Mikey: a bowdenem nem gyári , de szerintem ennél a problémánál nem a bowdennel lesz a gond
fahee és sanyeeeE : csak a lamellák lettek cserélve, kicserélem akkor a lemezeket is , és 10W40es olajat kiprobálom amit ajánlottatok, jövőhéten lesz időm nekiállni, remélem ezlesz a megoldás...
Köszi
Helo
Láttam már hogy többeteknek kéne mitora plexi (többek közt nekem is). Szerintem ha megbeszéljük, és találunk egy jó eladót, E-bayror tudnánk rendelni. Mert itt MO.n nemnagyon fogunk kapni, ha meg igen az v drága v szar.
Én volt ugy hogy egyik oldalra nem kaptam 7est csak 8ast és az is jó volt de annál vastagabbat ne.Nem kell azt ragsztani csak mielött berakod a helyét pucold ki rendesen higitós meg szárasz rongyal és ugy tedd be ugy hogy az öntvénnyel pont egy síkba legyen és biztos jó lesz.
Srácok!
Kifordult ma a nem rég cserélt gyújtásoldali főtengelyszimeringem..
Nem tudom h mi lehetett a probléma.. v szimplán rossz a szimering.. v esetleg nem egyenletesen nyomkodtam be a helyére..
Érdemes kipróbálni vmivel vastagabbat, mint ami benn volt? 7mm helyett mondjuk 9v 10 mm széleset? v szoktak szimeringhez is néha használni vmi spéci ragasztót? mint a csapágyragasztó, csavarragasztó( Loctite-nak vannak frankó termékei..)
V. ne foglalkozzak vele? szerezzek egy csövet,amit ráhúzok a főtengelyre és egyenletesen toljam be,amíg lehet, azt csókolom..?
Túlütni lehet egyáltalán? metr úgy emlékszem h mélyebbre tettem, mint ahogy előzőleg volt. .de a csapágy megfogja gondolom..
bocs a sok hülyeségért, csak motorozni szeretnék már és nem akarom minden 7végén szétkapkodni..
Hali !
Nagyon úgy néz ki egyben nem viszik el a mocim, ezért szétbontom. Elsőnek a vázat akarnám eladni ! Ha kell valakinek vagy tudtok olyat akinek kellne papíros váz akkor írjatok légyszi.
2010.06.28 ig van műszaki a mocin, a váz mellé adom a motor plakettet is.
Gyári igen csak leveszik sokan mert nem sportos.de nekem tetszik rajta.amugy a szerepe hogy fogás legyen a motoron .de gumipokozásra is jó,pld ha tréleren viszed.az aprilia kipufogója 3 csavaros és teljesen máshova esik a csavar.illetve a perforált cső falvastagsága kissebb 1-mm rel de pont elég ahoz hogy mitoval ne tudd házasitani.
köszi terminator:) megneztem ott nem volt neki masik ugyhogy irtam is neki meg megnéztem kepesmotoron ott nagyon sok bontott van most ugyhogy irtam vagy 15 e-mailt:):D
nekem felújítás előtt ugyan ez volt a problémám. a megoldása: új kuplunglamellaszett ,motul transoil expert 10W40-es váltóolaj,és egy új bowden lett. most tökéletes a váltóm,a kuplungom is,meglehet benne találni könnyedén az üreset,nem gyalogol,és nem is csúszik.
ha csak a lamellákat cserélted ki,cseréld ki a fém lamellákat is,és vegyél bele a fent leírt olajat,amit már fahee is ajánlott.
Szevasztok Mitosok!
Nem emel ki rendesen a kuplungom, csak hogyha nagyon megfeszítem bowdent, de így végig feszül a bowden és nincs holtjáték+ meg is csúszik a kuplung ha jobban odahúzok neki pl előzéskor. Ha úgy állítom a bowdent hogy legyen egy kis holtjáték akkor már nem emel ki rendesen. Hiába húzom a kuplungot 1esbe, menne előre a motor.
Először azt ajánlotta valaki hogy cseréljek lamellát, ki is cseréltük, és új olajat kapott, 15W50 eset, de ígysem javult a probléma.
/ még egy + problémám hogy nem tudom üresbe rakni járó motorral a gépet/
A Ti segítségeteket szeretném kérni, hogy lehetne orvosolni a problémát?
fahee és sanyeeeE : csak a lamellák lettek cserélve, kicserélem akkor a lemezeket is , és 10W40es olajat kiprobálom amit ajánlottatok, jövőhéten lesz időm nekiállni, remélem ezlesz a megoldás...
Köszi