Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felmerült bennem, hogy az abszorpciós (gyapotos) kipufogódobot lamellásra cserélem. Szeretném, ha kicsit csendesebb lenne, na meg ha tudnék olcsón használtat szerezni, akkor pár gyapotcsere után behozná az árát. Valakinek van tapasztalata ilyennel, mennyivel lesz csendesebb, mennyivel romlik a teljesítmény? Esetleg tudtok ajánlani kipufogódobot, márkát?
Én eldugnám. Ha jól látható, akkor még a végén azt is ellopja a tolvaj. :) De legalábbis tud róla, hogy hatástalanítania kell.
Köszi a gyors választ!

És ami ezen van?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_senda-5745531
heló,jó a tiedre a régebbi blokkosra való is, X-race,X-treme ezekre egyforma kell.
Sziasztok!

Derbi Senda X-treme 50 SM-re keresek tuning kipufogót. (2006)

Főleg használt de szép állapotú kellene.
Mail: sswen@freemail.hu

Melyik típushoz való kipufogók passzolnak az enyémhez? (X-race, Senda) Az mind1 h milyen évjárat vagy a régi blokkoshoz valók nem jók az enyémhez?
http://www.manualedereparatie....
Innét letöltöttem a karbantartási könyvet.
http://www.manualedereparatie....

Ami ezt az olajat ajánlja:
AGIP GEAR SAE 10W40
Igazából mindegy, hogy agip, vagy shell, szerintem a lényeg, hogy 10W40, de hajtómű olaj legyen, ne motorolaj. 6.5 dl-t ír.

http://bolthely.hu/olajhaz/id/...

http://www.olajshop.hu/agi
p-ge...
HI !

Van egy 2003-as Derbi Senda x-treme-em minden eredeti állapotban kivéve a hengert mivel az 50 es de tunning, a 14-es karbin is van már módosítgatva a fúvókák.
Volt rajta komoly kipufogó rendszer mégsem akart forogni .
Érdekelne, hogy van -e ezeken gyújtás elektronikájában tiltás, vagy mit lehet ellene tenni:? Előre is köszi a válaszokat !
hát nekem is k hangos :D bár nekem a dob picit át lett alakitva, ezért picit más a hangja mint a videon. meg 50es hengerem van. hát gyári kipukhoz képest sokkal többet pörög a gép, és sokkal magasabb fordulaton adja le a pacikat. de ez már-már a nyomaték rovására meg /nálam/. én szerintem ennek a kipunak 70-80as 2gyűrűs henger lenne a tökéletes társa de persze fojtott 50es gépekkel is csodát művel :) nehéz szerezni használtan, 1-1 darabot találni közben csak...
de ha rám hallgatsz akkor 10/40-es vegyél, és ami szerintem jó, az az Eni-iRide, és a Castrol Power 1 Racing.
mindenképpen full szintetikust, bár a 10w elég vékonynak tűnik szerintem, de ezt az időjárás is befolyásolja, télen nem árt bele kicsit vastagabb olajat tenni, bár az enyémbe még nem cseréltem, mert mikor megvettem februárban előző tulaja épp akkor cserélte le, de szerintem több mint 10w-van benne
Ma érdeklődtem autósboltban, hogy milyen olajat tegyek a 95-ös senda blokkjába. Mivel itt a fórumon olvastam a hajtómű, vagy sebváltó olajat 80W90, ami ésszerű is lenne, de valaki írta, hogy 10W40-est használ.
Help please, most akkor jó a 80W90? És abból is fél syntetikus, vagy syntetikus?
Köszi
Köszi!
Hát én úgy tudom hogy a hebo már nem gyárt semmit:(
De itt van sok féle csak az árat ne nézd
http://www.robogoalkatresz.eu/...
nagyon fasza a géped
ilyen kiput hol lehet venni használtan vagy újonnan? persze nem horror áron
Nézd meg a videóim közt, hogy milyen a hangja. Eléggé hangos
eladók lettek alkatrészeim:

Derbi Senda R-hez való dolgok

-Fordított Első Showa teleszkóppár felfogatókkal, kormánycsapágyakkal(tökéletes állapotban, olajat nem ereszti)
-Senda R-hez való ülés (szakadt 1 helyen)
-Senda R 21" első kerék tárcsástól Michelin krossz gumival
(kopott)
-Senda R 18" hátsó kerék új kerék csapágyakkal, tárcsával, vadi új Bridgestone iRC 140/80-as krossz gumival(18e Ft volt csak a gumi)
-Dellorto PHVA12-es karburátor 55ös fúvókával és elektromos szívatóval

