HA valakit érdekel Derbihez sport kipufogó van egy eladom ,megmaradt mert a kipugyárival adtam el a motort.(srác sokat alkudozott én meg mondtam hogy akkor olcsósicsunk a gépen)Leo Vince V6 (has alatti mint a DRD-ken) ha van hozzá tuning hengered meg nagyobb karbid akkor nagyon szúnyog a gép mint a 125 pályamotorok
Jól látod fordítva van
Direkt van így felrakva így van felrajzolva a gumira a forgásirány
De ha belegondolsz rájössz hogy miért Az első kerék nem hajtott kerék csak fékezésre szolgál ezért a minták fékezéshez vannak "beállítva" pont fordítva mint a hátsó mivel a hátsó kerék nem fékezésre hanem ép az ellenkezőjére gyorsításra van kitalálva tehát az első gumi esőben vagy rész útviszonyok között fékezéskor tapad jól a hátsó pedig kigyorsításkor ad megfelelő tapadást.
de ez csak az én diagnózisom lehet h nem így van de sztem ez van ha nem akkor javítsatok ki
Ezt én nem tudom neked megmondani. A fiam járt vele, de ő sem sokat.
Ja, még annyit, hogy a gyári, inkább terepre való gumikat is tavaly lecseréltük finomabb, aszfaltra valókra,mivel terepezni egyáltalán nem járt vele.
Mert az ötvenest kevésnek érezte ahhoz, hogy a családdal együtt mehessünk motorozni. (Gs500;Bandit650)
Jogsija nem volt nagyobb gépre és pénzem sem volt arra, hogy nagyobbat vegyünk neki akkor. Végül is volt egy új motorja, ami a célra kevés volt, így cakli-pakli 120 ezerből megúsztam. Mondanom sem kell, továbbra sem járt velünk....
A fiamnak van egy 2007-es Derbi Senda X-race-e. 4200 km-t tett meg vele 50-es hengerrel, egy éve a miskolci márkakereskedésben 70-es hengerre és az ahhoz szükséges kipuffra cseréltettük. Kb. 2 ezret ment idén az új hengerrel. Időközben rájött, hogy ő nem is akar motoros lenni, stb., nem részletezem.
Most itt áll a gép július óta + 50-es henger + gyári kipuff. Szóval eladó...
Kb. 350.000,-Ft.-ért vihető az egész.
Az X-race ami nekem van az X-treme "butitottab" verziója én teljesen meg vagyok vele elégedve de szerintem még 1x nem venném meg mert alkatrészt kapni hozzá szinte lehetetlen csodálatos kis országunkban jelenleg hivatalos márkaképviselet sincs úgyhogy mindenki szerezzen ahonnan tud. Alapvetően nagyon jó motor szerintem 50es kategória egyik legjobb hanem a legjobb modellje, de amikor 2DB küllőt akartam cserélni a hátsó kerékben és rá keltet döbbennem hogy nem lehet kapni és le kell gyártatnom egy garnitúrát az csöppet idegesítő dolog volt de végülis kb 16000Ft-ből meglett (a komplett garnitúra 11000Ft, szerelő 5000Ft ér fűzte újra, +még a gumishoz is el kelet vinnem fel ill le vetetni a gumit mert ezt a terep gumit itthon megszerelni lehetetlen) úgyhogy 8000Ft be került kb 1db szakadt küllőm
Ha elvileg most lesz képviselet ahogy tavaszra ígérik akkor nyugodtan vegyél de ha nem lesz képviselet akkor szerintem felejtős ... Nincs annál rosszabb amikor egy kib@szott 500Ft-s alkatrész miatt nem motorozhatsz egész nyáron mer nem tudsz venni
De még 1x mondom maga a motor hibátlan csak mint minden motornál itt is vannak kopó alkatrészek amiket cserélni kell x futott kilométerenként és ha nincs alkatrész akkor az nagyon gáz ...
Am én eddig kb 14000km-t mentem vele(kisebb túrákra is mentem vele ilyen napi 4-500km-t csak ennyi idő után én már szét ülöm a seggem a motoron ) és soha nem hagyott ott sehol ha vigyázol rá karban tartod rendesen, adsz neki normális olajat akkor nagyon jó és megbízható motor egy sima TOP 70es vas hengerel pedig simán bírja a 80-85km/h-s utazósebességet és a vége kicsivel 100fölött van
Remélem tudtam segíteni
Azt se kell ám elfelejteni h idén a Derbi világbajnok lett a Moto Gp-ban
itt egy Teszt
igaz hogy ez DRD de olyan eget verő különbség sztem nincs
Csatlakozok Jog2xx-hez király gépek benzin kell bele és megy.70-es hengerrel egész jól mennek.Csak jól nézd meg milyet veszel mert vannak amik már nagyon odavannak.Szal sok sikert én ajánlom jobban is néznek ki mint az akkori más gyártmányúak.
Használd az "előzmény"-t!