Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dobj már jól látható képet a motyókról a zotyavfr@freemail.hu címre
csak úgy merő kiváncsiságból ugye egy használt motor"motorokról2 beszélve te odafigyelsz az összes illesztésre vagy kopás limitre... (Magyar01)

Ugye kuplung kinyomórugók,lamellák kopása,váltóhenger kopása,váltókörmök kopása főtengely centír hézagolás,illesztések,mindent lemérsz mielőtt összeraksz...Lehet megy a motorod de használt motor nem szalon,én se csodát várok a motoromtól de betartom azt a gépkönyvi előírást amit megadnak!
Merülj bele azért majd neten kis angol tudással miért szokták járatni a motort és nem egyből kivinni utcára....kb úgy fogsz rátalálni mint a tengelykapcsolót áthonosítva kuplungra...forumozz angolul is kicsit ....A magyar mit csinál: nem zörög nem kattog jólvan az azt eljön 1-2Ekm-er azt meglátjuk....
Áruld már el eleve azt hogyha a motorblokk nincs benne a vázba akkor ugorjak rá és mondjam neki gyí paci? A váz kromofágozáson esett át csiszoláson festés áll előtte....Namármost maradjunk anyiban hogy benne van a blokk és használom....Nemvárok csodát semmitől de pl ha megragadt volna a motor,és kb településtől mérve 10 km-ere vagyok és nincs egy ismerős se aki "hazavontasson" akkor micsináljak? Nekem nem megy olyan jól hogy kiguruljak és már terhelésel járjam az utam és else hadjam a települést és a beleölt benzint megcsak "faluban" kimotorozzam....

Lényeg ami lényeg sz.em bármi ha előbukkhanthat motorikusan az előjön háznál üresben járatva,néha stender és kicsit adni neki gázt meg fokozatban utánna kiviszem és járatom rendesen énse azt írtam hogy hetekig járatom otthon álló helyzetben... az össz kb 2 óra lehet még sokat is mondtam...De mind1 én nem állok le vitázni hülyeségen,feldobtam a forumra egy "hirdetést" inkább úgy nevezném vigyétek vegyétek ha szükség van rá erre kaptam egy nagyon ide illő hozzászólást köszönöm hogy kiakarsz mindig okítani....nemcsak engem...
10-be max a dugatyút adnám egy az egyben! 15~20at úgy értem hogy 15 a minimál ár maximum 20-de nem akarok vacakolni rajta szóval cakum pakk oda adom 15-be ha kell gyűrűvel tűgörgővel csapszegel zeegerel.... 15 postával együtt 10-be picit nagyon olcsó lenne...és lehet én leszek a hülye hogy eladtam de nekem nem felel meg az illesztés így!
Akkor mostmár bármit irsz mindig neked lesz igazad motorszerelő úr mert most beiratkoztál egy motorszerelő suliba...Az meg hogy ez nem stil fűrész ez hogy jön ide?Vagy mi köze a témához?És ugyan mi baja lenne a motornak ha összerakás után nem menne 2 órát alapjáraton hanem mennél vele?Képzeld az enyémet összeraktam 3 századra beinditottam megvártam a 40 fokot aztán már indultam is bejáratni és lám semmi baja nincs még csak me se ragadt.Hogy lehetséges ez? És menet közbe is tudtam nézni a hőfokot a kuplungbowdent meg ha nem jár a motor akkor is be tudom spanolni.És alapjáraton mit állitsak a power szelepen?nyelvet beállitom mikor még lent van a hengerfej mikor bent a blokk akkor a két bowdent azt kész.Mit kell azon még hangolni?
Nagyon tudományosra vetted már a figurát ugy veszem észre...
És mennyiért adnád?
Csaó. Bocsi, hogy beleszólok, de azt tudod, hogy a gokartoknak mekkora az illesztési hézagjuk? Én raktam már össze 8-9századdal motort és semmi nem történt, csak annyi, hogy nem kellett bejáratni. Engem érdekel a dugattyúd ha adod 10körül. Mert ez a 15-20 eléggé tág fogalom.
Lényeg ami lényeg egy gépműhelyben rosszul végzett mérés következménye hogy lett rendelve egy kisebb dugatyú ugye itt századokról beszélünk így az én dugatyúm 55,96-os ha valakinek kell egy 55,96 százados wössner dugatyú kb össz 2 órás üzemhosszal (bejáratásból kivéve) (mert így bejáratás nem is volt mivel olyan volt mint egy bár elkopott motor köszönhetően a kicsi dugatyúnak akkor szóljon!) számlám van rólla hozzá csapszeg tűgörgő zeeger gyűrűk két db gyűrű és ugye a dugatyú ez most rendeléssel 25+posta én 15-20 között kínálom!Ha bárkinek kell megegyezünk és akkor 15~20 között viheti persze benne van a posta díj is úgy 15-20....Eft
Ebbe sz.em ne menjünk bele összesen ha ment 2 órát pl 1 nap 10-15 percet álló helyzetben(megjegyezném miért mert a blokk volt csak kész a váz nem!) Kettő ez motor és nem egy still fűrész!
Semmi bajom a szaktudásoddal,de majd ha te is szerelőnek tanulsz akkor vessük össze a gondolatainkat....Terhelés terhelés..... én nem az az ember vagyok aki elmenne egy pl hónolt pantent illesztésű motorral egyből 1-2-3asba, és fulladjak le valahol az út szélén....

