megérkezett kedden. köszi. De hallod a mi a here a könyökön az a kerek taknyolás? ott volt a fojtás vagy ott van? Lamella szett egyelőre nem érdekel, még nem füstölt le :D DE lehet az is megtörténik
Nekem volt egy forgalmim (amiről igazából a KPM-nél se tudták, hogy ezmiez, mert elvileg valamilyen tartományi forgalmi), meg egy adásvételi szerződésem (a kinti).
Arra figyelj, hogy a vázon legyen ez az alu biléta, mert anélkül elvileg nem kaphat műszakit!
Sziasztok!
Hát az én forgalomba helyezésem a következőképpen zajlott:
Elmentem az okmányirodába, és ott megkérdeztem, hogy hova induljak ezügyben. (Az én motorom egy 1996-os évjáratú Evo I)
Mindenekelőtt kötni kell rá egy biztosítást (mivel nincs rendszám a vázszámra). Aztán kérni kell műszaki vizsga időpontot, majd elvinni a műszakira. Utánna irány a Vám-és Pénzügyőrség (VPOP), ahol a regisztrációs adót számolják ki , majd az itt kapott csekket a Postán ki kell fizetni. Eztán irány az Okmányiroda, ahol adják a rendszámot+a forgalmit. Ezek után vissza a biztosítóhoz, és ott be kell vinni a rendszerbe a rendszámot. És kész!
A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft
Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata
Kb. ennyi. Ha van még kérdésetek, írjatok nyugodtan!
W27-31ES... Aztán innetől meg mindegy, zavarszürös legyen-e meg hogy az elektroda milyen. Vagy pedig IW27-31 közti (irridium)
27- 9es höértéknek felel meg, 29= 9,5 31 pedig 10esnek.
Az lenne a kérdésem hogy mi a véleményetek a gianelli dobokról?!?!
és hogy a motoline-nál hirdetett dobok közül melyik passzol mito evo-ra.
Várom a hozzászólásokat!
De valahol lehet, hogy van valamilyen kiskapu...
Arra figyelj, hogy a vázon legyen ez az alu biléta, mert anélkül elvileg nem kaphat műszakit!
Előre is köszi a választ.
Hát az én forgalomba helyezésem a következőképpen zajlott:
Elmentem az okmányirodába, és ott megkérdeztem, hogy hova induljak ezügyben. (Az én motorom egy 1996-os évjáratú Evo I)
Mindenekelőtt kötni kell rá egy biztosítást (mivel nincs rendszám a vázszámra). Aztán kérni kell műszaki vizsga időpontot, majd elvinni a műszakira. Utánna irány a Vám-és Pénzügyőrség (VPOP), ahol a regisztrációs adót számolják ki , majd az itt kapott csekket a Postán ki kell fizetni. Eztán irány az Okmányiroda, ahol adják a rendszámot+a forgalmit. Ezek után vissza a biztosítóhoz, és ott be kell vinni a rendszerbe a rendszámot. És kész!
A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft
Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata
Kb. ennyi. Ha van még kérdésetek, írjatok nyugodtan!
nemtud vki km óra spirált?
27- 9es höértéknek felel meg, 29= 9,5 31 pedig 10esnek.
Várom
Tegnap rendszámos lett a Mito-m!
Akit esetleg érdekel, szívesen leírom, mi + hogy megy a rendszámozás témában.
Nézd meg a nagyvas.hu-n, onnan tudsz rendelni, de tedd a szívedre a kezed: biztosan kell ez Neked? (rohadt drága)
és hogy a motoline-nál hirdetett dobok közül melyik passzol mito evo-ra.
Várom a hozzászólásokat!
Széles utat olcsó benzint!