és van még egy gyári kipufogóm Derbi GPR-re

a felnikről, gumikról, ülésről,teleszkópról és a kipufogóról van kép az albumomban, a többiről kérésre küldök képet.
fúhhh ilyen Polisport Halo H4-es fejidommal nagyon szép lenne a Derbi
az a baj, hogy csak az XTM-nél lehet kapni és csak sárga feketében van
nem kell valakinek TOP 80-as henger? mostmár 12500ft, dugót csináltatni kell hozzá
köszi a választ:) mennyire nagy a hangja? illetve visítós vagy mélyebb a hangja vele?
jó cucc,enyémen iylen van! sokat dobott rajta, sokkal többet pörög tőle.
erről a kipufogóról valakinek van tapasztalata? régi vázas sendára is jó, és az ára se sok 38újonnan.Hebo kipu
Király vagy! Köszönöm a részletes leírást! Nagyon kedves!

Almax lánc kicsit drágának tűnik, ennyit nem biztos,hogy ki tudok adni érte. A többi alap, hogy mehet rá ebben a minőségben. 120 cm minimum kéne abból a láncból is. Kamerát lehet csak később tudok beszerezni rá,de így is grat. , annak aki neki áll a motoromnak. Annyi,hogy szerintetek jól látható helyre tegyem a kamerát,hogy elriassza a tagot,viszont felhívja a figyelmet,hogy ott tényleg van valami, vagy dugjam el?
végre sikerült szereznem SM felniket a drágámra
igaz a hátsónak sokkal szélesebb az agya, így a tárcsa tartó végéből le kellett vágnom 1 darabot, hogy beférjen, meg kellett rá egy egyenes lánckerék, mert a tányérossal nem lett volna jó
de a végeredmény
Szia!

Köszi a választ, de a fórumosok között hátha lenne valakinek.
Szia!

Én is igyekeztem kiépíteni a motoromra a legjobb biztonsági rendszert; szerintem a legtutibb (és még hordozható) a brutál lánc + riasztó + ponyva.

Lánc: jelenleg a piacon talán a legerősebbek az Almax láncai, én megvettem a legjobbat (egy szintén brutál lakattal): http://www.almax-security-chai...
19 mm-es, fagynak, savnak, áttételes erővágónak ellenáll, a kisebbet (16 mm) szétflexelni 3-5 perc, ezt még hosszabb idő, fűrészelni szinte örökkévalóság. Nézhetsz videókat róla, tesztelték. Hátránya a nagy súly, tehát hordozni kényelmetlen, de otthoni védelemre a legjobb.

Riasztó: nekem féktárcsazárba épített riasztóm van, ilyen: http://www.abus.de/us/main.asp...
Ha a motorod ott van az ablakod alatt, tuti meghallod; ráadásul ha panelban laksz, ahol több száz család él egy házban, valaki csak kinéz az ablakon - és ezt a tolvaj is tudja. Amit belinkeltem, az is igen masszív, saválló, fagyálló, fúróálló.

Ponyva: nem csak az időjárás ellen jó, a tolvaj elleni védelemben is hatékony: egyrészt ha nem látja, mit lop el, nem tudja felmérni a helyzetet, hogy megéri-e, meg hogy milyen védelmi rendszert kell hatástalanítania. Másrészt fizikai akadály is: szinte kizárt, hogy úgy le tudja szedni a ponyvát gyorsan, hogy valamibe bele ne akadjon, és akkor a riasztó egyből riaszt (amit a ponyva miatt nem is lát, hogy ott van).

A fenti kombónak a legnagyobb hátránya az ára, kb. a motorod értékének a fele lehet (bár persze lehet olcsóbbakat is venni). Mint írták, nincs ellophatatlan motor, de a tolvaj is mindig mérlegel, megéri-e a kockázatot/macerát/költséget egy adott motor ellopása, vagy inkább keressen másikat. Érted, nem fog szenvedni hosszú percekig, esélyes lebukással, ha közben pár házzal odébb három motort elvihetne egy mozdulattal.

Szerintem az ilyen átverős megoldások, mint a villogó LED, nem nagyon játszanak, mert simán bepróbálkoznak vele, nem veszthetnek semmit (max. "bocs, részeg vagyok, véletlen nekimentem"), és ha nem szólal meg, akkor viszlát motor!

A kamera meg a mobilos nyomkövetés viszont ötletes, tetszik, azokkal magát a kockázat forrását lehet megszüntetni (vagyis a tolvajt). Van is ilyen szoftver, direkt biztonsági célokra, ami rögzíti a (web)kamera képét, ha valami mozgás történik. Egy rendőrségi feljelentés, tettenérés, bizonyíték, és máris nyugodtabban alhatsz, sőt lesz egy hálás lakóteleped. :)

Ja meg a legtutibb: mindig keress egy szebb, drágább, kevésbé védett motort, és amellé parkolj le. Így nem a tiédet fogják választani...