ez engem is érdekelne!van egy 125-öm. a karbinál egy csövem hiányzik,egy pedig szabadon lóg. nem is megy normálisan,és elég jól fogyaszt is.ha a pover szelep kinyit megy mint a golyó, de finomabb menetbe meghal. 90 fölé nem is megy. esetleg valami beállitási modot tudtok?
gyertyát champion n2c-t használj sztem, ez azért jó mert olcsó és nincs rá panasz, volt akinek a 2500FT-os NGK nem vált be, de a champion igen. olajnak meg motul transoil expert 10w40-en ajánlánlják
hali!
nekem a kuplung felőli oldalról kellene egy léptetővilla,ami elvileg azért felel hogy minden váltásnál csak annyit forduljon a hornyostengely amennyit kell.Azthiszem, h mito-é vagy frecciáé is megfelne!Jövő hétre kellene,mret össze kellene rakni a mocit!
Utánanéztem, hogy az úszó nyereg hogyanis működik, szóval ha alapállapotban az a betét a tárcsához ér amelyik mögött nincs dugattyú, akkor abból reszeljek le 1 picit?
Mito1 első fékének mi a logikája? merthogy 1 oldalon van a két dugattyú, és akkor a másik fékbetét miként hasznosul?
Mert ma kicseréltem benne, és az üres oldali picit surlódik a tárcsához.
Nekem ma jött meg a lánc, az olaj, és a fékbetétek :D
Szóval még ma fel akarom rakni rá a kerekeket és fékeket feltölteni friss olajall aztán légtelenités
vagy komplet freccia váltó=12eft
nekem a kuplung felőli oldalról kellene egy léptetővilla,ami elvileg azért felel hogy minden váltásnál csak annyit forduljon a hornyostengely amennyit kell.Azthiszem, h mito-é vagy frecciáé is megfelne!Jövő hétre kellene,mret össze kellene rakni a mocit!
posta utánvételel tudom küldeni.
érd:06705377495
MIlyen olajat illetve gyertyát javasoltok !
Előre is köszi a válaszokat!
Mert ma kicseréltem benne, és az üres oldali picit surlódik a tárcsához.
Van valakinek eladó fesszabájzója? mito evo-hoz.
Szóval még ma fel akarom rakni rá a kerekeket és fékeket feltölteni friss olajall aztán légtelenités