Nézd meg enyémet:) Az is kiforogja magát könnyen 14 fölé is. 28-as karbival, gyári hengerrel meg kipufogoval.Egyedül rendes CDI kell ami normálisan szabályozza az előgyujást.
Nemtudom, hogy evo-nál, hogy van, meg mitonál se biztosra, de ha minden igaz akkor amelyik relé az öninditó és az index között van, csak a világitásért felelős. Szerintem esetleg kocsi öninditó relével próbálkozhatsz, annak birnia kellene.
Voltatok már úgy, hogy minden csati jó helyen volt ( elvileg) ..
de indítózáskor csak a " starting control box) zizegett, az önindító relé pedig nem kattant?..
akksim jó, relé, box jó. .. szívátültetés előtt minden működött a frecciában még.... max vmi a mito kábelkötegével van:S
esetleg vmelyikőtök kötött már be külön vmi más féle önindító relét?
tipp?..lehet 1x-űbb lenne,mint ezt a kókány kábelkorbácsot bogozni
Sziasztok Mito Evoknáll a levegő beálítás mennyire fontos .. mert végülis alapjáraton hangoltuk be .. hogy szépen járon és annyi amikór a legjobban felpörög . Ja meg sztetek az mitől lehet hogy 11 ezet után elkezd daráskodni a fordulat nem mintha azt felett mennék de hogy monta 1 mitós csávó hogy neki lazán kiforog 13 ig nem daraboskodik hogy ez mitől lehet ? várom a válaszotokat ..
leszedtük deklit, ahol van az a nagy fogaskerék, amit meghajt az elektromotor,...kézzel is simán áthajtod,..szerintem startoló motor probléma lesz,..vagy ilyesmi
A mitom hüvelyezése az 25-30 között volt, és nem 5 perc munka alatt csinlták meg, a dugó szintén hasonló árba. Plusszba minden fel lett újitva, főtengely is, szóval ilyen olcsót nemis tettem volna bele, ha már meg van csinálva akkor legyen minőségi cuccból
akkor ezt adjátok össze: terhelés alatt nem megy,még akkor se ,ha egyenest kötöm rá az akkumulátort a starter motorra. Ha leveszem a starter motort és aksira kötöm akkor megy. Csütörtökön elviszik lemérni, hogy nem e zárlatos a tekercs benne...nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mondanak...
Nem azt írtam, hogy nagyon jót kapsz hüvelyesbe 5000ftért, hanem, hogy olcsót a hüvelyesbe. ÉS az én véleményem, hogy egy 8-10ezerforintért meghüvelyezett hengerbe nem vennék Wössnert az biztos. Ha odáig fajulna a dolog, hogy egy igényesen hőkezelt és módosított acélhüvelyes hengerrem lenne (ami vetekedik egy nicasilos árával) akkor esetleg. Mert van hüvelyezés 8-10ezer forintért is illetve van 35ezerért is, nem azért mert az egyik pénzéhes a másik meg kevésbé (anyagminőség a kulcsszó).
Amugy meg a levegőcsavart ugy 1.5fordulatra kell kicsavarni.
Daráskodni? azmitfed?
de indítózáskor csak a " starting control box) zizegett, az önindító relé pedig nem kattant?..
akksim jó, relé, box jó. .. szívátültetés előtt minden működött a frecciában még.... max vmi a mito kábelkötegével van:S
esetleg vmelyikőtök kötött már be külön vmi más féle önindító relét?
tipp?..lehet 1x-űbb lenne,mint ezt a kókány kábelkorbácsot bogozni
dobj egy e-mail címet..és ott megbeszéljük,
köszi!:)
blok-váltó-kuplung-telok-idomok-tank-felnik-fékek-lámpák-
lábtartó-kipufogó-müszerfal-fejidomtartó-kormánygátló-kapcsolok
........stb
Mikuni 35mm karbi=13000ft
mito evo 1 nyitott leömlő=13000ft
uj Koyo csapágy szett fötengely-váltó összes benne van=10000ft
szimering szett=5000ft
tömités szett=7000ft
levélpostán elküldöm :)
tud vki olyan kis műanyag fogaskereket, ami a ford.számmérő hajtását tekeri meg? occóóón
v esetleg jó állapotú evo ford.számmérőt?
Nem azt írtam, hogy nagyon jót kapsz hüvelyesbe 5000ftért, hanem, hogy olcsót a hüvelyesbe. ÉS az én véleményem, hogy egy 8-10ezerforintért meghüvelyezett hengerbe nem vennék Wössnert az biztos. Ha odáig fajulna a dolog, hogy egy igényesen hőkezelt és módosított acélhüvelyes hengerrem lenne (ami vetekedik egy nicasilos árával) akkor esetleg. Mert van hüvelyezés 8-10ezer forintért is illetve van 35ezerért is, nem azért mert az egyik pénzéhes a másik meg kevésbé (anyagminőség a kulcsszó).