Sziasztok!
Power motort keresek I-es Mitomba!Aki tudna ilyet azt megkérném h vegyen fel msnre: gubazoltan15@hotmail.com és megbeszéljük.Előre is köszi!
easti! A kerekeit simán eltudod adni szupermotonak.Te igazad van igy többet kapsz érte.Jövőhonapban nekilátok Mitomnak,ha kell valami irok.Te azért megkérdezném blokkért mit kérnél komlet poverral együtt?
Dajdika
Azért bontom szét a mocit, mert egyben nem tudom eladni, 100 ezres ajánlatokat benyögnek telefonon vagy épp valami hurka Jog, vagy Dio kaliberű robogót ajánlanak érte 1-1 be cserére. Azért ezeknél többet ér. Eddig senki nem jött megnézni pedig Szeptember óta árulom. Motorikusan semmi baja sőt kb 3000 km-et ment dugócsere óta, összes olaj új benne, új fékbetétek , új aksi, légszűrő, új power elektronika. A blokkja olyan tiszta hogy enni lehetne róla. Ja és új a fényezése is.
Szóval nem egy széthajtott lógóbelű varrógépről van szó, a pénz meg kell.
Ha alkartészre van szükséged akkor keress majd meg, nincs bennem zsidó vér szóval biztos meg tudunk egyezni egy korrekt árban.
A gyári rugóméretnek 33,2 - 33,8 mm közé kell esnie terheletlen állapotban, a minimálisan megengedett méret 31,5 mm. De nálad ahogy írod még az a probléma is fennáll, hogy más rugók vannak benne. Én EBC-nél láttam vagy Newfren valamelyik itthoni forgalmazójánál, hogy van külön rugószett, viszont ami nem kerül semmibe az egy mail az italmondonak, lehet náluk is van.
Sziasztok!Látom kuplungrol van szó azt,hogy tudni jó-e?A régi modszer 1-be,és fékre lépni,ha lefulad jo.Srácok a ti Mitotokat is belehet tolni könnyen 1be?Sajnos enyémet könnyen várható dugocsere.
Randy: A bowden fél éve lett cserélve, amikor megvettem mert először arra gondoltunk mi is hogy azért nem emel ki eléggé. De a rugókkal viszont lehet hogy nem stimmel minden, mert az előző tulaj valamit babrált vele , úgy néz ki most hogy van 4 erősebb és 2 gyengébb rugó. Nem tudom hogy most melyik a gyári, a 4 erősebb és betett 2-t hogy könnyebb legyen behúzni a kuplung kart /mert baromi nehéz a kuplungot behúzni/. Vagy esetleg a 2 könnyebb a gyári és a 4 erősebbet azért tette be hogy ne csússzon meg talán... De nem is a megcsúszás a fő bajom hanem az hogy nem emel ki és mivel üresbe se tudom tenni lámpánál húzhatom a kuplungot végig + emellé visza is kel fogni a motort mert menne előre.
Hol nézhetnék utána szerintetek hogy milyen a gyári kuplung rugó? Mert akkor már azt is kicserélem inkább biztos ami biztos.
Sziasztok.
Nekem sincs minden rendben a kuplungommal mert mikor indulok nem tudom csusztatni a kuplungot mert rángat. Mi okozhatja ezt? köszi a segítséget
Köszi!
a helyét nitróhigítóval előzőleg is megpucoltam.. akkor v.az volt a baj, h. túlütöttem, pár millivel beljebb,mint az öntvény síkja, v. szimplán elfosta magát vmiért..:S
sziasztok az önindító relé mellett van egy fekete doboz 5csatlakozással valaki nem tudna képet feltölteni róla mert nemtudom bekötni hohy jó legyen és egy ilyen szép motort gáz tologatni előre is köszönöm a segítséget jah és körlámpás mito
Ha nyúlik kicsit a bowden, pont elég arra, hogy ezeket a tüneteket produkálja, vagy, ha már gyengék az összenyomó rugók ugyanezt a problémát okozhatja.
valakinek nincs rugólya kipuff rendszerhez?
4 darab kellene
köszi