Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

senki nem vitatja a hozzáértésedet,csak arra kérnénk ha annyira értesz hozzá akkor légy oly szíves és segíts neki nem hülyeségeket bevágni,meg hülyének nézi...mindenki tanul valami újat és elkezdi valahol...ha tudod segíts,ha nem ne hátráld..ennyi..köszi
így van én is így tudom h ott 25 meg a gerecse motornál is,csak én picit sokallom,25ért+sugó,gyűrű....bontva is kérnek használtad 40-et értük ami sztem egyáltalán nem korrekt...használtért ilyen árat kérni,pláne ha van vagy 20 éves gép amiből kidobják...sztem sok
Valahogy elkerülte a figyelmem de attol nem kell rögtön ekkora fenekét keríteni...Majd ha fele annyit tudtok erröl a motorrol mint Én majd akkor lehet pampogni észkombájnok
Nekem hüvelyes a hengerem, de megvettem bele a 2gyűrűs Wössnert, 5000-ért csak nagyonszart kapsz a mai világba, talán simsonba annyi egy jó.
Békésen nekem jól megcsinálták a hengerem, 5 nap alatt lettek készek vele, de azóta is patentül megy ha jól emlékszem 25 volt, de nem esküszöm rá :D
az gáz,mert a full,elég nemzetközi szó
hey,te nem is tudom:D az nekem mivel is lesz jobb?:D miért akarod kicserélni?:D
biztos nem olvasta végig amit írtam,..vagy csak nem érti mi az , hogy fullra :D
Új cuccok érkezetek!
Csomagolásban!

hátsólámpa 7000ft/db
villogó nagy kerek és szögletes 1000ft/db
villogó kicsi 1300ft/db
villogó kicsi átlátszó búrával 1500ft/db
villogó kicsi karbonos 2000ft/db

AKCIÓ a készlet végéig tart:)
hello: bács kiskun megye kalocsa mellet vagyok.
telo:06705377495
Hey, Zozikám! A karbit nem cseréljük el a gyári 28-asra? (vágod, az enyém 34-es Dell'orto)?
Szerintem ez neki nagy segítség volt....miért kell hülyeséget írni amikor oda írta világosan h "fel van töltve fullra"
személyesen hol tudnám átvenni?
evo 2-nek leölő részében valamelyikben van folytás- és hasa részében meg van egy szikra fogó lamela ami folyt megint.
de sima mito evo 1-sé full nyitott.
legyen 23000ft oda adom 2-tött.
ha kell köld a posta cimed e-mailbe:ktmktm@freemail.hu
ma szétszedtük az önindítót és nem volt fekete, megpróbáltuk, működőtt úgy szabadon. De mikor vissza tettük kompresszió alá megint csak nem hajtotta be. holnap leteszteljük úgy, hogy az önindítót vissza tesszük a motorra, és egyenest arra kötjük rá az aksit és ha úgy behajtja kompresszió alatt,akkor valahol a kábel lehet rossz az önindító gombtól a motorig,vagy az aksi,meg a gomb között. Próba szerencse.
más a rezó mint az evo2-é?
20 ezerért odadod a kettőt?
hello. nekem van evo 1 rezo nagytorku=13000ft
Mikuni 35mm karbi=13000ft
Töltsd fel az akksit először is...
szerintem esélyes az hogy az önindítóban valamelyik tekercs nem megy,le van égve vagy csak kontakthiba és nincs annyi ereje hogy betekerje kompresszió alatt....mert oda már erő kéne..ott lehet a hiba sztem,vagy valami miatt nem jut el oda megfelelő mennyiségű áram..
Sziasztok! Mito Evo I-es starter motor hiba miatt írok. Ha kiveszem a gyertyát, akkor behajtja a motort,de gyertyával már nem (kompresszió alatt). Valaki valami ötlet, hogy miért nem hajt kompresszió alatt? Az aksi fel van töltve fullosan.
Ha valakinek menne a blokkvétel csak a karter törött része miatt nem van karterom vigyétek 4Eft+posta (ára az egész párra vonatkozik!)
Evo 1 és Evo 2 rezonátora között van valamiféle különbség?
Ha igen, mennyibe kerül egy Evo1 rezó?
És valakinek van Evo1-ről 35ös karbija? mennyibe mérik azt?
mennyire használt ez hány km van benne kb?(nem zsír új ez nyílván való)