vki tudna abban segíteni, hogy ha az elephant blokk 24es karbival jött ki gyárilag,és ez miatt nem is nagyon találok nagyobb szívócsonkot azonos rögzítéssel, mint 24es karbié, akkor a 32es síktolattyús dellortot mivel tudom rögzíteni, hogy a szívócsonk nyílása megfeleljen a 32esének?
Helló. Gyárilag 10000Km-enkén ajánlják a dugócserét. Hát ami biztosan érezhető hogy gyengébb lessz. Nem fog anyit tudni mint előtte. De hogy menyi időnként kell cserélni az függ attól hogy ki hogy használja...
Srácok mikor tudom hogy dugót kell cserélni nézzek kompressziót vagy mit kell ilyenkor figyelni, gondolom annyit nem veszt az erejéből hogy észre vegyem. Előre is kössz!
Egyébként leírtam miért bontom meg, mert valami bexart elektronikus úton... Nincs szikra , és sokba lenne megkerestetni szerelővel, vagy egyáltalán maga az elektronikus része is drága lenne(misoctól pl. 25e, de találtam már kompett elektronikát 20e-ért is)
üdv mindenkinek! Felvettem mindenkit, akit láttam hogy érdekel valami.
A motort a hét elején fogom megbontani.
Főtengő-csapágyak jó állapotúak, a hengerre viszont ráférne egy dugó csere. Azt hiszem hogy alapméretes, de amint szétbontottam beszámolok mindenről.
Msn: cop01_289@hotmail.com
e-mail: pippo17@citromail.hu (2naponta nézem)
Gondolom a megvan a régid, csak szétszakadva.
Megnézed milyen anyag, pontosan nem fogod tudni megállapítani, de kb műanyag-karbon, ekettő közül kerülhet ki.
Aztán tolómérővel leméred hány mm vastag és olyat keresel.
Sziasztok!
Nincs valakinek Gilardoni 2-es hengerhez való membránja? Pénzért, vagy RS 125 (kb. 1000 km-es) első lánckerékért cserébe.
Az sem baj, hogyha csak lapok, a membránházzal semmi baj.
Esetleg az új mi píz?
A válaszokat előre is köszönöm szépen!
Közel sem biztos hogy ugyanakkora fúvókákkal jó lesz a tied is.A karburálásnak csak egy része a fúvókák mérete...Ezen kivül nem mind1 hogy kerek vagy ovál torkos,kehelycső száma(főfúvókáé,alapjáratié),súbertű száma-beállitása meg még sorolhatnám...
pippo90! Te egy kérés lenne,ha nem gond nézd már meg te karbidban fuvokák számát,ha meg van még! 14kulcsal leveszed karbi alját,és látni fuvokákat.148 föfuvi,de többi számát ird le,hha tudod köszi
A motort a hét elején fogom megbontani.
Főtengő-csapágyak jó állapotúak, a hengerre viszont ráférne egy dugó csere. Azt hiszem hogy alapméretes, de amint szétbontottam beszámolok mindenről.
Msn: cop01_289@hotmail.com
e-mail: pippo17@citromail.hu (2naponta nézem)
www.robogotuning.hu
Megnézed milyen anyag, pontosan nem fogod tudni megállapítani, de kb műanyag-karbon, ekettő közül kerülhet ki.
Aztán tolómérővel leméred hány mm vastag és olyat keresel.
fontos a vastagsága
Nincs valakinek Gilardoni 2-es hengerhez való membránja? Pénzért, vagy RS 125 (kb. 1000 km-es) első lánckerékért cserébe.
Az sem baj, hogyha csak lapok, a membránházzal semmi baj.
Esetleg az új mi píz?
A válaszokat előre is köszönöm szépen!
Nincs vkinek 32es dellorto karbihoz szívócsonkja?
Több dolog érdekelne. tudnál adni valami elérhetőséget?
köszi