Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért írtam oda zárójelben. Az a baj hogy nem egyértelmű mi a felül A porlasztóban lévő kis dugattyúhoz képest ha legmagasabban van a súbertű akkor kap a legtöbb keveréket tehát dús a keverék , de ekkor a tűn lévő LEGALSÓ rovátkába van beszúrva a zégergyűrű.
Szerintem ezt keverik egyesek. Na de én befejeztem, erről volt szó régebben is.
összesen 100? az nekem nagyonsok sajnos
mennyit tudsz engedni belőle ha minden kellene? mert akkor úgy próbálok alkotni! márkatársnak kedvezményt!
a vigyor az az, hogy nem teljesen értettem amit írtál és az értetlenkedésemet álcázom
Sztem az hogy valójában a tű legfelső állásában kap a legkevesebbet, a legalsó állásban a legtöbbet. Amúgy szerintem is a gyári lesz a legjobb, de lehet állítani kell.
Igen, de mi a vigyor ?
a kerékszett: elől pirelli 85% gumi hátul dunlop 90% os gumi.
marzó teleszkóp (vastag becsúszós) frissen szervizelve értem ez alatt : olaj, szimering. tökéletes tárcsák. vadi új malossi fékbetétek, fém fékcső.

Kerékszett: 35 000-Ft
Teló+fék: 65 000-Ft
a két kereket gumistól tárcsástól valamint első teleszkópot a fékekkel együtt mennyiért adnád el nekem?
köszi előre is a válaszod
fa feljebb emeli akkor dűsabb ha lejjeb teszi akkor kap kevesebb anyagot ugye?
Hm, azt akkor majd otthonról, mert itt a melóhelyen nincsen fotográfia a vasról.
Átrakod , ráülsz , próbakör. Átrakod , ráülsz , próbakör .Csak jegyezd meg hol állt eredetileg. Ha feljebb emeled a tűt dúsabb ha lejjebb süllyed a tű (ilyenkor feljebb szúrod vissza a a zégergyűrűt) szegényedik a keverék . Óvatosan -ha túl szegény a keverék a kenés is gyengül - besülhet a dugód ha nagyon hajszolod.
Ennek az állítgatásnak semmi értelme ha a főfúvókát nem cseréled nagyobbra.(kivétel ha az eredeti beállításod szar volt).
De megismételem , nekem az eredeti beállítás volt a legjobb !
Nekem semmit nem kellett állítani . Próbálkoztam nagyobb fúvókákkal , a súbertű minden állásval , végül ment vissza az eredeti beállítás - úgy volt a legjobb. 50-ről 50ccm csere volt , alsó fordulaton gyengébb lett de fölül megtáltosodott .
De honnan tudom mikor jó a súbertű?
hétfőn ;)
nemtudom, nincs fordulatszámmérőm sajnos
mutass képet a vasadról, érdekel
Na hali MIXI a kiput mikor küldöd ?
Helló! Elméletileg csak a karbin. Sztem a súbertűn kell állítani meg a levegőcsavaron, hogy több levegőt kapjon. Holnap az enyém is össze lesz rakva. Nézd meg hogy melyik álláson a legjobb a súbertű és igazítsd hozzá a levegőcsavart. Aztán a végén jöhet az alapjárat.
Kikötöttem majdnem minden elektronikát a Derbi Sendámból. Namármost a gond, hogy kulcs nélkül is elindul a motor és nem lehet leállítani. Úgy tudtam csak, hogy a pipát lehúztam a gyertyáról (jól meg is b*****t az áram). Mi lehet a gond?
Hát, konkrétan ezek állatok, valami 120 napot motoroztak. A netről le lehet tölteni, de én magyar szinkront/feliratot nem találtam hozzá. Könyvben is kapható egyébként.
Ha jól láttam, pont ugyan olyan műszuerfalad van mint nekem, meg a moci is hajz, nem tudod, hogy be lehet-e kötni fordszámmérőt valahogy? Gondolom a trafóról kellene elhozni valami jelet.
( csak mert láttam fasza fordszámmérős műszerfalat, és akkor megvenném hirtelen.)
Helo igazából inkább a tükrök érdekeltek volna, egy indexpárat meg fölösleges postázni mert úgy már nem éri meg. Azért köszi
Üdv Ati
megszerzem éis akkor, ha azt mondod hogy jó
Egyébiránt a Long Way Round c filmet ismeri valaki? Even McGregor, és Charley Boorman motorostúrája Londonból New Yorkba Európán, és Ázsián át.
A hosszabb úton a magyar címe, most néztem meg filmen, és teljesen fel vagyok dobva :-)
tükröm nincsen , index pár az van. 2 000ft.
Helo érdekelne a hirdetett derbi senda DRD ről egy indexpár, meg tükrök. köszi
Üdv: Ati
természetesen
ezért van a fórum, ha tudunk segítünk
köszi szépen a választ hát nem tudom 9000KM szabad a gyűrűnek elkopnia? majd holnap szétkapjuk a karbit és megnézem hogy miujság van ott
áttét nem volt rajta cserélve mert még a gyári van rajta