Hát ahány ház annyi szokás mindenkinek más dolog. nekem nemkell szivató hozzá, és jól bevan löve a karbi, jó igy ahogy van legalább nemkell rugdalni öszevissza
Hidegen a benzin nem porlad szét rendesen ezért kell a szívató h több benzint kapjon és el tudjon indulni ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor már nincs szükség a + üzemanyagra ezért nem kell szívató. Ha hidegen be indul szívató nélkül akkor túl sok üzemanyagot kap üzemi hőmérsékleten ami nem jó dolog szerintem.
De te tudod nekem mind1 ezt nem én találtam ki mindenki azt gondol amit akar szerintem és a szerelőm szerint is így van.
Én ősszel át szoktam karburálni a motort mert a nyári viszonyokhoz van állítva nyáron 20-30fok van nagyobb a páratartalom több levegő kell stb télen kisebb a levegő pára tartalma és nem kell annyi levegő ugyan ahhoz az égéshez
(próbáld ki télen jobban megy a motor mint nyáron persze ha nem fagy le róla a -10fokba )
Ezzel nem kötekedni akartam ez csak magán vélemény!
Nekem még gázt sem kell húznom akármilyen hideg van rugásra indul... kicsit nehezbben kapja a fordulatot.. de ez igy van mindegyikkel...
viszont hidegbe nincs alapjárat...
"hidegen szívató nélkül indul ak ott sztem v mi gond van ... " háát sztem nemígy van nekem a régi (ugyanolyan hengerszettel mint ami most van) csak kizárólag szivatóval indult hidegen mostmeg (az új szettnél) szivató nélkül pöcc-röff mindig szal nemhiszem h gáz lenne hogyha szivató nélkül is elindul a motor hidegben.
Nekem még 5másodpercre se indul be ma azt csináltam h hőlég fújóval felmelegítettem a karbit és úgy toltam be
de igy se nagyon akart be indulni. Benzin van szikra van levegő van de nem indul ...
Egy miértet asszem tudok: nekem olyan is szokot lenni,hogy 5 másodpercig megy és aztán lefullad,akármit is csinálok.Nah, ennek szerintem ez azért van,mert bepárásodik és úgy valamiért nem tud indulni.De ha hülyeségeket beszélek javítsatok ki!
Nekem se indul be hidegen az x-race ma is toltam vagy 100m-t mire életet leheltem bele de nálam ezt csak hidegbe produkálja nyáron pöc-röf 1 rúgásra indul (de szívatóval ami sztem teljesen normális mivel eböl tudom h jól van beálitva a motor mert ha hidegen szívató nélkül indul ak ott sztem v mi gond van ... )
Szűrőt megnéztem,nem vettem észre rajta semmi szennyeződést,deh hát ki tudja. Azóta nem tapasztaltam "nem indulást",bár otthon garázsból mindig indul,csak ha pl. elmegyek vhova és ha akkor indítom.
Köszi válaszodat. Hol is kezdjem! Pl: szükségem lenne hátso és első lámpára, farokidomra, ülés alatti mindkettő darabokban hever. A többit talán meg lehet heggeszteni (szerintem) ha tudnál segíteni megköszönném!
Hali!
Nekem ugyanez a problémám, én a hideg időre gyanakszok vagy a magas hőértékű gyertyámra, mert ha kiviszem a napra fél órára napoztatni a motort utána simán beindul. Az is lehet, hogy az olaj van besűrűsödve hidegen vagy olyat is mondanak, hogy a szar benzin miatt van.
Sziasztok!
Van egy Derbi Senda xtreme-em és van egy kis gondom vele: néha indul,néha nem.(eddig mindig egy rúgásra indult).Másik eset:elindul,megy kb. 5 másodpercet és akárhogy húzom a gázt,lefullad,aztán meg hiába rugdalom,semmi.És történetesen f*szom ki van vele,hogy be kell tolnom.Tehát azt szeretném kérdezni,ez mitől lehet? Előre is kösz.
Huha
Van akármiylen hivatalos derbi forgalmazó most maygar országon mert én nem találtam hmm?
Kiváncsi voltam az új 4t grp árára meg hogy hány paci de semmit se találtam magyarul. Remélem nem tünik el itthonrol a derbi vayg már megtette?
FERA a gyújtásnak nam lesz baja de a csatlakozót elolvasztja az ilyen ízzó légalábbis kocsinál nekem ez volt