gratulálok, perselyes hengert különös óvatossággal kell járatni, nem az első 10 km-be szétpörgetni. Lehközelebb járasd be, ne pedig durr bele... De nyilván ez csak az 50%-a, hogy jólesz-e vagy nem, a maradék az anyagokon és a jó vagy éppen rossz munkán múlik.
A nikaszilos henger megragadás esetén nem mindig. Kuka. Hónolással kiszedhető belőle a felragadt alu. Nyilván sérülhet nagyon, de akkor inkább bontó. És Wiseco, Wössner, Polini, Wertex, Prox, Asso Werke, vagy valami hasonlóan jó minőségú dugó...
pedig mikor fúrrták.. elvittem direkt a dugattyút is hogy ehhez a dugattyúhoz kell.. és mondtam hogy egy kicsivel nagyobb hézagot is hagyhatnak. .de sztm basztak rá...
Igen. Tipikus probléma spórolós, nem hozzáértős felújítás után.
Megmelegszik ahogy húzod neki, a melegtől megtágul, beszorul a hengerbe, majd mikor kezd visszahűlni, ismét megmozdul. Küzben összecseszi magát a dugó, beszorulnak, a gyűrűk a horonyba, és a dugó felületének egy része felkenődik a hengerfalra. A perselyezés még igényes dugó esetén is csökkent képességű motort eredményez. Nem véletlenül nikaszilos gyárilag.
cagiva mito.. ........
nemrég volt összerakva. henger stb.dugó gyűr,
mióta össze lett rakva kb 10km ment..
és olyat csinál hogy amikor elér egy bizonyos fordulatot, befog a hátsókerék, rákuplungolsz, vissza kiengeded és amotor jár újra megy tovább.
ezt ma már megcsinálta többször is.
ahogy ez megtörtén bejöttem leállítottam. utánna csak tolásra indult be.. a motor tökéletesen járt (semmi zörgés és ilyesmi)
utánna újra befogott a a hátsókerék, és onnantól kezdve be sem indul,kompresszió van. anyag van. gyartya jó,
:)
Plusz az alu henger nagyobbat tágul, mint a vas perselyes.
Tehát beletettetek egy nagyon táguló dugót, egy nem nagyon táguló hengerbe. Plusz a vas hőelvezető képessége rosszabb...
én is ilyesmi gondra gondoltam mert a nicasilos hengerrel semmi ilyen gondom nemvolt....csak sajnos megragadt..:S
Megmelegszik ahogy húzod neki, a melegtől megtágul, beszorul a hengerbe, majd mikor kezd visszahűlni, ismét megmozdul. Küzben összecseszi magát a dugó, beszorulnak, a gyűrűk a horonyba, és a dugó felületének egy része felkenődik a hengerfalra. A perselyezés még igényes dugó esetén is csökkent képességű motort eredményez. Nem véletlenül nikaszilos gyárilag.
nemrég volt összerakva. henger stb.dugó gyűr,
mióta össze lett rakva kb 10km ment..
és olyat csinál hogy amikor elér egy bizonyos fordulatot, befog a hátsókerék, rákuplungolsz, vissza kiengeded és amotor jár újra megy tovább.
ezt ma már megcsinálta többször is.
ahogy ez megtörtén bejöttem leállítottam. utánna csak tolásra indult be.. a motor tökéletesen járt (semmi zörgés és ilyesmi)
utánna újra befogott a a hátsókerék, és onnantól kezdve be sem indul,kompresszió van. anyag van. gyartya jó,
:)
Zoli