Eladó gilardoni 2es henger:
Új wertex dugóval amiről higitóval letöröltem a kormot annyira újszerű.
német motorról abszolút karcmentes henger ilyet nem árulnak bontóban.
A HENGER fejjel együtt az is jó nem látszik a gyűrű törések mint magyar motoron.
40e alku nélkül .
Sziasztok! Ma vígan motoroztam a Mito-mon, mikor egyszer csak lefulladt. Ki járt már így? Benzin, vagy gyújtószikra gond lehet? Már sötét volt, holnap fogjuk szerelni.
Gumianya a hivatalos neve. ÉS nem egyszerű beszerezni, én anno a louisból vettem.
Ebben igazad van, hogy sokféle motor van piacon, de többnyire bontó szökevények is. A jó motornak mindíg is meg volt az ára és mindíg meg is lesz. Unokatesóm májusban keresett motort egy SRAD600-os volt a befutó kb 10 motor volt megnézve, amire megtalálták. Elhiheted nekem hogy nem egyszerű jó motort vásárolni. Tiszta szívemből sajnálom azokat akik úgy vásárolnak motort hogy a legeslegolcsóbb rebeg a szemük előtt, amikor a jelentéktelennek tűnő apró hibák tengeréből rákölti a vételár felét akkor jönnek a "...soha többé olasz..." kezdetű szállóigék körbecifrázva.
Vegyétek meg a komplett blokkomat 45e be üzemképes erős volt,/hétfőn még szárnyalt/felfogatás sérült.
akár van mellé másik kartrer is,vagy heggesztés.
Ugyanitt minden ami Cagiva Mitó--tankok idomok mind piros -
csak gondolj bele...150ért miért ne lenne jó állapotú....tegyük fel h van neked egy patent,de tényleg szinte gyári állapotú 90-es mitod...szerinted adnak érte 3-400 ezret? hiába tökéletes állapotú..azért mert valaki árulja 150ért még lehet jó...biztos a drágábbak tudnak valamit(bár ki tudja:S) de nem biztos,lehet csak aki igazán el akarja adni az adja 150ért csak vigyék el..el kell már lassan fogadni h ezek öreg jószágok és nincs rá kereslet...hiába adom annyiért amennyit ér,nem fizetik ki:S...sajnos:S
hát picit drága am a 3000az tuti:S
de mi ennek a hivatalos neve?
Gondolom az új árától hasra esnél 3000ft/6db.
Egyébként 150ezerért nem tudom milyen jó állapotú mitot árulnak kazal számra. Attól, hogy valami gurul/jár üzemképes még nem feltétlen jó állapotú. Felénk 15körül megáll a hüvelyezés, de nem lassú folyamat, és hüvely és hüvely között különbség van. Ami igazán frankó az 30-35körül mozog. Hüvelyes hengerbe olcsó a dugó (5ezres) Ha tudomásul veszed, hogy 1 max 2 szezon után (használat függő) újra kell kezdened a hüvelyezést akkor jó az olcsó.
nem mindenkinek van,vagy akar rá 60ezreket szánni...nem mindegy h egy 160ezres mocira költesz 60+20-30ezret dugó gyűrűre vagy egy millás mocira...a hüvelyezés nem a legjobb nem azt mondjuk de árban még mindig korrektebb,nekem is az van és hál istennek baj nincs vele,de az igaz h nem 160nal kell vele menni állandóan..a nicasilos meg ha megragad(márpedig megfog egyszer)akkor egyből kuka mert miot kezdesz vele? a hüvelyest max fúrod túlméretel és patent...(bizonyára szerelő szemmel ez másként néz ki,de nem mindig az ész hanem leginkább a pénz a meghatározó)
Ne perselyeztessétek a hengert ha egy mód van rá.Sokkal jobb a bevonatos.Ez az "uj" henger pedig valóban uj de ezek ugy kerülnek az országba hogy olaszba a gyár kiselejtezi őket mert öntvényhibásak.Ezért ilyen olcsók
Dede,azt akarok,csak a körnnéken(békésmegye) 25000ftért hüvelyeznek plusz még a dugó+gyűrű ami megint qrva sok....olyan érdekelne ahol olcsón hüvelyeznek,esetleg ne mtudnál ebben segíteni? nagyon hálás lennék
Hello emberek. Fel tudna valaki világosítani hogy mennyire kompatibilis a Freecia a Mito típussal? A henger sajnos tönkrement, helyette szeretnék újat de csak mito-félét találtam. Illetve a mito és a mito evo blokkja/hengere között mekkora külömbségek vannak?
Új wertex dugóval amiről higitóval letöröltem a kormot annyira újszerű.
német motorról abszolút karcmentes henger ilyet nem árulnak bontóban.
A HENGER fejjel együtt az is jó nem látszik a gyűrű törések mint magyar motoron.
40e alku nélkül .
power, mikuni 35karbi, bendix,öninditó,blok,
tömités szett,szimering szett, Koyo csapágy szett,
idomok,lámpák,telok,tankok,kormánygátlok,kapcsolok,
lábta
rtok.....stn
érd:ktmktm@freemail.hu
telo:06705377495
Előfordulhat,hogy az evoba már nem tettek külön behúzórelét, hanem csak önindítórelét?
Ebben igazad van, hogy sokféle motor van piacon, de többnyire bontó szökevények is. A jó motornak mindíg is meg volt az ára és mindíg meg is lesz. Unokatesóm májusban keresett motort egy SRAD600-os volt a befutó kb 10 motor volt megnézve, amire megtalálták. Elhiheted nekem hogy nem egyszerű jó motort vásárolni. Tiszta szívemből sajnálom azokat akik úgy vásárolnak motort hogy a legeslegolcsóbb rebeg a szemük előtt, amikor a jelentéktelennek tűnő apró hibák tengeréből rákölti a vételár felét akkor jönnek a "...soha többé olasz..." kezdetű szállóigék körbecifrázva.
akár van mellé másik kartrer is,vagy heggesztés.
Ugyanitt minden ami Cagiva Mitó--tankok idomok mind piros -
hát picit drága am a 3000az tuti:S
de mi ennek a hivatalos neve?
Az öntvényhiba mit szokott takarni? Korrigálható?
Egyébként 150ezerért nem tudom milyen jó állapotú mitot árulnak kazal számra. Attól, hogy valami gurul/jár üzemképes még nem feltétlen jó állapotú. Felénk 15körül megáll a hüvelyezés, de nem lassú folyamat, és hüvely és hüvely között különbség van. Ami igazán frankó az 30-35körül mozog. Hüvelyes hengerbe olcsó a dugó (5ezres) Ha tudomásul veszed, hogy 1 max 2 szezon után (használat függő) újra kell kezdened a hüvelyezést akkor jó az olcsó.
meg vettem vertex dugót 22195-ért
Ez azért érdekes, mert a gyári henger ára 1000 euro felett van. Dugattyú nélkül. Ez miért csak 65e?