Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egykis Dobogókőzés
UJ képek SP kipufogoról
mito evo ra való ,de régi mitora is feltehető.
ÁR= 45000ft
érd:06705377495
Üdv!

Mito evo eredeti olasz papírok adásvételivel eladó!
70/6231473
cagiva mito evo Sp kipufogó rendszer eladó.
ár=45000ft
érd:ktmktm@freemail.hu
2 petéjű ikrek
holnap jönnek megnézni a motort lehet elviszik és miota 3éve nálam van nem volt ien jó börben:S

meg ha meg is maradna mennék én kakucsra csak 30kiloval nehezebb vok mint te be se tudnék menni 50sec alá:D


remélem nem viszi el az ember amugy is tegnap elhagytam a hátsó fékpedált

ha marad meg csinálom 11es kompresziora az a mákom h ahol most vok szervizbe gyakorlaton van egy elégé jó szaki és ő segit
talptömítést pedig olyat rakj be, hogy alsó holtponton színleljen a felömlőkkel a dugattyútető, utána mérd a prést, és ahhoz mérve esztergáljatok.
2,29 mm az rengeteg. henger tetejéből esztergáltass le, ha ilyen sokat kell, akkor abból szoktak, nem a hf-ből. végnyomás megfog nőni kb 1,5 barral. gyári fejjel olyan 1,2-1,3 ig engedd le a prést.

A kakucsi mami kupára remélem már jösz!:)
A préssávnak mitonál 1.4 felett ajánlatos lennie, akkor jó. A kompresszió elvileg csak a tömitetség, ( gyűrűk és a henger fala között mennyi levegő szökik el, és menyni nem ) Szerintem a préssávnak ehhez nincs köze, de ha van akkor valaki úgyis kijavit. A végének úgy 170 körül kell lenni. Ha arrowod van akkor lehet hogy egy nagyobb fúvóka nem ártana :) Ki kell kisérletezni.
tegnap mértem préstávot és 2,29mm jött ki több mérés után is a 0,3mm-es hengertalp tömitést raktam be ez a legkisebb mértem kompresszio végnyomást 5,5bar lett (beta) 200E hengerfejem van szoval dupla akkora a préstávom mint a gyári érték és fele a végnyomás akkor ha a préstávot gyárira álitom akkor jo lesz a kompresziom? amugy arra gondoltam h van még egy 200E hengerfejem abból leszedetek 0,3mm-ert és kipoliroztatom tükörre , illetve a4es papirból vágok hengertalp tömitést és vékonyan bepasztázom würthöz motorblokk szerelő pasztával igy lehet h jó lenne? egyébként tegnap mentem az M0-áson 14/43as átétellel óra szerint 175-180at az jó nem? am arrow van a motoron. menyinek kéne lenni a végsebeségének? egérszürke a gyertyám 144es a főfúvival hegyes tüvel elég durva féklevegő rendszerű kehelycsővel
Kis taknyoooooooooooooooooooooooooooooooooos
Valaki nehogy meg merje csinálni utána ugyanezt , le van védve a dolog .
na srácok, elkészült Magyarország egyetlen fekete Lucky Explorer Mito-ja, garéria fenn van, tessék nézni
az sajnos nincs nekem
csaó.
Nézegettem az oldalatokat, és remélem tudnál nekem segíteni. Szivató bowden-t keresek mito-hoz, olyat amin rajta felűl az L alakú állítós okosság, a km óra spirált már megtaláltam.
Segítségedet előre is köszönöm.
Bocs az A jelűnek az egyesnél kell állni!
Itt a kép hogy a tárcsán van két jel a B jelű jelnek kell a 2es bovden fele nézni ekkor van a power alap helyzetben és amikor nyit akkor az A jelűnek kell az A jelűre mutatni asszem így kell de én is az itteni srácok tanultam javarészt
Zoli, ahogy látom te értessz a mitókhoz. Nemtudnál segíteni nekem h tudnám visszaállítani a powert?, vagy az állítócsavarokról küldeni képet mert az is el lett állítva,előre is köszi
a működiké és a jó hozzá között óriási különbség van
"Említést érdemel még a gyorsasági sportban meglehetősen elterjedt dúsító- rendszer, a Power Jet. A Mikuni már 1976 óta készít ilyen rendszerű karburátorokat, de a Dell’Orto-porlasztókon is találkozhatunk vele. Az utóbbi néhány évben elektronikusan vezérelt változata is kapható, ám a működés alapelvei megegyeznek az egyszerűbb vákuumos kivitelével. A Power Jet egy teljesen különálló fúvóka, amely közvetlenül az úszóházzal áll kapcsolatban és a légtorok tetején helyezkedik el. Közel teljes gázig a karburátor ugyanúgy viselkedik, mint bármely más átlagos porlasztó. Teljes gázon viszont már akkora a légsebesség a Power Jet előtt, hogy a keletkezett vákuum fel tudja szívni az üzemanyagot a karburátor tetejére. Innen a fő légáramba porlad, és hatásosan dúsítja az üzemanyag/levegő keveréket. Ez tehát egy teljesítményérzéken rendszer, amelynek révén részterhelésen pontosabb karburáció és ezáltal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás érhető el. "

Ezt a leírást találtam róla.És ha jól tudom akkor a karbiba meg a kipuffba van folytás többről nem tudok azt a többiektől kérdezd
megis tobb helyen ugy v hirdetve h univerzalis cagiva dugo az sem lehet szerintem h ne mukodjon vele a motor nem azert veszi az ember h nezegesse h huuu de szep.....
kb ennyiért vettem a 2006-os EVO 2-t is :)
Még nem, de elég jó árba is van a gép, csak attól függ, h hogy tört össze az eleje. Ha az első futómű tökéletes akkor ajándék, mert 650-ből meglenne kompletten :D
Na? Látott már valaki ilyet Mo-n? :P Mito :)
Mi van, ha szar a fordulatszám mérőd? Egy átlag Mito kb 8000-10500-ig van elemében, az is egy 2500-as szűk sáv.