Nekem nem jött be az Ngk(br10eg), sokszor szaggatott magas fordulaton, hol ott az 1000ftos n2cvel meg jó volt, 2500ért mást vártam volna... Denso az jo cucc viszont
Ha lenne ennyi felesleges pénzem elhoznám és kitenném vitrinbe.
Ha valaki tényleg jó motort akar annak már megérheti ez a pénz, mert egy szar gépnél hamar megszaladnak a költségek ennél többre is.
Sziasztok egyik ismerős mitojának van egy kis gondja vagy nem tom h kicsi e. Az van hogy amikor ráadja a gyújtást a power redesen behúz és vissza. De amikor beindítja nem nyit a power egyáltalán. Mi lehet a gond segítsetek légyszíves. Várom az ötleteket!
Hát úgy hogy az előző idényt számolva most van benne a harmadik! de kiderült hogy szar volt a gyertya pipám is lehet az tette gallyra őket! most eddig nincs vele gond ! :)
üdv. meg szeretném kérdezni hogy gyárilag az első lánckeréknek nincs vmi rögzitő alátéte vagy vmilye mert nekem csak egy csavar fogja a kihajtáshoz ami néha fellazul. hogy volt ez gyárilag?
Jaja ezt én is meg akartam kérdezni.
Én használtam B8e-t meg B10e-t, de azok feketék voltak amikor kivettem, most van benne egy B9E S, az jó bele szerintetek? Ennek elég tisztességes a színe és egyenletesen jár vele a motor
udv mindenkinek mindig hallom h egy mito kell mennyen 160-170et hat akkor mennyit porog olyankor az a motor nekem v egy egyes mitom ha kicibalnam a sibert a karbibol akkor se megy 130-nal tobbet de mar 9500-korul porog
Ha valaki tényleg jó motort akar annak már megérheti ez a pénz, mert egy szar gépnél hamar megszaladnak a költségek ennél többre is.
Én használtam B8e-t meg B10e-t, de azok feketék voltak amikor kivettem, most van benne egy B9E S, az jó bele szerintetek? Ennek elég tisztességes a színe és egyenletesen jár vele a motor