Nekem az első kiszemeltem NSR volt, a régebbi körlámpás. Elmentünk (kb 4-500km oda-vissza) Megnéztük, jó szar volt. Repedt idom, rozsdás csavarok, persze a hirdetésben fényezte a motort hogy milyen jó...stb A mostani motorom volt a 2. kiszemelt. Részben azért lett megvéve mert elfogyott a pénzem motor nézős "utak" miatt :D
Lucky volt eredetileg,Aztán egy ismerősöm megvette(Gulyás Zsolt)Körösszegapátiban volt nem sokáig.
Akkor lelet festve ere a színre,és többször is megadta magát a motorja.
Kétszer megragadt az olajozója miatt,aztán járatás közben megint megragadt,akkor már nem volt nagy generál neki hanem kisebb felújítással eladta egy másik ismerősömnek szintén(Szakadáti Levente) Körösszegapátiban,aki Debrecenben használta inkább a motort az iskolája miatt.
A powerszelepje sose volt jó neki,összevissza járt.Amúgy nagyon tetszett régen is és még mindig.
Érdemes elgondolkozni rajta,én a hirdetett árat nem adnám meg érte,mivel van jobb szebb ennyiért.
:S
Én próbáltam egy Aprilia AF1-et ottis a tulaj ment először vele... Na látni lehetett már ott, hogy aki megveszi hülye, hidegen csutka gáz meg minden, és a power is csak elvétve nyitott. Mentem vele több kört is, kényelemre jobb volt amint a mito, de erőre mégcsak a közelébe se volt...
Keresem 1-es mitohoz az alábbi alkatrészeket:
Kuplungbowden, fordulatszámmérő spirál, és henger.
A henger leginkább dugattyúval kéne jó állapotban.
Ha van egyéb alkatrész, az sem hátrány.
akinek van, hogy dobjon egy sms-t a számomra, és majd felhívom.(valszeg egy másik számról) vagy írjon egy mailt/ vegyen fel msnre: pityke4@freemail.hu
A számom 20/4649675
Nekem is hasonló problémám volt. Ráhúztam a gázt, le akart fulladni. Elengedtem picit gurult, megint gáz és lefulladt. Utána nem tudtam indítani. Gyertyáról leesett a pipa, de gyertya csere is volt. NGKBR9EG asszem ez a típusa :D
Sziasztok, motorom eladása előtt állok azomban olyan problémát észlelek amihez én kevés vagyok . A problémám az hogy menetközben ha nagyobb sebességröl lelassítok visszahörög és akár még leis fullad a tegnapi nap kitakarítottuk a karbiját a benzincsövet átnéztem és a tank csapot is szétszedtem aszt gondolva valahol valami dugulása van ha volt is már akkor aszt eltüntettük de ennek ellenére még mindig csinálja:S még nekem ami tippem lehet a gyertya hiba,
Ha valakinek van ötlete mit lehetne még neki csinálni az írjon S.O.S. -ben köszönöm:)
Segítsetek! Egy full egészséges 1-es kereklámpás mitonak mennyi kompressziónak kellene lennie?