Azért írtam oda zárójelben. Az a baj hogy nem egyértelmű mi a felül A porlasztóban lévő kis dugattyúhoz képest ha legmagasabban van a súbertű akkor kap a legtöbb keveréket tehát dús a keverék , de ekkor a tűn lévő LEGALSÓ rovátkába van beszúrva a zégergyűrű.
Szerintem ezt keverik egyesek. Na de én befejeztem, erről volt szó régebben is.
Sztem az hogy valójában a tű legfelső állásában kap a legkevesebbet, a legalsó állásban a legtöbbet. Amúgy szerintem is a gyári lesz a legjobb, de lehet állítani kell.
a kerékszett: elől pirelli 85% gumi hátul dunlop 90% os gumi.
marzó teleszkóp (vastag becsúszós) frissen szervizelve értem ez alatt : olaj, szimering. tökéletes tárcsák. vadi új malossi fékbetétek, fém fékcső.
Átrakod , ráülsz , próbakör. Átrakod , ráülsz , próbakör .Csak jegyezd meg hol állt eredetileg. Ha feljebb emeled a tűt dúsabb ha lejjebb süllyed a tű (ilyenkor feljebb szúrod vissza a a zégergyűrűt) szegényedik a keverék . Óvatosan -ha túl szegény a keverék a kenés is gyengül - besülhet a dugód ha nagyon hajszolod.
Ennek az állítgatásnak semmi értelme ha a főfúvókát nem cseréled nagyobbra.(kivétel ha az eredeti beállításod szar volt).
De megismételem , nekem az eredeti beállítás volt a legjobb !
Nekem semmit nem kellett állítani . Próbálkoztam nagyobb fúvókákkal , a súbertű minden állásval , végül ment vissza az eredeti beállítás - úgy volt a legjobb. 50-ről 50ccm csere volt , alsó fordulaton gyengébb lett de fölül megtáltosodott .
Helló! Elméletileg csak a karbin. Sztem a súbertűn kell állítani meg a levegőcsavaron, hogy több levegőt kapjon. Holnap az enyém is össze lesz rakva. Nézd meg hogy melyik álláson a legjobb a súbertű és igazítsd hozzá a levegőcsavart. Aztán a végén jöhet az alapjárat.
Kikötöttem majdnem minden elektronikát a Derbi Sendámból. Namármost a gond, hogy kulcs nélkül is elindul a motor és nem lehet leállítani. Úgy tudtam csak, hogy a pipát lehúztam a gyertyáról (jól meg is b*****t az áram). Mi lehet a gond?
Hát, konkrétan ezek állatok, valami 120 napot motoroztak. A netről le lehet tölteni, de én magyar szinkront/feliratot nem találtam hozzá. Könyvben is kapható egyébként.
Ha jól láttam, pont ugyan olyan műszuerfalad van mint nekem, meg a moci is hajz, nem tudod, hogy be lehet-e kötni fordszámmérőt valahogy? Gondolom a trafóról kellene elhozni valami jelet.
( csak mert láttam fasza fordszámmérős műszerfalat, és akkor megvenném hirtelen.)
Egyébiránt a Long Way Round c filmet ismeri valaki? Even McGregor, és Charley Boorman motorostúrája Londonból New Yorkba Európán, és Ázsián át.
A hosszabb úton a magyar címe, most néztem meg filmen, és teljesen fel vagyok dobva :-)
köszi szépen a választ hát nem tudom 9000KM szabad a gyűrűnek elkopnia? majd holnap szétkapjuk a karbit és megnézem hogy miujság van ott
áttét nem volt rajta cserélve mert még a gyári van rajta
Szerintem ezt keverik egyesek. Na de én befejeztem, erről volt szó régebben is.