Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most viszem szerelőhöz. Akkor majd megkérem h nézzen rá a membránra. De úgy tudom ennek a hengere van megfojtva. Am erő sincs benne, vis nem értek hozzá... Minden sebességben kiforogja magát, 6osban is 9000ig könnyedén.
valaki megmondhatná nekem hogy a gyári 14es karbiban mekkora főfuvóka van?
Hát az az igazság h én AZT nem néztem
a membrán elött van egy szükittés az mekkora?álltalában ott is szokták folytani,ha kb akkora mint a kisújjad ~1cm akkor az gyári ha kisebb akkor ottis levan folytva (csak segitség képpen) meg ha mondjuk a henger van úgy kialakítva h Nemenjen többet 60nál akkor csere más nemnagyon lehet ha kiégetted a kiput.És erő van a motorban?
Csá!Hát nem tom nem akarok okoskodni de azove neked milyen áttételed van a gépen?
Nekem 13 as van elől hátul sztem 53-as és 85 körüül van a vége és ful gyári 14 es karbi 50 es henger most veszek rá 1 hátsó gumit szerintem nagyon olcsón 12 ért a boltban olcsóbban sehol nem találtam!
De még szeretnék valamit csinálni vele h jobban menjen
Csak nem tudom h mit mert a hengert nem akarom bántani!
Hali! Derbi SENDÁRA 70 -ES henger érdekelni.!
Háát nem tudom, volt gondom az AM6-tal, elég sok baja volt pl. kuplung, főtengely, léptetővilla, önindító tartója letört (csak úgy magától), üreset nehezen vette, néha kidobta 6.-ból, stb....
Aha, rendesen 6 sebességes... Mondjuk aki igyekezett megcsinálni elég lúzer gyerek volt... De már elporoszkálok így vele. Alaposan csalódtam, de megbékéltem... Am tuti megbízható, és nem eszik sokat...
hát a végdobot+a rezonátort amiről teis beszéltél, és sokkal jobb lett szal ajánlom neked. Kiv lennék hogy van úgy lefolytva a géped, a kipufból könnyen kilehet vágni, ami necces lehet az a henger abból meg én vennék rá eggyet (persze ha van pénz) hát ha kilenne szedve minden folytás akkor sem enne sokkal többet sztem, és ugyanúgy 6sebességes?
Hát. Fojtások ki lettek véve, ahol gondolta szerelő h van. Henger is ki lett marva, meg ne kérdezd, szerelő tudja mit... Ez a bicaj Svájcból jött, ott henger, kipu, minden úgy meg van fojtva, h nem is lehet helyreállítani. Cserébe viszont csak 3-at eszik...
Bocsánat, ezzel a módszerrel mit égettél ki? A kipufogót, leömlővel, torkolattal, kis csővel? V csak a végdobot?
Kös...
Hali!
Azove:Hogyhogy csak 60-at megy a géped? am a kipufogót én nyáron égettem ki a következő módon: gázpalack+perzselő aztán az eggyik végébe bedugtam azt had szokja, majd elkezdett magától égni függőlegesre állítottam igy kifolyt belölle a dzsuva meg füstölt mint állat, aztán akkor volt elég miután már égettem aztán magától már nem gyuladt meg kicsit megkoccoltam aztán még akkor is esett ki belöle korom ha ez kész csiszolás, festés felrak azt goo (am ha polírozott a kipuf akkor azt csúnyán elszínezi szal óvatosan)
Hali!
Bocsánat h ennyit írok, még egy utolsó kérdést engedjetek meg.
Lenne vkinek kipufogó végdob eladó? Csak a végdob kellene nekem. A gyári lenne a legjobb (ha lecserélted tuningra, és szívesen eladnád a régi gyárit). Nem igazán számít, h rozsdás, csak horpadt, lefűrészelt meg hasonlók ne legyenek.
Köszi: Azove
Hali!
Kipufogót mikor kell kiégetni? Ezekben a kipufogókban tud egyáltalán olaj lerakódni? Ha ki kell égetni, azt h lehet?
Köszönöm szépen: Azove
sokkal strapabíróbb és megbízhatóbb az am6
Az 50es Apriliákban RS,SX, MX 2006-tól van Derbi blokk (mivel egyesült a két cég Piaggio csoport néven), azelőtt Minarelli AM345, és AM6-os blokk volt (mármint az Apriliákban) csakúgy mint a Riejuban, Yamahában (TZR50).

Én így tudom! Meg azt, hogy jobb a derbi blokk, csak egy baj van vele, az hogy nagy a különbség az 1es és a 2es fokozat között, az 1es meg túl rövid...
Az új Aprilia Rx és Sx motorokban télleg olyan motor van mint a Derbiben. Csak rá kell nézni, és mind a blokk, mind a fejidom, minden hasonló.
És az is igaz, h a régi Rx-ekben Rotax blokk volt.
De attól félek ez a kettő ma már nem igaz... Régen Rotax blokk, ma Derbi...
Bocs ha ökörséget beszéltem...
Túrázni használom. Mentem már vele 2 nap alatt 500at, 1 nap alatt 400at. Nagyon megbízható gép (igaz nekem 60 a vége, akit érdekel elmesélem mért). Kissé be szokott fájni az alma alakú felem, de mint vki Derbis mondta volt: "Hát lányok vunk, h sírjunk?"
Azért ezt vettem, mert nagyon tetszik a supermoto, akkoriban mikor kinéztem nem voltak alkatrészgondok, bár most se igazán veszem észre, emrt 2 üteműt akartam, mert 50est, mert ez volt az álmom (meg persze egy 600AS TÚRA).
Mikor megvásároltam alaposan csalódtam (bár ez nem annyira a motor hibája, mint eladóé), de azóta kezdek belezúgni...
Mkinek olcsó benzint, és balesetmentes utat, télleg jó szórakázást...
Ghost&rider-nek igaza van. Így rám nézve is. Bár az az igazság, h ötletem sincsen mit írhatnék, h éljen a fórum. És term nagyon hálás vok a válaszokért a kérdésekre, nekem is szereztetek már néhány könnyed pillanatot...
Szívesen csatlakozom egy Derbis találkozóhoz is. Sőt kedves barátom is jönne, ha beengeditek egy Rieku RS1 bringával...
Na mi ez a punnyadás?:P
ismét megszoktuk..
fórum hulla
Igazából szervező az Hajdu&Tomy(ghos&rider)
de szivesen fogadunk bárkit csak minnél többen:P:)
na jóéjszakát srácok

Üdv.Hajdu
HI Csabi!

Irtam neked csomó mailt meg itt forumon is, de nem válaszoltál még. A hasznátl gianneli kupufogóval kapcsolatban. Meg van még egyátalán?
Mi páran mennénk kakucsra:)
Mondjuk csak én vagyok közülünk sendás:)
Nah gyűlnek a jeletkezők ? !
Csak így tovább srácok !