nem nem újonnan vettem
1 sráctól vettem talán nagykanizsáról de nem vagyok benne biztos
ő azért adta el mert joly moto-t vett helyette 100e ft tölött volt az ára ha jól emlékszem mármint a joly-nak
persze külföldröl ezis onnan való
Csak 1 új dob rezó nélkül 53 e ft Giannelli vagy arrow már nem tudom!Nem normálisak!Pofon egyszerü belül perforált cső :Métere a janónál 5-6 e ft hangszigetelő meg burkolat mondjuk az rozsdamentes anyag nem karbon!Van 1 kipufogós Hajdú biharban 30e gyárt egyedit triovál kör bármilyen formában nagy ezres motorra is!Csak 1 szer megkell mérni és legyártja fele harmad annyiból.Ugyan azt,.Te boltba vetted ha nem vagyok indiszkrét?
ja mito I II re jó rs re nem azt elfigyelmetlenkedtem :D
az árban is igazad van
valójában nem szeretném eladni de motorral 1ütt viszont nem fizetik meg
nekem ennyit megér h levegyem róla ez
Azt tudom, hogy így fel lehet tenni I-esre is, de akkor vagy lábtartókat kell cserélni vagy durván kókányolni a rezó végével.
Szóval végülis felmegy...
De Rotax blokkhoz semmiképp.
nem csak az evora megy rá,rámegy az I.es és a II.mitora is,a rezónak a felfogatása ugyan oda esik,hátul kell varriálni a dob felfogatását,viszont pl: rs125 nemjó...mert azis oda van írva hogy aprilia.. az ára részemre kicsit elrettentő amúgy
Attisrace tippje: alátétből reszelj.
ha lusta vagy reszelni ne rakjál semmyilyet sem, viszont a kúpot és a llendkerék belében az ellendarabját zasírtalanítsad, és húzd meg megfelelő nyomatékkal az anyát.
jó lesz az....
én is du. tovább mókoltam az enyémet.. gyújtótrafó saruit pucoltam meg,+gyertyapipacsere. .máris nem dadogott.. viszont fellazult a lendkerékcsavarom és elnyirta az éket:S
vkinek tipp, mito ék kiváltására?.. hnap belepróbálom simsonét, ma már nem volt nyitva semmi
beindult, megy nem csörög, nem zörög,a blokkja egyben van,ezt Mikey is mondta, ő ment vele az első métereken!A váltórudazat nincs meg, így a sebességek fordítva vannak.Kell egy berúgókar, mert tologatni elég fárasztó,meg kell egy váltókar,mert most csak vmi cső van rajta kell egy végdob is.A tanksapkát kelene lecserélni,meg nem lenne rossz azzal együtt egy gyújtáskapcsoló is, a kuplungboden is cserés. Amúgy kaptam hozzá 2 kb 80%os hátsógumit, meg egy plussz fékmunkahengert betétekkel együtt.Ja meg világítás...de az már cask pár ezres dolog
hát ahogy látom lényegében nekem is igy vannak el helyezve a kábelek abban reménykedem h csak karburálási "hiba" miatt nem ment a gép csak ugye az elején meg ment de már darálosan durogosan szoval ezért gyanakszom gyujtásra ha nem lesz jo fuvokázással akkor elviszem egy villamoságis motorszerelöhőz.
Ez van Sprite. csak igy nem bizt h kész lesz a motorkiálitásra és igy nem lesz idén is mérés pedig a tavalyi power nem nyitos hiba után nagy reményeket füznék hozzá. de mind1 mert kb egész nyáron ott leszek a mamion melett csak a full gas racing teamnál...
1 sráctól vettem talán nagykanizsáról de nem vagyok benne biztos
ő azért adta el mert joly moto-t vett helyette 100e ft tölött volt az ára ha jól emlékszem mármint a joly-nak
persze külföldröl ezis onnan való
az árban is igazad van
valójában nem szeretném eladni de motorral 1ütt viszont nem fizetik meg
nekem ennyit megér h levegyem róla ez
Szóval végülis felmegy...
De Rotax blokkhoz semmiképp.
ha valakit érdekel arrow rendszer akk itt:
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
mindjárt küldök e-mailt
ha lusta vagy reszelni ne rakjál semmyilyet sem, viszont a kúpot és a llendkerék belében az ellendarabját zasírtalanítsad, és húzd meg megfelelő nyomatékkal az anyát.
mzoli@simson.hu
én is du. tovább mókoltam az enyémet.. gyújtótrafó saruit pucoltam meg,+gyertyapipacsere. .máris nem dadogott.. viszont fellazult a lendkerékcsavarom és elnyirta az éket:S
vkinek tipp, mito ék kiváltására?.. hnap belepróbálom simsonét, ma már nem volt nyitva semmi
125, 130, 140 érdekelne
Ez van Sprite. csak igy nem bizt h kész lesz a motorkiálitásra és igy nem lesz idén is mérés pedig a tavalyi power nem nyitos hiba után nagy reményeket füznék hozzá. de mind1 mert kb egész nyáron ott leszek a mamion melett csak a full gas racing teamnál...