Heló érdekelne a henger dugóval meg a főtengely csapágyakal. Miylen állapotban van a dugó mennyire van bekopva? Főtengelynek miylen hangja votl amikor még mentél vele? Miért bontod szét? Várom válaszod üdv
Megbontom szeretett MITO-mat.93as évjárat, 7 sebességes.
Gyujtásprobléma miatt bontom meg, és túl drága lenne megjavítani, kideríteni hogy mi a probléma forrása..Nincs szikra.
MINDEN eladó, ami rajta található. Kérdezz, és válaszolok.
Olajpumpa nincs benne, powernyelv szintén. Power motor működik, Power elektronika nincs benne.
Power bovdenek, minden jó benne, bele van rakva, csak az elektronikája hiányzik.
Az árak:
Henger (dugó-gyűrűk-hengerfej) - 25,000
Főtengely (jó állapotú,csapágyakkal) - 13,000
blokk(váltóval) - 28,000
tank - 8,500
Karburátor (28as Dell'orto) - 8,000 (kézi szivatóval!)
Kerekek (mind2 gumi nélkül) - 16,000 (féktárcsa nélkül)
Fékek - 15,000 (E-H együtt eredeti BREMBO)
Kipufogó - 19,000 (jó állapotú,új gyapot, eredeti, benne van a CAGIVA felirat is)
Kormány és villák - 20,000
Ülés körüli idom - 9,000 (utasülésnél bemüanyagozva, MITO 50 matricákkal)
Elektronikája, kábelek,zár,relék - 8,000
Hajtás - 12,000 (520as DID lánc, első-hátsó fogaskerék. használt, de jó állapotban)
Légszűrő ház - 3,500
Membrán ház - 4,500
Szívócsonk - 3,500
Hátsó rugó - 5,500
Vezető ülés - 3,500
Hűtő - 8,000 (nem szivárog)
Tartályok - 4,000 (olaj+víz egyben)
Gázbovden (olajpumpához is,elosztóval együtt) - 3,500
Power motor, bovden hozzá , minden ami kell, kivéve a nyelv és elektronikája - 7,500
Kuplung kar - 2,000
Váltó kar - 2,500
Hátsó nyulvány amiben a kerék van - 9,000
Váz - 15,000 (kismotor biztosítás kötve rá)
Sztender - 3,500
Hátsó lámpa - 2,500
Km\h csiga - 2,000 (működik)
Lehetséges hogy pár dolgot kihagytam, nyugodtan kérdezz.
Sziasztok!
Van 1 hatalmas problémám:S Szombaton meglett a mitom és olyan volt ,hogy 2-3x kinyit a power és fulladt:S kitisztítottam a karbit és a powert indítani akartam nem idnúlt durrant 2 kibaszott nagyot:S és azóta nincs szikrám valaki légyszi írjon ,hogy mi lehet a baj:(
Sziasztok! Delortó 28-as,hoz milyen fuvokák mennek nekem összevissza keverte haver lehet .A főfuvi 148,de ami mellete van 52 suber hanyas megy bele? 45 van benne köszi választ jó motorozást nektek is.
Sziasztok.
Elég jókat hallani az Agip Racing olajról és gondoltam én is kipróbálom de krosszmotorba. Ez ugye tartalmaz ricinust is. Az a kérdés hogy hozzáönthetem a tankban lévő Repsol-hoz vagy elötte teljesen ki kell üríteni(nehogy habozzon vagy valami)? A ricinus ki tud száradni. Egy felbontott flakon meddig áll el kb? Még 1 kérdés: Fót,Dunakeszi és vác közelében lehet kapni valahol Racing 2T-t? Nagyon megköszönném ha válaszolnátok.
160 környékén, ha jól van belőve és 1 kicsi tuning is van akkor 170.
Én eddig max 5,-be huzattam neki 140 körül, úgy, hogy nem használtam ki a maximális fordulatszámot, szóval a 150 meglett volna :)
Cagiva mito SP sport kipufogó rendszer eladó.
mito evora- vagy sima mitora eladó.
horpadás mentes jó állapotban.
2-3le ad, és 10-15km/h végsebeséget.
HA NEM FELLEL MEG TELJESITMÉNYE VISSZA FIZETEM A VÉTEL ÁRAT.
