Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szutor! megjöttek a cuccok,fasza,köszi az ajándék matricákat
14x22x4 azt hiszem
nem sajna:S
Rezóval biztos hogy nem úszod meg 70ből..Újonnan
Szia! első fogaskeréknél a szimering méretét tudod? Thx!
Jaja, innen vetted, és jolly került a helyére. Bár 70 az picit huzos érte, hisz vadi újban lehet ennyiért már venni.
nem nem újonnan vettem
1 sráctól vettem talán nagykanizsáról de nem vagyok benne biztos
ő azért adta el mert joly moto-t vett helyette 100e ft tölött volt az ára ha jól emlékszem mármint a joly-nak
persze külföldröl ezis onnan való
Csak 1 új dob rezó nélkül 53 e ft Giannelli vagy arrow már nem tudom!Nem normálisak!Pofon egyszerü belül perforált cső :Métere a janónál 5-6 e ft hangszigetelő meg burkolat mondjuk az rozsdamentes anyag nem karbon!Van 1 kipufogós Hajdú biharban 30e gyárt egyedit triovál kör bármilyen formában nagy ezres motorra is!Csak 1 szer megkell mérni és legyártja fele harmad annyiból.Ugyan azt,.Te boltba vetted ha nem vagyok indiszkrét?
hát igen,ha nagyon elszeretnéd adni,tuti nem 70ért árulnád,szal nem igazán sürgős neked
ja mito I II re jó rs re nem azt elfigyelmetlenkedtem :D
az árban is igazad van
valójában nem szeretném eladni de motorral 1ütt viszont nem fizetik meg
nekem ennyit megér h levegyem róla ez
Azt tudom, hogy így fel lehet tenni I-esre is, de akkor vagy lábtartókat kell cserélni vagy durván kókányolni a rezó végével.
Szóval végülis felmegy...
De Rotax blokkhoz semmiképp.
nem csak az evora megy rá,rámegy az I.es és a II.mitora is,a rezónak a felfogatása ugyan oda esik,hátul kell varriálni a dob felfogatását,viszont pl: rs125 nemjó...mert azis oda van írva hogy aprilia.. az ára részemre kicsit elrettentő amúgy
Ezt EVO-n kívűl hogy teszed fel másra? Mert több típust adtál meg.
üdv
ha valakit érdekel arrow rendszer akk itt:
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
naa. az jó ötlet...vmi frankóbb, vastagabb alátéttel megpróbálom..
mindjárt küldök e-mailt
Attisrace tippje: alátétből reszelj.
ha lusta vagy reszelni ne rakjál semmyilyet sem, viszont a kúpot és a llendkerék belében az ellendarabját zasírtalanítsad, és húzd meg megfelelő nyomatékkal az anyát.

mzoli@simson.hu
adsz egy e-mail címet,ahova elküldeném a címemet?
főfuvim van csak(dellrotyóba) 400 péz.
jó lesz az....
én is du. tovább mókoltam az enyémet.. gyújtótrafó saruit pucoltam meg,+gyertyapipacsere. .máris nem dadogott.. viszont fellazult a lendkerékcsavarom és elnyirta az éket:S

vkinek tipp, mito ék kiváltására?.. hnap belepróbálom simsonét, ma már nem volt nyitva semmi
Mennyiért faragsz fuvikat?
125, 130, 140 érdekelne
Köszi, majd irni fogok. Csak jelenleg még nem kell, mivel még nem áll úgy a motor, hogy ki tudjam próbálni, még csak most festettem a kerekeket
meg egy tömítés szett is kelleni fog,mert a régivel ugyebár nem lehet összerakni
beindult, megy nem csörög, nem zörög,a blokkja egyben van,ezt Mikey is mondta, ő ment vele az első métereken!A váltórudazat nincs meg, így a sebességek fordítva vannak.Kell egy berúgókar, mert tologatni elég fárasztó,meg kell egy váltókar,mert most csak vmi cső van rajta kell egy végdob is.A tanksapkát kelene lecserélni,meg nem lenne rossz azzal együtt egy gyújtáskapcsoló is, a kuplungboden is cserés. Amúgy kaptam hozzá 2 kb 80%os hátsógumit, meg egy plussz fékmunkahengert betétekkel együtt.Ja meg világítás...de az már cask pár ezres dolog
hát ahogy látom lényegében nekem is igy vannak el helyezve a kábelek abban reménykedem h csak karburálási "hiba" miatt nem ment a gép csak ugye az elején meg ment de már darálosan durogosan szoval ezért gyanakszom gyujtásra ha nem lesz jo fuvokázással akkor elviszem egy villamoságis motorszerelöhőz.

Ez van Sprite. csak igy nem bizt h kész lesz a motorkiálitásra és igy nem lesz idén is mérés pedig a tavalyi power nem nyitos hiba után nagy reményeket füznék hozzá. de mind1 mert kb egész nyáron ott leszek a mamion melett csak a full gas racing teamnál...
szia az egy régi cagiva elephant blokk ilyen van még az alleta oro s1 ben