Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megérkezett kedden. köszi. De hallod a mi a here a könyökön az a kerek taknyolás? ott volt a fojtás vagy ott van? Lamella szett egyelőre nem érdekel, még nem füstölt le :D DE lehet az is megtörténik
csomag megérkezett?nem érdekel egy lamellaszett?
eladó kuplunglamellaszett 3000ft,akit érdekel írjon
Cső. A szarvasi postán van a csomagod!
Milyen alu bilétának kell lennie a vázon? Az 1es mitokén is van? Mert nekem csak a villanyakba van beleütve 2 szám
Hát, forgalmi nélkül nem megy sajnos...
De valahol lehet, hogy van valamilyen kiskapu...
De szerinted le tudom papírozni, mert nincs forgalmim de van számla meg bilétám a vázon.
Bár zolika08 a Tiédre a regadó az egy picit húzósabb lesz...
Nekem volt egy forgalmim (amiről igazából a KPM-nél se tudták, hogy ezmiez, mert elvileg valamilyen tartományi forgalmi), meg egy adásvételi szerződésem (a kinti).
Arra figyelj, hogy a vázon legyen ez az alu biléta, mert anélkül elvileg nem kaphat műszakit!
És még azt szeretném megtudni, hogy milyen papírok kellettek a papírozáshoz:( régi forgalmi, adásvételi számla stb. ).
Előre is köszi a választ.
Sziasztok!
Hát az én forgalomba helyezésem a következőképpen zajlott:
Elmentem az okmányirodába, és ott megkérdeztem, hogy hova induljak ezügyben. (Az én motorom egy 1996-os évjáratú Evo I)
Mindenekelőtt kötni kell rá egy biztosítást (mivel nincs rendszám a vázszámra). Aztán kérni kell műszaki vizsga időpontot, majd elvinni a műszakira. Utánna irány a Vám-és Pénzügyőrség (VPOP), ahol a regisztrációs adót számolják ki , majd az itt kapott csekket a Postán ki kell fizetni. Eztán irány az Okmányiroda, ahol adják a rendszámot+a forgalmit. Ezek után vissza a biztosítóhoz, és ott be kell vinni a rendszerbe a rendszámot. És kész!
A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft

Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata

Kb. ennyi. Ha van még kérdésetek, írjatok nyugodtan!
Engem is érdekel egy részletes leírás, annak ellenére hogy az enyém rennncáámos
Engem érdekelne mert jövő héten viszem az enyémet
csáóó
nemtud vki km óra spirált?
Ebay:)
W27-31ES... Aztán innetől meg mindegy, zavarszürös legyen-e meg hogy az elektroda milyen. Vagy pedig IW27-31 közti (irridium)
27- 9es höértéknek felel meg, 29= 9,5 31 pedig 10esnek.
lalicagiva ha az ülés meg van még csörgess meg és vissza hivlak mert kéne 06305983526
Külföldi papiros volt? Mármint most helyezted forgalomba? Ha igen akkor engem mindenképp érdekelne a dolog. minden árak minden
Várom
Sziasztok!
Tegnap rendszámos lett a Mito-m!
Akit esetleg érdekel, szívesen leírom, mi + hogy megy a rendszámozás témában.
Hello!
Nézd meg a nagyvas.hu-n, onnan tudsz rendelni, de tedd a szívedre a kezed: biztosan kell ez Neked? (rohadt drága)
Az üzemanyagellátórendszert kell kipucolni, ahogy a benya belerohad, mindenféle trutymó marad utána.
ezer forintos kérdés: honnan vegyek evo plexit?Csak a szatunát ne irjátok!
Elfáradnak a gyűrűk, deformálódnak, kompresszióhiánygyanús!
Az lenne a kérdésem hogy mi a véleményetek a gianelli dobokról?!?!
és hogy a motoline-nál hirdetett dobok közül melyik passzol mito evo-ra.
Várom a hozzászólásokat!

Széles utat olcsó benzint!