ÁR=40000FT
Hali. Vki tudna segíteni, kiszedtem a power nyelvet de nem néztem meg rendesen és nemtudom hogy tegyem vissza.nem akarom fordítva visszarakni. előre is köszönöm
udv azt szeretnem kerdezni h szerintetek mien fogaskerek kombinaciot tegyek a mitomra h szaladjon is meg birja a kisseb emelkedoket ket 70-75kg-os szemely alatt
Gyujtásprobléma miatt bontom meg, és túl drága lenne megjavítani, kideríteni hogy mi a probléma forrása..Nincs szikra.
MINDEN eladó, ami rajta található. Kérdezz, és válaszolok.
Olajpumpa nincs benne, powernyelv szintén. Power motor működik, Power elektronika nincs benne.
Power bovdenek, minden jó benne, bele van rakva, csak az elektronikája hiányzik.
Az árak:
Henger (dugó-gyűrűk-hengerfej) - 25,000
Főtengely (jó állapotú,csapágyakkal) - 13,000
blokk(váltóval) - 28,000
tank - 8,500
Karburátor (28as Dell'orto) - 8,000 (kézi szivatóval!)
Kerekek (mind2 gumi nélkül) - 16,000 (féktárcsa nélkül)
Fékek - 15,000 (E-H együtt eredeti BREMBO)
Kipufogó - 19,000 (jó állapotú,új gyapot, eredeti, benne van a CAGIVA felirat is)
Kormány és villák - 20,000
Ülés körüli idom - 9,000 (utasülésnél bemüanyagozva, MITO 50 matricákkal)
Elektronikája, kábelek,zár,relék - 8,000
Hajtás - 12,000 (520as DID lánc, első-hátsó fogaskerék. használt, de jó állapotban)
Légszűrő ház - 3,500
Membrán ház - 4,500
Szívócsonk - 3,500
Hátsó rugó - 5,500
Vezető ülés - 3,500
Hűtő - 8,000 (nem szivárog)
Tartályok - 4,000 (olaj+víz egyben)
Gázbovden (olajpumpához is,elosztóval együtt) - 3,500
Power motor, bovden hozzá , minden ami kell, kivéve a nyelv és elektronikája - 7,500
Kuplung kar - 2,000
Váltó kar - 2,500
Hátsó nyulvány amiben a kerék van - 9,000
Váz - 15,000 (kismotor biztosítás kötve rá)
Sztender - 3,500
Hátsó lámpa - 2,500
Km\h csiga - 2,000 (működik)
Lehetséges hogy pár dolgot kihagytam, nyugodtan kérdezz.
msn: cop01_289@hotmail.com
skype: pippo907
e-mail: pippo17@citromail.hu
Itt vagyok elérhető általában. e-mail ha nem sürgős.
Gilardoni 1-es a hengerem.
Van 1 hatalmas problémám:S Szombaton meglett a mitom és olyan volt ,hogy 2-3x kinyit a power és fulladt:S kitisztítottam a karbit és a powert indítani akartam nem idnúlt durrant 2 kibaszott nagyot:S és azóta nincs szikrám valaki légyszi írjon ,hogy mi lehet a baj:(
Egyébként úgy döntöttem hogy megbontom a motort! Kinek mire lenne szüksége? Működik rajta kb minden,pár apróbb hibával.. Olajpumpa nincs benne, annyi.
Elég jókat hallani az Agip Racing olajról és gondoltam én is kipróbálom de krosszmotorba. Ez ugye tartalmaz ricinust is. Az a kérdés hogy hozzáönthetem a tankban lévő Repsol-hoz vagy elötte teljesen ki kell üríteni(nehogy habozzon vagy valami)? A ricinus ki tud száradni. Egy felbontott flakon meddig áll el kb? Még 1 kérdés: Fót,Dunakeszi és vác közelében lehet kapni valahol Racing 2T-t? Nagyon megköszönném ha válaszolnátok.
Én eddig max 5,-be huzattam neki 140 körül, úgy, hogy nem használtam ki a maximális fordulatszámot, szóval a 150 meglett volna :)
mito evora- vagy sima mitora eladó.
horpadás mentes jó állapotban.
2-3le ad, és 10-15km/h végsebeséget.
HA NEM FELLEL MEG TELJESITMÉNYE VISSZA FIZETEM A VÉTEL ÁRAT.
ÁR=40000FT
tud valaki közületek pesten olasz motor bontót? mito kerekem van és a lánckerék mögötti tehermentesítőre lenne szükségem...
Előre is kössz a segítséget
és kb 10 a komplett
érdeklődnék h 1 tömítés szett kb. mennyibe kerül?