Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a mocidon elektromos a visszajelzés akkor lehet akksi gond, vagy kontakt hiba is, de ha használod a keresőt akkor találsz valamit mert már volt téma egy párszor.
Én bicigli váltó bovdenből csináltam, azthiszem elsőből.
Itt a galéria a mito felújíásáról galéria
Sziasztok
keresek olaj szivattyút , bal tükröt , és első index , indexrelét
valakinek van írjon
hát nemtudom.én szedtem szét evo1esét és 2esét is,ugyan az volt a 2 dob belülről. amugy meg szétkell szedni és megnézni,ennyi a titka
Az Evo 2 dob amiröl beszélsz(fém).Evo1es dobba(kevlár dob)is csak sima perfor cső van
nekem a benzinszintjelzőm világít folyamatban... plusz rezeg mint az állat... de szét nem szedem most. ez nem fog kárt okozni ugye?
mito első lánckerek: 13-14-15 =1700ft/db
hátsó uj fogaskerék 43-as=5000ft
hasznalt lánc 520-as=4000ft
érd:apriliars160@freemail.hu
Komolyabb biciklisboltba menj be és csináltass!
Ugyanez volt nálam is.
ha van "kemény" forrasztód akkor jó!
ilyen kis forrasztó pákával nem túl tartós
Jah valami van nem tom mert annyi van hogy leszakadt a végéröl az a kis szar a karbinál így ugye nem akad be. Nem tom gondolkodtam forasztáson de az mennyire megbízható? Most hétvégén túrázás közben szakadt le 50km-re ithonról elég szarul esett
megvan az eredeti bowden?
mert akkor lehet gyártatni
ha perselyes a hengered akkor olyan 1500km kell neki a tökéletes bekopáshoz.

nicasilos hengereknél dugattyúcserénél 700km-ert adnak meg bejáratási intervallumnak
Valakinek volna valami ötlete hogy ho lkapok cagiva frecciához gázbovdent? Segítsetek
Én a vízhőfokmérővel vagyok ugyan így...tele a "víztartály" de mégis össze vissza mér...
nah senkisem tudja?
NGK BR9EG Racing Competition.
Azt mondta a csávó azért ilyen drága mert racing...
milyen fajta a gyertya?
Kicsit bevásároltam Mito-hoz.

Hátsó kerékcsapágy -2300Ft (német, volt 400Ft os is :D)
Gyertya -2900Ft (Racing..)

Éppen hogy volt nálam annyi zsé. Azt hittem olcsóbb lesz... úgyhogy aki indul vásárolni az így számoljon.
Hat tudod en is angol klaviaturat hasznalok meghat mar igy szoktam meg h a gepen igy irok es mindamellet beretyoujfalutol egy par km-re lakom romaniaban es neha meg az is megtortenik h keresztezem a roman hejesirast a magyarral es mindezt akaratlanul es ha te lennel a helyembe te sem lennel masmien ez v sajnos en arrol nem tehetek h ide szulettem es meg sok magyar van itt aki meg irni sem tud egyaltalan magyarul mert kozelebb volt a roman iskola hozzajuk
Hali! Eladó a Mitom, frissen felújítva : http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Ha valaki érdekel az adatlapomon megtalálható az e-mail/msn címem.
Háhá...lejött a pipa. Nem értem hogy a fenébe amikor kézzel is nehezen jön le. Megoldódott mindkét hibajelenség! Szerencsére :D Legközelebb ez lesz az első amit megnézek.. a pipa :D

A hőfokmérőm mindig megbolondul :( Egyszer jó, egyszer nem. Ha odahúzom neki akkor össze vissza mutat.
a különbség az, hogy a jolly dob-ban van egy perforált cső,és üveggyapot,az evo1es gyári dobban pedig furulya van,égéstermék elvezető+gyapot. de meglehet oldani a gyárit is ugy ,ahogyan a jolly dobot. szétszeded(ami kicsit időigényes) kiflexeled belőle a cuccokat,perforált csövet beleheggeszted,gyapot,és csókolom.

a rezgésnek pedig több okozója lehet. tudomásom szerint ha szarul van beállítva az ellensuly,akkor rázhat a motor. de lehet az idomzat,lehet bármi. erre neked kell rájönni,kitapasztalni.
Nem cseszegetésként kérdezem, de milyen billentyűzeted van?!

-Valami Tesco Gazdaságos 50 billentyűs?
Azt már sajnos kezdem megszokni, hogy a fórumokon sokan angolt klaviatúrát használnak, -de a Tieddel szerintem nem lehet nagybetűt, vesszőt, mondatvégi írásjelet írni...

Mert az fel sem merült bennem, hogy esetleg ilyen mértékben sz@rsz a magyar "hejjesirassra"...