Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Trafó mennyi?
A tűgörgős csapágyakon kívül tudok adni a blokkhoz való csapágyakat (KOYO). 16380.-Ft 6db csapágy
Ha felújítás előtt állsz akkor itt találsz hozzá új alkatrészeket.
http://robogotuning.hu/spl/341...
Ha érdekel írj e-mailt
aruhaz@robogotuning.hu
2 Evo tükör valakinek van eladó?
cagiva mito alkatrészek
érd:ktmktm@freemail.hu
Erre még a postaköltség is rájönne ami szerintem +1e . Én kecskeméti vagyok, merre gyártattad? ha szabad tudni
Csáó hol csináltattad kecsón? Ott csinálnak kuplung bovdenit is akk nem? Üdv
Helo

Nincs valakinek 1-es mitora való jobboldali kormánya? Csak a vascső, kapcsolók, kormányvég nélkül. Vagy egy jobb oldali taposó?
Esetleg nincs szüksége valakinek a baloldali lábtartóra?
Hali mindenki!
Milyen árba lehet kapni Blokk Csapágyszettet 92-es Mitohoz?
Megéri az árát én Kecskeméten újat gyártattam 1200ftért
2e Ft új gázbovdenért.. szerintetek?
Vegyél fel msn-re vagy irj mailt az adatlapomon van a címem
Alapjáraton, néha nagyon picit pörgetve megvárod mig legalább a vizhőfok mutató megmozdul, ha ilyen időbe járatod lehet nem ártana kitakarni a hűtő felét legalább. Az első pár menet nagyon óvatosan, semmi hirtelen gáz. AZ első 100km-en egy pici olajat nyomhatsz plusszba a tankba is. Én fokozatosan járattam az enyém: 500km-ig 5000-es fordulat, 700-ig max 7e, 1000-ig max 9, és utána mehet. Én igy járattam be, és nem lett semmi baja :)
Ezért van az előitélet a cagiváról, mert mindenki otthon sufniba akarja megszerelni, 0 hozzáértéssel, google-t nem ismerve.
Persze nem akarok leoltani senkit, csak ez a véleményem
Helló mindenki :)
Dél óta én is vidám mito tulaj vagyok. Azonban nagyon sok munka és pénz kell még h motorozni is tudjak vele
Van aki generállal foglalkozik közületek?
Először kb 3-szor megmelegíted üzemi hőfokra a motorját, helyben, a gázt finoman húzogatva, max 5e fordulattal. Közben megvárod hogy visszahűljön szobahőmérsékletre. Aztán mész 100km-t óvatosan, változó fordulaton, nem egy gázon, 8-9e-ig forgatva a motort. Közben ránézel a gyertyára egyszer-kétszer. Azután ha minden OK, karburálás, gyertya, kupplung rendben, küldjed ami a csövön kifér.
Ez nem leugatás volt, de igaza van. Nézd meg itt egy link megtalálod a service manualt. Abban azt hiszem benne van.
Katt
sziasztok hogyan kell mitot járatni 1 teljes generál után? lécci írjátok meg
Jolvan azért nemkell leugatni,elfogadnék segitséget is...
Annyira jó, amikor oylan ember szedi szét iylen mechanikai szerlezetet akinek lövése sincs semmiről ami benne van...
Mikor itt a net, ée mindent meg lehet találni.
nem az ami a kuplungnál van?ahogy rakod fel és a blokkba belevan ütve 2 pont?meg van egy háromnegyed köriv?
lehet akkor nemfigyeltem,hol van az a kiegyenlitő a blokkba?
Igen van. Össze is van jelölve pöttyökkel.
Van a mitoblokkjában kiegyenlítőtengő nem?
az.
mivan össze jelölve?
A kiegyenlítő nyilván össez van jelölve, úgy kell8ett volna) összeraqkni