Ne kövezzenek meg érte, de van olyan R6-os amelyiken olajos a kuplung, tehát nem véletlen a könnyedsége, de szerintem, ha kifűzöd a bowdened, és jó vastagon adsz neki WD40-et lehet javulni fog a helyzet.
hali
valaki segítsen ki egy jó tanáccsal légyszi.
Az a bajom, hogy piszok nehéz behúzni a kuplungomat, nem én vagyok a puhány, r6 oson is próbáltam ott meg szinte csak rá kellett gondolnom és be is húztam.
Mit lehetne tenni ezügyben ? Mit állítsak vagy cseréljek ?
Eladó cagiva kuplung lamella szett (fémtárcsák és lamellák+rugószett!)
4500Ft+postadíj ha valakit érdekel írjon
ugyanitt hátsó központi teleszkóp 15.000 ft,hátsó lengővilla supercity-hez 12.000 ft
üres blokkfelek 2 db párom van 1pár 2500 ft
kiegyenlítő tengely 1500 ft
hibás henger B 4000ft Nicasil megsérült a kipufogó oldalon
És pár apróság
msn és email adatlapon ott van...
Milyen árban tudsz eladót?
Én ilyen maximum 350.000-ben gondolkodok... 450-500, szerintem már kicsit sok egy ilyen 2T-s csettegőért
Persze most ebbe megint bele lehet kötni, hogy ha jót akarok akkor drágát vegyek... De szerintem azér ki lehet fogni jót egy picivel olcsóbb árkategóriában is...
Köszi Hát én is új gép vétele miatt adnám el és tényleg elég szép árak vannak a nagyobb motorok terén, ahhoz képest hogy most mennyi pénze van az embereknek. Még ha sikerülne is eladnom még min1 év munka mire tudok venni valami normálisat
Na azért! Egyébként gyönyörű a gép, ha lenne pénzem rá most megvenném, de számomra beszűkült a piac, mert a 350 ezres kategóriából kezdenek elkelni a motorok.
A regadót vizsga előtt kell befizetni a helyi vám és pénzügy őrségnél. Én is számoltam kalkulátorral akkoriba 30valamennyit adott ki élőbe mégis több mint 40 volt a regadó. Az egész úgy kezdődik hogy az okmányirodába ellenőriztetni kell hogy nem lopott-e a motor külföldön is és ezután kapsz róla egy igazoló papírt. Utána eredetvizsga azután befizetni a biztosítás és a műszaki vizsga csak a legutolsó a történetben. Nekem már van annyi papír a motorhoz hogy könyvet lehetne belőle csinálni.
Bocsi, a költségeket kihagytam:
forgalmi + törzskönyv = 12 000 Ft
rendszám = 6 000 Ft
érvényesítő cimke = 585 Ft
egyéni forgalimba hozatali engedély (vagy mi) + a műszaki 27e párszáz Ft
Hát nem tudom, én nemrég rendszámoztam a Mitomat, a regisztrációs adót utoljára kellett befizetni (az okmányiroda előtt), először a műszaki vizsga van. Hogyan lehet előbb kifizetni a regadót?
Szerintem inkább gyűjtsd még egy picit a pénzed, és vegyél egy rendszámosat. Egy JÓÓÓÓ Mito Evo-t 300-ért...hát nem tudom...
Hát ha víz van benne azt már le kellett volna...Hétvégén már -4 fok volt.Ilyenkor még nem fagy be teljesen de be kásásodik benne a víz ez még a blokknak nem árt de a hűtő vékony anyagát már igencsak megviseli...
Elég kemény telet igérnek ugyhogy ugy döntöttem lecserélem a vizet a mitoba. Az idomok leszedése nélkül le lehet engedni valahol a vizet? Hol van rajta leeresztő? Eddig még nem nyultam hozzá ugyhogy nemtudom mit hol találok rajta :S
Nem nekem kell hálistennek, egyik barátom most vett egy olcsó evo-t és hát elég rossz állapotban van külsőleg, viszont motorikusan nem is rossz. Be is ba**na ha nekem kéne, mikor nemrég volt teljes felújítás :D
valaki segítsen ki egy jó tanáccsal légyszi.
Az a bajom, hogy piszok nehéz behúzni a kuplungomat, nem én vagyok a puhány, r6 oson is próbáltam ott meg szinte csak rá kellett gondolnom és be is húztam.
Mit lehetne tenni ezügyben ? Mit állítsak vagy cseréljek ?
Köszi!
4500Ft+postadíj ha valakit érdekel írjon
ugyanitt hátsó központi teleszkóp 15.000 ft,hátsó lengővilla supercity-hez 12.000 ft
üres blokkfelek 2 db párom van 1pár 2500 ft
kiegyenlítő tengely 1500 ft
hibás henger B 4000ft Nicasil megsérült a kipufogó oldalon
És pár apróság
msn és email adatlapon ott van...
ár=40000ft
érd:ktmktm@freemail.hu
fejidom,elsőlámpa,fejidomtartókonzol,müszerfal,tük
Én ilyen maximum 350.000-ben gondolkodok... 450-500, szerintem már kicsit sok egy ilyen 2T-s csettegőért
Persze most ebbe megint bele lehet kötni, hogy ha jót akarok akkor drágát vegyek... De szerintem azér ki lehet fogni jót egy picivel olcsóbb árkategóriában is...
forgalmi + törzskönyv = 12 000 Ft
rendszám = 6 000 Ft
érvényesítő cimke = 585 Ft
egyéni forgalimba hozatali engedély (vagy mi) + a műszaki 27e párszáz Ft
ja, meg ha nem volt még kifizetve a regadó (ami esélyes), az még pluszba: kb. 26 000 Ft (http://regisztraciosado.info/r...)
Még mindig olyan olcsó ez a mito?
Szerintem inkább gyűjtsd még egy picit a pénzed, és vegyél egy rendszámosat. Egy JÓÓÓÓ Mito Evo-t 300-ért...hát nem tudom...
Ha gondolod, én tudok egy eladót...
Ha ki van fizetve a reg.adó, akkor kb. milyen költségekkel jár még mire megkapja a rendszámot? Köszi!
Valakinek nincs törésmentes jobb oldalidomja evo 2-hőz az is megfelelne ami festésre szorul, meg egy jobbos fekete tükör?