Segitsetek!
főtengej szimeringet cseréltem a mitomba,összeraktam mindent jól ahogy volt.beindítom és ráz az egész motor,amikor odahúzom neki akkor meg jobban ráz.de nemtudom miért?
Minarelli blokk, Elől felújított Paioli teleszkópszárak. Hátul szintén Paioli gázos teló. Masszív, erős váz...
Dinamikus gyorsulás.
Tuning nélkül 90-100 km/h végsebesség...
Igazából el sem adnám, ha nem lennék megveszve ezzel a Mito dologgal...
Sorry, hogy ebben a fórumban "reklámozom", csak tök idegesítő, hogy alig érdeklődnek egy ilyen paraméterekkel rendelkező gép után...
Benelli K2 100 (eredeti olasz papírokkal): link
Amúgy a Benelli névtől, sztem azér félnek sokan, mert elterjedt róla, hogy kínai. Ez sajnos jelen pillanatban igaz, mivel néhány éve egy kínai motorokat gyártó cég megvette a Benelli nevet. De mikor ez a robogó készült, akkor még teljes egészében olasz tulajdonban volt. És igazából motorikusan ugyanaz mint mondjuk a kedvelt Yamaha Aerox 100. 1az1-be ugyanaz a blokk... Még a Yamaha felirat is ott díszeleg a deknin.
Hihetetlen amúgy, hogy sokszor az emberek hajlamosak megvenni a legnagyobb gány szar robogókat/motorokat jópénzér. De egy igényesen karbantartott gépre alig akad jelentkező. Pedig sztem 160 nem sok egy vérbeli olasz robeszér. 180-ér kezdtem hirdetni, de mivel nem volt jelentkező levittem 160-ra. De ezt már tényleg aféle végső árnak szánom...
Hát azt el is hiszem
De egyelőre megelégednék a 125-ös Evoval is...
Múltkor volt egy egész komolynak tűnő érdeklődő a robogóm iránt, de úgytűnik nem viszi el, mert már 2 napja nem jelentkezik... Pedig ha sikerülne eladni, már mennék is a Mitoért...
csáó misoc figyelj ahh az sok nekem most nagyon . figyelj nekem csak a lendkerék kellene meg a csavarok és azt 6 ba megtudjuk oldani? esetleg vkinek még lendkerék?
hello. nekem van hibátlan mito evo lendkerekem 2004-es mitoról=10000ft ajádékba adok hozzá fogaskoszorut-meg 3db gyári csavart is ha kell. ha kell postázni is tudom.
érd:ktmktm@freemail.hu
hát nekem kurvára kellenne mert miközbe szettük le az eggyik menet kiment ami azt a fogaskerekes izét fogja ami hajtja az önindított .. és hát nem tom vágtunk bele 10 es menetet jó is csak nem tudom mennyire jó ez így ? mit mondotok erre?
Mivel RS50esed van ezért szerintem igen. Mond néhány hülyeséget is a srác a leirásba. a 34-es karbi nagyon pozitiv, de számomra a 125/50 felelőtlenségnek tűnik. De ez a rész nem az én dolgom
Sziasztok! Valaki azt mondta nekem, hogy ha hajtva van egy Mito EVO, akkor képes betermelni 15 litert 100-on. Ezen kicsit ledöbbentem. Ez igaz?
Átlagos használat mellett mennyit eszik egy ilyen gép. Én azt hittem hogy olyan max 10 littyóval megelégszik.
Köszi!
Szevasztok srácok!
MIvel nincs supercity topic,ezért inkább itt kérdezek.
Szerintetek megérné cserélni a mocim egy supercity-re?És mik a típushibái,ha egyáltalán vannak,és alkatrészellátása jó?Itt a motor amire cserélni szeretném:
a C3 tökéletesen megteszi, ez azt jelenit hogy a normál CN jelölésűnél nagyobb a csapágyhézaga, a C4-nek pedig a C3-nál nagyobb. Talán hidegen a C3 halkabb, a fordulatot is birja, szóval megfelel. Sok embernek az van ;)
De amúgy jó ár. A dugó mennyibe kerül?
ja és képzejjétek hogy jártunk ugyebár széthuztuk a hengert . És 55.97 es dugó volt benne vertex és ugy voltunk vele hogy következő méret a a dugóból na aztán koppantunk mikór megmértük furatmikronnal . és ott 56 ot mutat a hengerre .. szóval 3 század volt annó az illesztés.. vagy 1 kopott régi dugot raktak bele ami már nem volt 55.97 hanem kisebb. .. Vannak érdekes dolgok..
Ha valakit érdekel írjon