Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gratulálok, perselyes hengert különös óvatossággal kell járatni, nem az első 10 km-be szétpörgetni. Lehközelebb járasd be, ne pedig durr bele... De nyilván ez csak az 50%-a, hogy jólesz-e vagy nem, a maradék az anyagokon és a jó vagy éppen rossz munkán múlik.
a bal oldalt a kipufnyilás fölött
és ilyenkor akkor mi lenne a legjobb megoldás?(ha a henger fala sérülésmentes ..)
Az a 3 mm, attól függ hol van. És mennyire stabil a környezete.
Egy jó dugó pár századot tágul. Egy rossz minőségű meg tizedeket is akár.
Plusz az alu henger nagyobbat tágul, mint a vas perselyes.

Tehát beletettetek egy nagyon táguló dugót, egy nem nagyon táguló hengerbe. Plusz a vas hőelvezető képessége rosszabb...
az a gond hogy a nicasil réteg egy helyen levan válva.. kb 3mm-s körbe..
6-7000
Mennyi a bizonyos fordulat?
A nikaszilos henger megragadás esetén nem mindig. Kuka. Hónolással kiszedhető belőle a felragadt alu. Nyilván sérülhet nagyon, de akkor inkább bontó. És Wiseco, Wössner, Polini, Wertex, Prox, Asso Werke, vagy valami hasonlóan jó minőségú dugó...
pedig mikor fúrrták.. elvittem direkt a dugattyút is hogy ehhez a dugattyúhoz kell.. és mondtam hogy egy kicsivel nagyobb hézagot is hagyhatnak. .de sztm basztak rá...
köszönöm a válasz!
én is ilyesmi gondra gondoltam mert a nicasilos hengerrel semmi ilyen gondom nemvolt....csak sajnos megragadt..:S
Henger le, vissza a készítőjének. Rogyásig csinálják a szart, legalább szembesül néha a munkája "gyümölcsével".
Ilyenkor lecsökken a kompresszió, plusz a fémrészecskék szétcseszhetik a gyertyát.
Igen. Tipikus probléma spórolós, nem hozzáértős felújítás után.
Megmelegszik ahogy húzod neki, a melegtől megtágul, beszorul a hengerbe, majd mikor kezd visszahűlni, ismét megmozdul. Küzben összecseszi magát a dugó, beszorulnak, a gyűrűk a horonyba, és a dugó felületének egy része felkenődik a hengerfalra. A perselyezés még igényes dugó esetén is csökkent képességű motort eredményez. Nem véletlenül nikaszilos gyárilag.
most meg már egyáltalán semmi.. se tolásra se önindítóra sehogyse.....
az lehet a gond hogy egy pillanatra megszorul a dugó? és utánna megy tovább?
Akkor itt az eredménye. Megszorul a dugó.
perselyes henger.. és nem valami híres dugó,
Nikaszilos henger, és profi dugó?
bács kiskun megye Kalocsa mellet
kinek mi a véleménye mi lehet a probléma?
cagiva mito.. ........
nemrég volt összerakva. henger stb.dugó gyűr,
mióta össze lett rakva kb 10km ment..
és olyat csinál hogy amikor elér egy bizonyos fordulatot, befog a hátsókerék, rákuplungolsz, vissza kiengeded és amotor jár újra megy tovább.
ezt ma már megcsinálta többször is.
ahogy ez megtörtén bejöttem leállítottam. utánna csak tolásra indult be.. a motor tökéletesen járt (semmi zörgés és ilyesmi)
utánna újra befogott a a hátsókerék, és onnantól kezdve be sem indul,kompresszió van. anyag van. gyartya jó,
:)
heló,...milyen környékről vagy?
Rocky/balboa/ küldj 1 mailt a hirdetésre, vagy máshogy és konzultálunk.
Zoli
hello: ha kell nekem van váltó alkatrészem bontva is adok, csak küldj rola képet, féknyeregek is vannak ,munka hengerek is.