAL henger az nicasilos? mert akkor az a legolcsóbb nicasilos henger amit Magyarországon lehet kapni és dugók is vannak hozzá külön
(60körül van webshopban a hengerszett)
lehet hülyeséget mondok, de ugye a karbi-ban egy úszó mozog fel le szabályozva a benzint, na most rossz úton vagy az úszó mozgása vagy a benne lévő benzin mozgás miatt, szerintem nem kap elég naftát.
Mit csináljak a kevés benya miatt srácok!
Azért jó lenne ha a 90-es utazót bírná folyamatosan.
Azt vettem észre, mivel elég rosz az út, hogy amikor mintha felemelkedne a hátsó kerék ajkkor furán viselkedik és 80-ál többet nem akar menni. Ha jó úton megyek akkor meg semmi baja. A videó készítésekor, és tapasztaltam is, hogy 110-el is ment semmi probléma nélkül. Múlthéten Ceglédről a négyesen pedig 10km-en keresztűl 100-t ment 9-10000-es tartományben. Rossz úton ez csak 80km/h
Egy kis tapasztalat ahogy megigértem.
Bejárattam a kicsikét ahogy már írtam.
Tegnap mentem vele és az a gondja az öntvény hengernek, mármint az enyémnek, hogy a magas fordulatot nem bírja folyamatosan. Tegnap Ceglédre menet beállt úgy, hogy a hátsó kerék megált és csúszott az úton. A kupplungot berhúztam és akkor persze gurult és kiengedés után újraindúlt. Utánna elmotorozgattam vele kb 70km-t és semmi baja nem volt. Na most szerintem a beállás miatt ne ijedj meg. Az enyém valószínű kevés benyát kap már 8-9000 fordulatnál és szerintem nem volt meg a megfelelő kenés a motornak. Ezért túlhevűlt és megdagadt. Kb a 80-as utazót bírja most az enyém. Ahogy RS írta 50000-t megint csak 70-es DR hengert kapsz. Szerintem egy nikaszilos 70-es henger ott lessz kb70-80 között. Ha normál használatra kell és nem pörgeted akkor a gyártott dugó is jó. Ha gyilkolod akkor a nikaszilos henger kell. Pesten nem nagyon van jó híre ahhová menni akarsz. Nem ismerem őket, de a kollegám is óva intett tőlük.
Még rajta vagyok az ügyön de lassan kész. Hengertalp/fej tömítés full kuka,lehet a viz okozza a problemat! A tomites szaki ranezett es egybol mondta hogy vagy 3-4x javitva lett a tomites! Az enyem nagyon retek allapotban volt,szal nezd meg te is! Neked is felmelegedes utan csinalta? Mert a teoriam szerint a szar tomites nagyobb hofokon mar nem birta,eleresztett ahogy tagult a fem. Aztan lehet hulyeseget beszelek! Neked nem fustol? Mert lehet fotengely szimmering is es ott tobb levegot kap!(bocs, ipodrol irok)
Igen vele már kitárgyaltam a dolgot.
Meglátjuk hogy bírja a dugó.
Mivel a motor nem hobby motor lesz, hanem minden napi munkába járós, ezért jó lenne ha nem lenne semmi gikszer.
Szerintem az se mindegy, hogy kik csinálják. Ha olyan szarok lennének a gyártott dugók, akkor nem hiszem hogy gyártanának dugót kisebb cégek. Szerintem. De Zsotty többet tud mondani, azt hiszem ő csináltatott már náluk dugót:)
Szevasztok!Valaki tud segitteni Derbi gpr 50 2000-es évj leszedi aksit valami Esetleg lehet feszszabályzó megadta magát?Hol tudok szerválni hozzá?És mennyibe kerülhet?köszönöm
Tudja valaki hogy a 4 rugót mihez adják?
kuplung? vagy a hengerfejre?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Van néhány GPR alkatrészem. Ha valakinek valami hiányzik az szóljon és megnézem. Előjáróban,
Blokk alkatrészek, indexek, kerekek, féknyergek, féktárcsák, teleszkópok, hátsó lámpa, féalkatrészek, stb...
Oldalidomok és fejidom nincs. Illetve kétlámpás fejidom Sendára szerintem elmenne még de GPR-re nem.
