Misoc figyelj kéne nekem cagiva mito evo fejidomból egy darabka ami a jobb oldali tükör résztől van lefele a plexi aljáig vagy akinek van törött fejidom darabja az töltsön már fel képet és mondom melyik kéne előre is köszi hallo
hat en elo pelda vagyok az ilyen hujesegekre a legtisztabb a rendszamos motorral jarni en az enkis mitomat 50-es kent hasznaltam egy evig egesz addig mig kinem fogtam egy kotekedos zsarut aki meg raadasul meg nagyobnak is velte mint ami lefoglalta tolem es masnap levizsgaztatta h megis hany ccm az en koltsegemre meg azt is h jol meg tudjon b... most arra varok h mikor kerul sorra az ugyem es h mit is kapok akarom mondani h hany ev felfuggesztettet es mekkora penzbirsagot kapok ez a 125\50 motor veszelye
Sziasztok!
Lenne egy kissé szokatlan kérdésem, lehet már más is feltette korábban...:
Mit gondoltok, Mito Evo-t szerintetek lehet 50-esként használni? Sok helyen olvasom, hogy külföldi papírokkal akarják eladni 50-esként használt Mitojukat. Ha külföldi papírokkal rendelkezik, akkor valszeg még regisztrációs adó, semmi sincsen kifizetve rá... Szerintetek érdemes kockáztatni, vagy inkább rendszámosban kell gondolkozni?
Köszi!
akkora kérdés van mindig a gyertyákból, de már 1000szer le lettek irva, hogy ki mit ajánl. Én személy szerint Champion n2c-t, ez a gyári, és még olcsó is. 1000Ft alatt megvan, az NGK meg tudomásom szerint 2k környékén mozog :)
Gyár által megadott hőértékűt, azon belűl akármilyen lehet.
Autókba való 5-6-os (NGK szerinti) hőérték nem megfelelő általában egy 2t motorba. NGK gyertyákat általában 10-ig letudsz azonnal venni a polcról, 10.5 és 11-el már gondok lesznek, de szerintem 9-10-es kell a mitoba.
Most aztán B10EVX, ES vagy melyiket veszed, ezek igazán sok virtuális lóerőt tudnak dobni a motoron. Egy tűelektródás "tuning" gyertya főleg akkor tud nagyot dobni a motoron, hogy ha tuning shopból veszed drágán, de emellett hinni is kell benne erősen (a hit a legfontosabb), különben nem hat :)
Bemész egy valamire való csapágyboltba és kérsz INA KBK görgőskosarat.
KBK legyen, ne sima K sorozat, akármennyire is akarja az eladó. KBK-t direkt hajtókarba gyártják, felső szembe. KZK kerül alúlra. Ezüstözött, minden földi jóval megáldott görgőskosár. De megveheted motorosboltban is, valami motoralkatrész márka csomagolásában, drágábban. Sajnos általában az eladók nem tudják miért jó ez, motorosboltoktól meg óckodj, ott mindig nem olaj és hőálló főtengelyszimering van és nem hajtókarba való görgőskosár, de nyugodt szívvel adják.
Azért lógást azt illik nézni, nekem pl éppen emiatt ma készült el egy alsó csap.
De persze ha negatív elfogultságod van emiatt, akkor lehet próbálkozni IKO, Torrington és más gyártmányokkal is.
ez Prima vagy Elefant blokk
ami gyárilag vagy 50 vagy 75ccm-es
maga a blokk ugyanaz csak a hengerben a furat más
ez hány sebességes blokk?
csak azért mert 50es lehet 3-4-6
a 75ös csak 6osban volt
Italmondonál megrendeltem 2900FT+posta.. ott csak normális minőséget adnak:)
Lenne egy kissé szokatlan kérdésem, lehet már más is feltette korábban...:
Mit gondoltok, Mito Evo-t szerintetek lehet 50-esként használni? Sok helyen olvasom, hogy külföldi papírokkal akarják eladni 50-esként használt Mitojukat. Ha külföldi papírokkal rendelkezik, akkor valszeg még regisztrációs adó, semmi sincsen kifizetve rá... Szerintetek érdemes kockáztatni, vagy inkább rendszámosban kell gondolkozni?
Köszi!
Cagiva Prima 75R(kis Mito)
6sebességes, 75ccm-es(50es papírt írunk)
Gianelli kipufogóval, 20as dellorto, nagy csonk, jól megy szép motorhanggal
120ezer ft
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
Autókba való 5-6-os (NGK szerinti) hőérték nem megfelelő általában egy 2t motorba. NGK gyertyákat általában 10-ig letudsz azonnal venni a polcról, 10.5 és 11-el már gondok lesznek, de szerintem 9-10-es kell a mitoba.
Most aztán B10EVX, ES vagy melyiket veszed, ezek igazán sok virtuális lóerőt tudnak dobni a motoron. Egy tűelektródás "tuning" gyertya főleg akkor tud nagyot dobni a motoron, hogy ha tuning shopból veszed drágán, de emellett hinni is kell benne erősen (a hit a legfontosabb), különben nem hat :)
Ilyen 75 ös blokk volt Primaban is,szóval a tábla az jó arra a célra...
KBK legyen, ne sima K sorozat, akármennyire is akarja az eladó. KBK-t direkt hajtókarba gyártják, felső szembe. KZK kerül alúlra. Ezüstözött, minden földi jóval megáldott görgőskosár. De megveheted motorosboltban is, valami motoralkatrész márka csomagolásában, drágábban. Sajnos általában az eladók nem tudják miért jó ez, motorosboltoktól meg óckodj, ott mindig nem olaj és hőálló főtengelyszimering van és nem hajtókarba való görgőskosár, de nyugodt szívvel adják.
Azért lógást azt illik nézni, nekem pl éppen emiatt ma készült el egy alsó csap.
De persze ha negatív elfogultságod van emiatt, akkor lehet próbálkozni IKO, Torrington és más gyártmányokkal is.
cagiva mitoba hol tudok felső tűgörgőkosarat venni?
pl ezek
06304351769
a képen látható motorról lenne szó!
ami már nincsen és a képen még volt:
-blokk
-kerekek
-központi rugóstag
a többi megvan:
-váz
-ülések
-fékek
-eleje
-tank
-műszerfal
-lámp
ami gyárilag vagy 50 vagy 75ccm-es
maga a blokk ugyanaz csak a hengerben a furat más
ez hány sebességes blokk?
csak azért mert 50es lehet 3-4-6
a 75ös csak 6osban volt
Kuplung bowdene nincs valakinek? Sajnos elszakadt, de neten nem találtam hozzá valót. (Mito 1-hez)
Az lenne a gondom hogy vettem a 125-ös supermotomhoz egy 34es dellortot, de kicsi neki a szívócsonk... (28-as)
A kérdés az lenne hogy nincs-e valamelyikőtöknek otthon elfekvőben 34-es karbihoz szívócsonk? Vevő lennék rá
Előre is köszi!
Peti