Ne haragudjatok már de szerintem nektek ez tök triviális, szóval az lenne a kérdésem hogy segédmotorra egységes a biztosítás összege, illetve melyik biztosítónál érdemes megkötni ?
Sziasztok!
Lenne egy most nem régen vásárolt Derbi Senda X-racem Enduro tipusú (2006)-os motorom és a farokidomnál nekem feljött a csavarok helyén a festék(felrepedezett) mikor a sárvédőt szereltem vissza hátulra.
Az a helyzet hogy nem szeretném telimatricázni a motort mert az csúnya,viszont azt is kétlem hogy tudnék valahol is színt kevertetni hozzá hogy ugyanolyan narancs legyen hátul mint a motor többi részén szóval lehet komplett újrafestésre kerülne a sor.Viszont ha újrafesteném szeretném ugyanígy szépen felmatricázni(gyári matricával) mert megjegyzem csak 1x terepeztem vele akkor is kaptam 1-2 kavicsot így feljövőben van a festék a tanknál is.A kérdésem az lenne tudja-e valaki honnan tudnék rá gyári matricát szerezni,vagy még jobb lenne az hogy nem tudom lehetséges-e a színkikevertetés.Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.A képen látható SZÍNŰ motorról lenne szó.
itt az ábra róla, a dőlésszögöt nem írtam rá, azt majd beállítod magadnak a kipufogóhoz, meg a felfogató lemezt is, mert nem tudom neked melyik gyári van.
jajj bocs, márlatom, hogy olyan
amúgy az enyémen a rezó az gyári, csak eltávolítittam belőle mindent beleértve a gyapotot és a szikrafogót meg a katalizátort, eszméletlen mennyiségű olaj szennyeződés volt benne
Szia!
Engem érdekelne mert úgy is tervezek venni a 70 es hengerhez mer a régi kipufogom nem túl fasza nah
Vagy van valakinek rendszere eladó sport érdekel!
Meglett a probléma, a kuplung csúszott.
Az új hengerszetthez kapott rugók szélei kicsivel szelesebbek, gondolom mivel ujjak, még nem kopott ki, és megakadtak a rugók, nem tudtak rendesen dolgozni, vissza raktam a régieket, azzal tökéletes megy most a motor,
most már csak csak be kell járatni, remélem már más baja nem lesz.
Az eredeti az egy 50-es fojtott volt? A mostani meg egy 50-es fojtatlan? A karbi főfúvókád lehet kicsi és azért produkálja bizonyos fordulat után a problémát. Mind a 6 sebességnél ez az észrevétel? Vagy inkább már valamelyik sebesség után. nekem is gondom volt a fúvókával. Légszűrő milyen benne? Gyári vagy sport? Az enyémbe 120-as fúvóka kellett a 70-es hengerhez. Az 50-be szerintem kb. a 90-es kell. De ez függ a légszűrőtől is.
végre eljutottam ismét a fórumba, múltkor kipufogóvégekkel kísérleteztem, napokig csak csöveket hegesztettem, és sikerült eltalálnom egy jó méretet amivel érezhetően jobban megy a gép és 70eshez is tökéletes, viszont van hátránya is, hogy hangos, mint egy kx125ös, ha valakit érdekel megadom a pontos össze állítást (méretek, szűrő, stb..) a képen nem igazán látszik, mert direkt úgy terveztem, hogy eltakarja az oldal idom, de ha valakit érdekel csinálok róla képet esetleg videót is
Hát akkor ott gubanc van! Ha fojtatlan a henger akkor 6-7000-től jön meg a motor ereje és akkor jól gyorsul. Ilyenkor a hangja is megváltozik egy kicsit és azt hittem, hogy az lehet. Sajna nem tudom mi lehet a baj. A kuplungkarnál van egy minimális holtjáték?
Meg kellene a váltónál szimering!
Lenne egy most nem régen vásárolt Derbi Senda X-racem Enduro tipusú (2006)-os motorom és a farokidomnál nekem feljött a csavarok helyén a festék(felrepedezett) mikor a sárvédőt szereltem vissza hátulra.
Az a helyzet hogy nem szeretném telimatricázni a motort mert az csúnya,viszont azt is kétlem hogy tudnék valahol is színt kevertetni hozzá hogy ugyanolyan narancs legyen hátul mint a motor többi részén szóval lehet komplett újrafestésre kerülne a sor.Viszont ha újrafesteném szeretném ugyanígy szépen felmatricázni(gyári matricával) mert megjegyzem csak 1x terepeztem vele akkor is kaptam 1-2 kavicsot így feljövőben van a festék a tanknál is.A kérdésem az lenne tudja-e valaki honnan tudnék rá gyári matricát szerezni,vagy még jobb lenne az hogy nem tudom lehetséges-e a színkikevertetés.Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.A képen látható SZÍNŰ motorról lenne szó.
Köszi szépen!
Hát enyém is buherált szerintem de jobban örülnék egy másiknak!
amúgy az enyémen a rezó az gyári, csak eltávolítittam belőle mindent beleértve a gyapotot és a szikrafogót meg a katalizátort, eszméletlen mennyiségű olaj szennyeződés volt benne
olyan sendád van mint nekem vagy újabb?
Engem érdekelne mert úgy is tervezek venni a 70 es hengerhez mer a régi kipufogom nem túl fasza nah
Vagy van valakinek rendszere eladó sport érdekel!
Sport légszűrő szivacsos, vadi új.
Meglett a probléma, a kuplung csúszott.
Az új hengerszetthez kapott rugók szélei kicsivel szelesebbek, gondolom mivel ujjak, még nem kopott ki, és megakadtak a rugók, nem tudtak rendesen dolgozni, vissza raktam a régieket, azzal tökéletes megy most a motor,
most már csak csak be kell járatni, remélem már más baja nem lesz.
eddig is 70-es volt rajta, most is azt kapott, sport légszűrő.
21mm dellorto karbi.
teljes henger szettet cseréltem rajta.
A holtjátékot megnéztem majd ha haza értem, méretre jók a rugók csak annyi hogy erősebbek.
De majd próbálgatom, és szólok mi lett az eredmény.
nkg b9es én ezt használom, ez jó bele?
nem lő ki, inkább elgyengül, mintha behúznám a kuplungot, 4 lamellás.
A lamellák jó állapotban vannak.