Álló helyzetbe bármi kijöhet akár szerelési hiba is!Akár figyelheted a hőfokot,felrakhatod stenderre,tesztelheted a váltód finomhangolhatod a kuplungot powert hagyne soroljam...mi értelme van gondolkozzunk el....üdv
magyar vagyok annak is vallom magam es az anyanyelvem is magyar csakhat roman nyelvu iskolaba jartam magyar nyelvu is van csak ugy nehezebb a beilleszkedes ami a mukat illeti....... a fonokom magyarorszagrol jar at ide dolgozni nap mint nap na mind1 hadjuk ezt nem ide valo
hat azert rosszat nem csinal vele, peldaul en egy ujj es felujjitott kertigepeket es traktorokat arusito cegnek a muhejeben dolgozom es az ujjak utmutatojaban sok gepnek a bejaratas allo hejzetben kell tortennie (de nem mindegyiknek) aztan munkaba allitani
Gondolj bele. Mi értelme van hogy "piszkálod" ( te szavaddal élve tanácsot adsz neki)?
Ha romániában nem tanítják a magyart és ő mégis tud akkor az inkább becsülendő. Biztos nem azért tud magyarul, mert itt szeretne munkához jutni... talán mert ez az anyanyelve?

na mindegy. csak egy "megjegyzés"
Nem csak piszkálásnak, hanem tanácsnak is szántam ;)
De amire először válaszoltam azt gondolom Te se értetted, legalábbis akkor válaszolni illett volna
Miért piszkálod?
Az lehet, de attól egy pár irásjelet használhatsz, vesszőt és kettőspontot.
Ezt nem értem...miért kell egy motort 2 órát állóhelyben járatni összerakás után bejáratás címen?Beindítod meg várod még bemelegedik aztán menni kell vele.Ennek az alapjáraton terhelés nélküli püfögtetésnek órákhosszáig semmi értelme nincs...
Power bowdent keresek. Akinek van elfekvőben az írjon!
http://youtu.be/SCJeR0UebR8
Ezt kukkoljátok be most láttam meg hogy mi van az armageddonba. tekerjetek 1:28 hoz!
Helló tudnátok nekem segíteni venni akarok egy cagiva-art-350et mit lehet tudni ezekről jók ezek endurozni? jelenleg egy 1983-as suzuki-rm-250em van de ez túl sokat eszik nem lehet vele mesze menni csak ha viszek benyát meg oilt ez ért akarok 4t venni köszi
koszonom szepen
35mm-es dugattyú kell
egy henger. alapterület X magasság :) mindjárt kiszámolom neked
Pár kép....De galériákban is van kép!
h szamoljam ki? nem tudom h h szamoljam ki h 49ccm-re jojjon ki magas ez nekem es mit is ertesz a loket alatt?
Túl nagy volt úgy értem az illesztési hézag gépkönyvben benne van a limit és nállam elérte így a 0,07 mm-ert mert a hengerem kb 56,03..:(
Számolhatunk 56,03-55,96=0,07.....Gyári limit de kb 10 beindításra volt használva ami nem órákig tartott kb össz ha ment felújítás óta a blokk álló helyzetbe 2óra össz üzemórát gondoljátok meg hátha kell mert olcsóbban adom a teflon réteg minimális megkopása végett csapszeggel gyűrűkkel,zeegerel! (gyűrű hézagok tökéletesek de lemérek mindent ha kell valakinek!)