Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy kontakthiba, vagy előgyújtás szerintem.
Szernitetek mitől lehet hogy kulcs nélkül, kikapcsolt gyujtással is néha beindul a moci. Nem mindig, csak néha. Meg ha beindult, kulcs nélkül, világit a három cseklámpa, és olyan mintha nem adná normálisan a szikrát, mint mikor kihagy a gyujtás.

Ugy tünt fel ez a jelenség, hogy le akartam állítani, és miután elforditottam a kulcsot még két-három másodpercig járt a motor.
Szerintetek?
Vagyis a supermoto-s képen még az van rajta.
Van, de nem a képeken látható, hanem a gyári, kerek, hátsó pár.
helo figyi hátsó indexed van még esettleg?
Köszi
Szép ez a motor nagyon:P
nincs annak értelme FŐLEG ugyanazon a fórumon belül
2 hozzaszolas amiert erdemes volt ide bejonni ma.Flory Derba peldaerteku hozzaszolasok.Mashol mar ilyenkor anyaznak meg minden.

grat koszi igy tovabb
Rendben köszi én tisztelem az "építő vagy ""féltő"" vagy nem tudom minek nevezzem kritikát
DE nem lakom városban és nem is megyek ilyen"veszélyes helyen":)
Szóval se gyalogost enm ütök el a kis falumban se autó alá nem kerülök se semmi hasonló
Nem veszekedni szeretnék értem én hogy mire gondoltál
Nah üdv mindenkinek
ez naggyon rossz hozzáállás! Ha elcsapsz valakit egyzebrán mert nem tudsz megállni előtte akkor neki is azt mondod hogy bocs de szezon vége van ilyenkor már minek a hátsó fék... vagy ha te kerülsz egy kocsi alá mert fékezéskor kicsúszik az első kerék, főleg ilyen nyálkás időben... nem poénból van rajta 2 fék, és nem poénból kell minden indulás elött ellenőrizni hogy fognak-e, bár ezt szerintem senki nem szokta tesztelni :D még én se :D de hatudom hogy szar akkor nem megyek vele utcára....
ha ragadnak a fékdugattyúk kikell őket tisztitani, megvannak erre a megfelelő féktisztítók, a Dot-okat nézni kell milyen van benne mert az is nagyon számít, lehet hogy karmantyús a fék, lehet csak rendesen rákell állítani.
De csináld meg mielött közlekedsz, ha nem is magadárt de legalább másokért
Rendben ha meglessza probléma forrása akkor irok
Addig is nyugottan elsőfékkel közlekedek ugyis itt a szezon vége sokat már nem nagyon lehet motorozni szóval annyit nem lesz használva
Ez a problémám nekem is sajnos.Vettem új fékbetétet és azóta semmi fék.Ha meglesz a probléma forrása akkor szólhatnál.Én a fékmunkahengert ráraktam egy nagyobb főfékhengerre annál faszán mozdult mind2 dugó.De a gyárival semmi.
Helló!
50-es henger + 62-es lánckerék eladó!
Üdv Derbisek..!
Nekem olyan problémám lenne hogy kivan légtelenitve a hátsó fékem és az istennek sem akar meg keményedni ha 500 szor nem pumpáltam akkor egyszer sem kb
Valakinek valami ötlete?
Az lehetséges hogy a küllők felöli oldalon ahogy ránéztem amennyire tudtam és mintha a küllőfelőli oldalon a dugatyú mintha megsem mozdulna a másik viszont mozog 100% ra de abban sem vagyok biztos h az imént emlitett dugatyú nem mozog lehet hogy csak rosszuul láttam mert elég nehéz oda "benézni"
Köszönöm előre a válaszokat és bocsi a helyesírási hibákért :D
hello! lenne egy kerdesem: szval van egy derbi gpr-m(uj model)es az a gondom vele h a turameter nem mer rendesen alapjaratban mind szokdosik 2-3 kozott mikor csak 1.5 kene legyen es ha felviszem 10 fole akkor pedig 12 utan van az ora
jah olyan töltő, IMAX B6
http://image.made-in-china.com...
Nálam vannak ilyenek, 12000Ft+ a trafó 3000ft ezzel a trafóval 12V-os cuccokat 3A-al lehet tölteni, az 5A-es töltéshez nagyobb trafó kell.
Van hozzá pár csati, krokodilcsipesz, lehet aksiról is aksit tölteni, DE AKSITÖLTŐRŐL NEM SZABAD hajtani mert szétcseszi. van hozzá leirás milyen aksit mivel hogyan kell stb. nagyon fasza kis cucc
Ez valami modellező töltő? Ha valami képet fel tudnál rakni róla.
Köszi az infót.Körbenézek merre lehet kapni töltőt, mert nekem is néha kel a kocsihoz.
nekem 3A-es van benne és tavasz óta benne van, még nem kellett hozzá nyúlnom, de ősszel megformázom mielőtt elteszem.
Egyébként ha aksit töltötök ajánlom, hogy processzoros digitális töltővel töltsétek pl IMAX B6. a sima töltőkkel gyórsan tönkre lehet tenni az aksikat, ezekkel viszont a már félig döglött aksikat is vissza lehet hozni az életbe. Bár ezek a töltők 10e felett vannak, de szinte mindent lehet tölteni vele, meg meríteni meg stb.... 2-3 éve már ezt használjuk itthon airsoft aksikhoz meg motor meg kocsi aksikhoz, airsoftból már vagy 50 aksit visszahoztunk a halálból, motorból már 3 aksit.
amit egy jófajta aksitöltővel feltöltöttünk motoraksit birta kb 3 napig azt rotty, na azt megformáztuk a digitálissal és azóta jó.
Sziasztok!

Mi a tapasztalat önindítós derbinél az aksi élettartalmából? Új aksit fél év után már tölteni kellene?
Halihóóó!
Eladó a motorom!
Sok x-trával!
ha vkit érdekel hívjon vagy vegyen fel msn-re!
tel.:+36304405584 msn: nem-ethakos@hotmail.com
csak komoly érdeklődők! 290.000i.á!
vagy 125 2t crossra cserélem, ha kell ráfizetek!
eu 3500


Persze ha vezettel mar motort akkor 1xubb nem kell 22 ora rutinra.
nálam még nem ezek az árak voltak. ráadásul nekem mivel ugyanannál a cégnél csináltam a B Ak meg A-t, volt egy olyan kedvezményem hogy a kressztanfolyamot csak a B-nél kellett kifizetnem. meg náluk sokmindenen lehetett alkudozni.... érdemes körülnézni az autosiskoláknál....
meg nemtom pl mennyibe kerül az eü tanfolyam meg a vizsga hozzá de ha valaki sporolni akar azon akkor lépjen be egy ifivöröskeresztbe, ott ingyen le lehet tenni....
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!