én is sz....ok a motorommal kipu és karbi lett cserélve és azota nem akar ki forogni még az elején kb 20km-mel ezelött tavaly összel pedig kiforgot valamenyire de már akkor is darált meg durogott most épp fúvoka sorra várok keddre jönn meg mindenki karbulálást magyaráz de sztem nem ez lesz hanem gyujás gyertyát , gyertya kábelt cseréltme meg trafot is
Sziasztok, van egy eladó első gumim, Mitora is jó..
110/70R17H Dunlop D208, 18e km-t futott, még pár ezret elmegy. Ha épp nincs lóvéd új gummára, a mostani meg már szövetnél van, akkor jó ez. Árban irtó keveset kérek érte.
Vki. nem tudna linkelni egy képet a mito alaplap helyes pozíciójáról?:D
..sztem u.úgy tettem vissza,ah fenn volt.. kérdéses, h. az jó volt-e.. mivel igen csak nem szép a szikrám...viszont a motor egész szépen megy..csak még az üresjárati probléma áll fenn..
Helló. Az én cagivámnak is ilyen szinü volt a váza. Sérült volt a festés az enyémen és érdeklődtem porfestőnél de aztmondta hogy csak hasonló színre tudja lefújni. Be kell menni egy festékboltba és ott tudnak többet mondani elvileg ki tudják keverni. Meg a forgalmiban nincs a szín mellet valami szám? Mert az alapján ki tudják keverni. Itt egy link egy fekete narancs super cityről
Am szerintem nem néz ki rosszul fekete narancs szinben
Akkor magas a fesz az akkun, ha van benne kakaó.
........Ilyenkor a töltőáram értelem szerűen kicsi.
(ne keverd a LEADOTT áramot a TÖLTŐ árammal)
Azért mondtam, hogy töltőáram méréskor az összes fogyazstót ki kell kapcsolni, mert ha töltőáramot mérsz, és valami fogyaszt is, akkor értelemzerűen NEM a töltőáamot méred!
Én egy hétig jártam úgy, hogy az akkura eső feszültséget néztem, ha jól emlékszem akkor az én esetembe lámpa meg minden nélkül alapjáraton a 13 V megvolt, ha pedig már mentem, mindennel bekapcsolva, akkorse nagyon esett a fesz 12.5V alá.
Áramerősséget nem mértem, mert a multiméterem mint majndem mind csak 10A-ig mér. És az öninditózásnál 40 felett ad le az akku, szal az egyetlen mérőm nem akartam tönkretenni
én is sz....ok a motorommal kipu és karbi lett cserélve és azota nem akar ki forogni még az elején kb 20km-mel ezelött tavaly összel pedig kiforgot valamenyire de már akkor is darált meg durogott most épp fúvoka sorra várok keddre jönn meg mindenki karbulálást magyaráz de sztem nem ez lesz hanem gyujás gyertyát , gyertya kábelt cseréltme meg trafot is
Valaki tipp? pls HELP ME!
valaki segítsen már honnan tudnék gyári imbuszos idomcsavarokat beszerezni,vagy ha esetleg van valakinek,akkor kellene min. 20 db!
tyt001@freemail.hu
üdv mindenkinek és bocsi az offért.
110/70R17H Dunlop D208, 18e km-t futott, még pár ezret elmegy. Ha épp nincs lóvéd új gummára, a mostani meg már szövetnél van, akkor jó ez. Árban irtó keveset kérek érte.
..sztem u.úgy tettem vissza,ah fenn volt.. kérdéses, h. az jó volt-e.. mivel igen csak nem szép a szikrám...viszont a motor egész szépen megy..csak még az üresjárati probléma áll fenn..
irj mailt és megbeszéljük kozilali@vipmail.hu
Sürgős lenne!
köszi
Itt egy link egy fekete narancs super cityről
Am szerintem nem néz ki rosszul fekete narancs szinben
Mito evora keresek evo karbon dobot! Ha valaki tud vmit írjon pls! köszi
........Ilyenkor a töltőáram értelem szerűen kicsi.
(ne keverd a LEADOTT áramot a TÖLTŐ árammal)
Azért mondtam, hogy töltőáram méréskor az összes fogyazstót ki kell kapcsolni, mert ha töltőáramot mérsz, és valami fogyaszt is, akkor értelemzerűen NEM a töltőáamot méred!
Áramerősséget nem mértem, mert a multiméterem mint majndem mind csak 10A-ig mér. És az öninditózásnál 40 felett ad le az akku, szal az egyetlen mérőm nem akartam tönkretenni