Egy olyan kérdésem lenne ha neked is 17.5 karbid van, akkor abban a súbertű milyen? Kesksnyedő, vagy majdnem egyenes henger alakú és annak a végén gömbszerű?
Amióta ki lett cserélve minden még nem ment a motor.
de előtte is nagyjából ezekkel a paraméterekkel rendelkezett.
100-110 ment,
70-s hengerszett,új, elméletben olyan mint a gyári! Remélem segítettem!
Eddig is 70 es henger volt benne, főtengely, hajtókar hibátlan, uj 21 es dellortó karbi van benne sport légszűrővel, a blokkon az összes szimering cserélve, repedezett vízcsövek cserélve. kipufogó kiégetve.
Már csak a hengert várja a motor :D
Én is gondolkodtam új hengerszetten és ezt találtam, ami érdekelt volna átépítés, minden egyéb nélkül:
http://www.robogowebshop.hu/mo...
Azt mondták nekem,hogy ha rendben van a motorom,akkor ehhez nem kell sok dolgot vennem, de én még gondolkozom rajta, mert lehet elmegyek B125-re és akkor már pályázok egy 4 ütemű CBR-re. Ez persze pénz függvénye.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ez a típusú hengerszett jó lehet a 97-es derbi gpr-emre?
(60körül van webshopban a hengerszett)
vásárolt már innen valaki :
http://master-tuning.mindenkil...
lehet hülyeséget mondok, de ugye a karbi-ban egy úszó mozog fel le szabályozva a benzint, na most rossz úton vagy az úszó mozgása vagy a benne lévő benzin mozgás miatt, szerintem nem kap elég naftát.
Azért jó lenne ha a 90-es utazót bírná folyamatosan.
Azt vettem észre, mivel elég rosz az út, hogy amikor mintha felemelkedne a hátsó kerék ajkkor furán viselkedik és 80-ál többet nem akar menni. Ha jó úton megyek akkor meg semmi baja. A videó készítésekor, és tapasztaltam is, hogy 110-el is ment semmi probléma nélkül. Múlthéten Ceglédről a négyesen pedig 10km-en keresztűl 100-t ment 9-10000-es tartományben. Rossz úton ez csak 80km/h
Egy kis tapasztalat ahogy megigértem.
Bejárattam a kicsikét ahogy már írtam.
Tegnap mentem vele és az a gondja az öntvény hengernek, mármint az enyémnek, hogy a magas fordulatot nem bírja folyamatosan. Tegnap Ceglédre menet beállt úgy, hogy a hátsó kerék megált és csúszott az úton. A kupplungot berhúztam és akkor persze gurult és kiengedés után újraindúlt. Utánna elmotorozgattam vele kb 70km-t és semmi baja nem volt. Na most szerintem a beállás miatt ne ijedj meg. Az enyém valószínű kevés benyát kap már 8-9000 fordulatnál és szerintem nem volt meg a megfelelő kenés a motornak. Ezért túlhevűlt és megdagadt. Kb a 80-as utazót bírja most az enyém. Ahogy RS írta 50000-t megint csak 70-es DR hengert kapsz. Szerintem egy nikaszilos 70-es henger ott lessz kb70-80 között. Ha normál használatra kell és nem pörgeted akkor a gyártott dugó is jó. Ha gyilkolod akkor a nikaszilos henger kell. Pesten nem nagyon van jó híre ahhová menni akarsz. Nem ismerem őket, de a kollegám is óva intett tőlük.
igen itt mar néztem :
http://italmondo.hu/shop/27-mo...
De sajna megszűnt termék
Igen vele már kitárgyaltam a dolgot.
Meglátjuk hogy bírja a dugó.
Mivel a motor nem hobby motor lesz, hanem minden napi munkába járós, ezért jó lenne ha nem lenne semmi gikszer.
Igen lehet nekik postázni, de minden szerelő és ismerős azt mondja nem szabad gyártott dugót bele rakni.
Emiatt nem igazán szeretnék ilyen dugót.
Szerintetek ez a dugó jó lehet bele?
http://citybike.hu/spd/PT157/D...
vagy ez :
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...