Aszondom, hogy holnap megpróbálom megint a dolgot, és ha nem megyen, mert szar a cucc, akkor, hm, kapok fizetést kedden, és, hát nem tudom. Egy frappáns " te mire gondoltál?"-lal tudok válaszolni.
( esküvőn voltam, vigyorgok is. )
Lenne egy olyan problémám, amihez motorhoz értő ember kell. A karburátoromban vagy egy kis csavar, amibe van egy vezeték fűzve és az kapcsolódik az elektronikához. Az mi? A másik meg, hogy találtam egy reléféleséget az ülés alatt, amire az van írva, hogy Carburator Autocalendator.
a hasonlítás csak arra szolgált hogy egy komolyabb telóért kérnek ennyit, nem azt mondta hogy a gyorsasági telóért hanem a komolyabbért!
valóban sok az a 90 is
megnézzük hogy lesz pénz aztán majd szólok, hogy mia helyzet!
Hát szerintem is sokat kérsz a telóért. Annyiból már veszel egy újabb motort is akár.
Ha teljesen légtelenítve van a rendszer, akkor meg kell neki keményednie. Egy két héttel ezelőtt cseréltem én is fékolajat a Sendába, nekem is meg kellett szívnom a légtelenítőt. De mondom, ha teljesen légtelen, akkor annak keményednie kell, hacsaknem a munkahenger el nem romlott.
Hópihe: tettem fel képet
És akkor kérdezek még most.
Tehát első fék, ismét. Olajtartály tetejét levettem, és a fékről a csövet is. Szépen kicsorgott a régi cucc. Beletettem az új olajat - nem is olaj, na mindegy - és addig pumpáltam, amíg megjelent a cső végénél, akkor a azt visszatettem a fékre. Kilazítottam a légtelenítő csavart, pumpáltam kicsit, és nem történt semmi. na jó, csavar visszahúz, pumpál, nem kményedik. Még pumpál, akkor se keményedik.
Előszedtem az oldscool módszert, légtelenítőre rátettem egy átlátszó csövet, és szívtam, jött is, levegő.
Ezzel a módszerrel a fékolaj tartályban csökkent a folyadék szintje, szorgalmasan töltöttem is utána, ám, kb 2 decinél meguntam, úgyhogy most nincs első fékem. :-)
Hozzáteszem, amikor le volt zárva a leeresztőcsavar, pumpáláskor szépen lődözte kifelé a fékfolyadékot - a fékkarnál, a tartályból.
Hát akkor most mi van? Mert legjobb tudomásom szerint elzárt leeresztőnél fel kellene keményednie, aztán csavar kinyit kicsit, elzár, pumpál, ésatöbbi, amíg levegő jön.
Ötlet van?
Hát szerintem nevetséges, hogy 65k-t kérsz a telódér+ a fék ér ...
Ennyiből cbr600rr első telót is lehet venni féknyergekkel ami kicsit jobb....
Én Kukoda Attilánál 15ér vettem a fordított telót kormánykiflivel együtt.
Az enyémben is cseréltem : szimmering kb 2000Ft az olaj pedig 2500 tehát az összesen 4500Ft ...
A fékbetét pedig 2700Ft szintén malossi ami egyébként egy rakás szar nekem 3000km-t se bírt ki. A gyárival 10000-ret mentem el ...
100k-t kérsz az első fotóművért amikor 200ér komplett motort lehet kapni ? Kicsit elvagy szállva szerintem ...
link
Szerintetek reális az ár?(:
http://kepesmotor.hu/derbi-spo...
( esküvőn voltam, vigyorgok is. )
mit mondassz rá?
Persze, hogy érdekel. tegyél!
Viszont láncot és lánckereket ne ! vegyél használtat!
valóban sok az a 90 is
megnézzük hogy lesz pénz aztán majd szólok, hogy mia helyzet!
ha érdekel teszek fel képet
engem lánc és lánckerekek érdekelnének!
Keresek első fékkart, mindenestől eladót.
Ha teljesen légtelenítve van a rendszer, akkor meg kell neki keményednie. Egy két héttel ezelőtt cseréltem én is fékolajat a Sendába, nekem is meg kellett szívnom a légtelenítőt. De mondom, ha teljesen légtelen, akkor annak keményednie kell, hacsaknem a munkahenger el nem romlott.
És akkor kérdezek még most.
Tehát első fék, ismét. Olajtartály tetejét levettem, és a fékről a csövet is. Szépen kicsorgott a régi cucc. Beletettem az új olajat - nem is olaj, na mindegy - és addig pumpáltam, amíg megjelent a cső végénél, akkor a azt visszatettem a fékre. Kilazítottam a légtelenítő csavart, pumpáltam kicsit, és nem történt semmi. na jó, csavar visszahúz, pumpál, nem kményedik. Még pumpál, akkor se keményedik.
Előszedtem az oldscool módszert, légtelenítőre rátettem egy átlátszó csövet, és szívtam, jött is, levegő.
Ezzel a módszerrel a fékolaj tartályban csökkent a folyadék szintje, szorgalmasan töltöttem is utána, ám, kb 2 decinél meguntam, úgyhogy most nincs első fékem. :-)
Hozzáteszem, amikor le volt zárva a leeresztőcsavar, pumpáláskor szépen lődözte kifelé a fékfolyadékot - a fékkarnál, a tartályból.
Hát akkor most mi van? Mert legjobb tudomásom szerint elzárt leeresztőnél fel kellene keményednie, aztán csavar kinyit kicsit, elzár, pumpál, ésatöbbi, amíg levegő jön.
Ötlet van?
szóval.. ilyenekhez azért légyszíves ne hasonlítgassunk már.. :D
Hát szerintem nevetséges, hogy 65k-t kérsz a telódér+ a fék ér ...
Ennyiből cbr600rr első telót is lehet venni féknyergekkel ami kicsit jobb....
Én Kukoda Attilánál 15ér vettem a fordított telót kormánykiflivel együtt.
Az enyémben is cseréltem : szimmering kb 2000Ft az olaj pedig 2500 tehát az összesen 4500Ft ...
A fékbetét pedig 2700Ft szintén malossi ami egyébként egy rakás szar nekem 3000km-t se bírt ki. A gyárival 10000-ret mentem el ...
100k-t kérsz az első fotóművért amikor 200ér komplett motort lehet kapni ? Kicsit elvagy szállva szerintem ...
500km van a dugóban.
főtengely már elkelt. membrán,szivócsonkom is van malossi.
az 15 000ft.