osztom hurkafej véleményét....nem rossz gépek ezek és amiket felsoroltál nem lépnek a nyomában,talán az aprilia rs de ár/minőség arányban ez vezet szerintem...ha esetleg mito kell szólj van eladóm akár is:D...sok sikert a választáshoz
Ha igényesen össze van rakva a motor akkor jó. Alkatrész van dögivel a bontósoknál, majdnem mindenből 8-10 darab is, mert áraik is vannak. Új dugót, hajtókart meg mindenféle blokkalkarészt is be lehet szerezni.
125 be csak a Cagiva és az Aprilia között dőlhet el, hogy melyik a jobb, a többi márka nem zavar sok vizet... :D
én úgy hallottam hogy a Honda nsr a legjobb a 125 kategóriában ár/érték arányban... de most elkezdtem nézegetni a frecciakat meg a mitokat és bevallom hogy egyre jobban tetszenek csak nem tudtam hogy mennyire megbízhatóak, de akkor ezek szerint jók még az alkatrész a kérdéses nálam hogy könnyen hozzálehet e jutni az alkatrészekhez?
Nem a leghíresebb?125 2T kategba sehol nincs a Honda Nsr se a Yamaha Tzr és a Suzuki Rg sem a Cagiva Mito hoz!
Freccia egy régebbi konstrukció de az sem marad le a felsoroltaktol...
Sziasztok!
Tudom hogy ez nem egy Cagiva freccia fórum, de megszeretném kérdezni hogy megbízható e a motor és alkatrészt nehéz szerezni hozzá vagy nem? mert filózok egy ilyen vételen... elvileg jók úghallottam csak 1990 es és nemtudom hogy 20 éves motor mennyire megbízható mert nem a leghíresebb márka (honda, suzuki, yamaha) hanem Cagiva...
Előre is köszönöm a válaszokat!
Megpattant hengert esetleg akkor lehet fel rakni ujra ha olyan helyen pattant fel ahol nem éri el a gyűrű de ha a kipuff nyilás felett van akkor felejtős...töri a gyűrűt.Bejáratni pedig nem alapjáraton kell.Addig menjen alapjáraton amig meg mozdul a hőfokmérő aztán menni kell vele.Enyémet hibátlan nikasilos hengerrel, vertex dugóval 3századra illesztettem.első 100 on 4ezerig forgattam+ öntöttem a tankba egy kis Agip racing-et aztán 500km ig 7000 ig azt kész után már lehet akármeddig.
Csady!A téma ismerös régen én is igy jártam ano még Cetkával.A motor bizonyos fordulat után beált satuzott a kerék.A kuplungot behuztam gyorsan,és kiengedtem,ment tovább.A lecsonak igaza van szar minöség,és hajszálrepedés van perselyes hengeredben tuti.Sziasztok.
karburátort holnap átnézem,és leveszem a hengert megnézem mi a helyzet vele, mindenhol új tömités,gumigyűrű falsot nem szívhat maximum a gumicsonk ha kivan repedve a karburátor csatlakozásnál. . és ott alul..
2 hengerem van.
1. vasperselyes, és egy nicasilos.
jelen estbe a vas van rárakva. fúratva hónolva,új dugó, ----ezzel an a probléma
2. és van egy nicasilos B -s méretű hengerem és a kipuf fölött baloldalt egy kicsit megvan pattanva.
járattam vagy 4-5 órát itthon magasabb alapjáraton ventilátor elévolt rakva.. utánna csaptam egykört utánna újra járatás egy db-ig.. a mai napom kb ezzel ment el. és itt az eredmény..:S
125 be csak a Cagiva és az Aprilia között dőlhet el, hogy melyik a jobb, a többi márka nem zavar sok vizet... :D
Freccia egy régebbi konstrukció de az sem marad le a felsoroltaktol...
Tudom hogy ez nem egy Cagiva freccia fórum, de megszeretném kérdezni hogy megbízható e a motor és alkatrészt nehéz szerezni hozzá vagy nem? mert filózok egy ilyen vételen... elvileg jók úghallottam csak 1990 es és nemtudom hogy 20 éves motor mennyire megbízható mert nem a leghíresebb márka (honda, suzuki, yamaha) hanem Cagiva...
Előre is köszönöm a válaszokat!
Kinek lenne pár apróság bontva mitorol? aki bont szóljon és elmondom mire lenne szükségem
köszi
de holnap átnézek mindent jobban.
Majd tegyél fel képeket!
A persely egyébb kókányok helyett .......
1. vasperselyes, és egy nicasilos.
jelen estbe a vas van rárakva. fúratva hónolva,új dugó, ----ezzel an a probléma
2. és van egy nicasilos B -s méretű hengerem és a kipuf fölött baloldalt egy kicsit megvan pattanva.