Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért a TZR-t érdemes számításba venni
"akár 2 is" ...ez kimaradt
osztom hurkafej véleményét....nem rossz gépek ezek és amiket felsoroltál nem lépnek a nyomában,talán az aprilia rs de ár/minőség arányban ez vezet szerintem...ha esetleg mito kell szólj van eladóm akár is:D...sok sikert a választáshoz
Ha igényesen össze van rakva a motor akkor jó. Alkatrész van dögivel a bontósoknál, majdnem mindenből 8-10 darab is, mert áraik is vannak. Új dugót, hajtókart meg mindenféle blokkalkarészt is be lehet szerezni.
125 be csak a Cagiva és az Aprilia között dőlhet el, hogy melyik a jobb, a többi márka nem zavar sok vizet... :D
én úgy hallottam hogy a Honda nsr a legjobb a 125 kategóriában ár/érték arányban... de most elkezdtem nézegetni a frecciakat meg a mitokat és bevallom hogy egyre jobban tetszenek csak nem tudtam hogy mennyire megbízhatóak, de akkor ezek szerint jók még az alkatrész a kérdéses nálam hogy könnyen hozzálehet e jutni az alkatrészekhez?
Nem a leghíresebb?125 2T kategba sehol nincs a Honda Nsr se a Yamaha Tzr és a Suzuki Rg sem a Cagiva Mito hoz!
Freccia egy régebbi konstrukció de az sem marad le a felsoroltaktol...
Sziasztok!
Tudom hogy ez nem egy Cagiva freccia fórum, de megszeretném kérdezni hogy megbízható e a motor és alkatrészt nehéz szerezni hozzá vagy nem? mert filózok egy ilyen vételen... elvileg jók úghallottam csak 1990 es és nemtudom hogy 20 éves motor mennyire megbízható mert nem a leghíresebb márka (honda, suzuki, yamaha) hanem Cagiva...
Előre is köszönöm a válaszokat!
Megpattant hengert esetleg akkor lehet fel rakni ujra ha olyan helyen pattant fel ahol nem éri el a gyűrű de ha a kipuff nyilás felett van akkor felejtős...töri a gyűrűt.Bejáratni pedig nem alapjáraton kell.Addig menjen alapjáraton amig meg mozdul a hőfokmérő aztán menni kell vele.Enyémet hibátlan nikasilos hengerrel, vertex dugóval 3századra illesztettem.első 100 on 4ezerig forgattam+ öntöttem a tankba egy kis Agip racing-et aztán 500km ig 7000 ig azt kész után már lehet akármeddig.
Sziasztok!
Kinek lenne pár apróság bontva mitorol? aki bont szóljon és elmondom mire lenne szükségem
köszi
Csady!A téma ismerös régen én is igy jártam ano még Cetkával.A motor bizonyos fordulat után beált satuzott a kerék.A kuplungot behuztam gyorsan,és kiengedtem,ment tovább.A lecsonak igaza van szar minöség,és hajszálrepedés van perselyes hengeredben tuti.Sziasztok.
Ha minden jó, akkor így működik.
én nem szoktam járatni max alapjáraton bemelegszik azt mehet a pályára.jónak kell lenni
henger és dugó környékén.. kellene kezdenem szerintem.
minden kilett cserélve újra. "Sog" Dupla ajkú szimering van belerakva az összes új ami amotorba van,
de holnap átnézek mindent jobban.
Főtengelyszimmering?

Majd tegyél fel képeket!
karburátort holnap átnézem,és leveszem a hengert megnézem mi a helyzet vele, mindenhol új tömités,gumigyűrű falsot nem szívhat maximum a gumicsonk ha kivan repedve a karburátor csatlakozásnál. . és ott alul..
Újszerű gill. 2 es henger+ wertex új + heng fej =40e
A persely egyébb kókányok helyett .......
2 hengerem van.
1. vasperselyes, és egy nicasilos.
jelen estbe a vas van rárakva. fúratva hónolva,új dugó, ----ezzel an a probléma
2. és van egy nicasilos B -s méretű hengerem és a kipuf fölött baloldalt egy kicsit megvan pattanva.
A szegény keverék is bejátszhat. Pl eldugult üa. ellátó rendszer, fals levegő...
nicasilos vagy perselyes akkor?
Most akkor sérülésmentes, vagy lepattant a nikasil bal oldalon a kipufogó felett 3 mm-es körben?
járattam vagy 4-5 órát itthon magasabb alapjáraton ventilátor elévolt rakva.. utánna csaptam egykört utánna újra járatás egy db-ig.. a mai napom kb ezzel ment el. és itt az eredmény..:S
elhiszem, de legközelebb az első 500km-be ne pörgesd 5000 felé, az első 100-on pedig maradj max 3500 rpm-nél.
anyagminőség.. azaz a dugónak az anyagminősége ez 100%
most nem ezen múlt. hidd el.